Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 38-vuotias nainen ja tunnen itseni nuoreksi tytöksi.

Vierailija
19.08.2021 |

Kun katson peiliin, näen tytön.

Todellisuudessa olen ollut naimisissa jo yli 10 vuotta, minulla on useampi lapsi, olen tehnyt töitä yli 20 vuotta, haudannut omat vanhempani jne…

Mitä te muut näette kun katsotte peiliin?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että voi *kokea* itsensä nuoreksi tytöksi, mutta sen näkeminen peilistä on kyllä itsepetosta.

Vierailija
2/39 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas 55+ pappa unelmoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä.

M49

Vierailija
4/39 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 54 v, mutta sielultani iätön. En

tunne itseäni vanhaksi, mutta vartalon muutokset iän myötä hämmästyttävät, joskus suututtavatkin. En ole koskaan ollut kaunis, joten rupsahtaminen ei minua haittaa.

Vierailija
5/39 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään normaalia että keski-iässä olevat leikkii teiniä. Kriisiä pukkaa. Usko pois, sä vanhenet seuraavan 10 vuoden aikana yllättävän nopeasti. Kokemusta on...

Vierailija
6/39 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sinä nuori tyttö tuollaisia höpise, myönnä pois, nuori sinä yhä olet

Vierailija
7/39 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että voi *kokea* itsensä nuoreksi tytöksi, mutta sen näkeminen peilistä on kyllä itsepetosta.

Mutta miksi petän itseäni sitten niin? Minulla ei ole mitään kriisiä ulkonäköni kanssa. T. Ap

Vierailija
8/39 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Minä olen viisikymppinen ja näytän ikäiseltäni. Peilistä näen harventuneen päälaen ja ryppyjen lisäksi nuoren miehen silmät. 

Vierailija
9/39 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on vain numero.

Vierailija
10/39 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi petän itseäni sitten niin? Minulla ei ole mitään kriisiä ulkonäköni kanssa. T. Ap

Ehkä sun sitten pitäisi vaan poiketa optikolla. Tai pestä se peili.

Vierailija
11/39 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään normaalia että keski-iässä olevat leikkii teiniä. Kriisiä pukkaa. Usko pois, sä vanhenet seuraavan 10 vuoden aikana yllättävän nopeasti. Kokemusta on...

En leiki millään tavalla teiniä. Hoidan perheeni ja velvollisuuteni tunnollisesti. Olen vastuullinen ihminen. En käy tuolla yökerhoissa tai harrasta sekoilua. Okei pukeudun ehkä nuorekkaasti, mutta en kuitenkaan mitenkään erityisen paljastavasti esim, pinkkiin tms. T. Ap

Vierailija
12/39 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä on vain numero.

Ei ole, vaan eri-ikäiset ihmiset ovat eri kehitystasoilla ja elämänvaiheissa toisiinsa verrattuina. Fyysinen olemus ja toimintakykykin muuttuvat.

Vierailija
13/39 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on jokin kaiketi "harhaluulo", että en olisi yhtä aikuinen kuin vaikka muut suuripiirtein samanikäiset. En nyt ehkä kuitenkaan kuvittele näyttäväni ikäistäni nuoremmalta, mutta päässäni en kai vain ole kovin itsevarma aikuinen. Olenkin pitänyt sitä vähän hölmönä, että esim. melko samanikäinen mies voi tuntua minusta liian "aikuiselta", vaikka siis eihän se heppu ole yhtään mua aikuisempi. Siis esim. on sellainen tilanne, että katson, että hei, aika komea mies, mutta sitten ajattelen, että mut hei, se on niin miehekäs, pitkä ja aikuinen, että ei ei, enhän mä nyt sen kaa voi...??! Öö, mies joka on mua vaikka vain kolme vuotta vanhempi. Sillähän onkin hirveästi merkitystä, kun olen 33v ja mies 36v. Tosi hurja ikäero siis. ;)

Vierailija
14/39 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vaikuttaa ja näyttää nuorelta ikäiseksesi, et nuorelta tytöltä. Sori.

Vierailija
15/39 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä kuvittelee näyttävänsä ikäänsä nuoremmilta.

Vierailija
16/39 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän +40 ihmisiä, jotka näyttävät tosi paljon nuoremmilta kuin mitä ovat. Ihan ilman mitään kauneusleikkauksia tai täytteitä. Voisi hyvin ottaa ainakin 10 vuotta iästä pois. Yleensä ovat hoikkia, kauniita ja käyttävät nuorekkaita/tyylikkäitä vaatteita. Heillä myös pilkettä silmäkulmassa, eivät ole apaattisen näköisiä. Tiedän sekä tällaisia miehiä että naisia.

Vierailija
17/39 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En leiki millään tavalla teiniä. Hoidan perheeni ja velvollisuuteni tunnollisesti. Olen vastuullinen ihminen. En käy tuolla yökerhoissa tai harrasta sekoilua. Okei pukeudun ehkä nuorekkaasti, mutta en kuitenkaan mitenkään erityisen paljastavasti esim, pinkkiin tms. T. Ap

Hyväksy itsesi. Ei ole mitään tiettyä ikää milloin pitäisi tuntua joltain. Rauhoittuminen ja viisaus ikääntymisen myötä on valetta. Osa toki kokemusten kautta muovautuu, osa muovautuu jo nuorena. Olen jutellut paljon todella iäkkäiden (yli 90v) kanssa tästä ja heistäkin osa kokee olevansa se sama nuori tyttö. :) 

Vierailija
18/39 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit vaikuttaa ja näyttää nuorelta ikäiseksesi, et nuorelta tytöltä. Sori.

No näinpä. Silti tuntuu siltä. Että en ole aikuinen ollenkaan. Olen yhä se epävarma nuori tyttö. Olen myös melko pienikokoinen, ja aina luullaan paljon nuoremmaksi, töissä tytötellään (hoitoala) ym. Mitä jos tuntuu samalta vielä 50-vuotiaana? 60? Mikä on ongelma kun aina vaan vuodesta toiseen tuntuu tältä? T. Ap

Vierailija
19/39 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kommentoitte "et näytä", "älä kuvittele näyttäväsi", "jotkut kuvittelee näyttävänsä", "jotkut pukeutuu ja luulee" jne, kun kyse on miltä _tuntuu_. Ei tule edes mieleen muu kuin kuori, miltä näyttää ja miten pukeutuu? Ihmettelen, miten persoonatonta ja luonteetonta keskustelua täällä voi edes saada aikaan. Aivottomia kanoja ruutujen toisella puolella. Ap, etsi joku muu paikka pohtia asioita. 

Vierailija
20/39 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan sano et näytät ikäistäsi nuoremmalta. Täällä eivät mammat voi SIETÄÄ sellaisia naisia jotka a) näyttävät nuoremmilta b) toteavat sen vielä ”ääneen”

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi