Eilen ulkona syömässä ja baarissa, joinko mielestäsi paljon?
Olin eilen pitkästä aikaa viihteellä ja sen huomaa nyt. Olo on hutera, vaikkei kai varsinaisesti krapulainen. Juon yleensä todella vähän ja harvoin alkoholia, mutta nyt riehakas seura vei mennessään ja join enemmän kuin vuosikausiin. Olin ihan selkeästi humalassa eilen. Mitä mieltä olet juomastani alkoholimäärästä? (juotu n. aikavälillä 17-24)
- 5 lasia kuoharia (tai ehkä 4, menin laskuissa sekaisin)
- 1/2 pulloa valkoviiniä
- 2 pullo-olutta (Sol-tyyppisiä, eli vähän pienempi pullo)
Näiden lisäksi koko ajan myös vettä enkä uskalla edes ajatella miten humalassa olisin ollut ellen olisi juonut niin paljon vettä. Mutta oli hauska ilta!
Kommentit (42)
Sinun pitäisi kertoa painosi, sukupuolesi ja alkoholinkäyttötottumuksesi, että voisimme tehdä mitään arviota. Tuo on verraten tottumattomalle naiselle ihan kunnon känni, niin kuin ilmeisesti huomasitkin. Mutta isolle tottuneelle "hyvän viinapään" omaavalle keski-ikäiselle miehelle tuo on vasta kevyttä seurustelutissuttelua, jota ei miellä ryyppäämiseksi ollenkaan. Minulla on painoa vajaa 100 kg ja kun ryyppään humalahakuisesti, tavaraa (mieluiten kirkasta viinaa) menee sellaiset 20-25 annosta illassa. Eurokossu on hyvä perusta, siihen päälle muutama kalja kapakassa, niin on tiedossa hyvä ilta ja saatananmoinen kankkunen. Minulla on kavereita, jotka juovat illassa melkein tuplamäärän minuun verrattuna, mutta niillä on jonkinlainen alkoholiongelma (ja ovat isoja korstoja, reippaasti toistasataakiloisia).
Eiks toi tee n. 10 annosta, ja 7 tuntia? Ihan semi määrä, reilu annos per tunti. Maksa polttaa 1 annosta 2 tuntia, suunnilleen. Olet ollut korkeintaan 1.2 promillen kännissä, luulisin. Monesti itse heräsin aamulla vielä noissa promilleissa.