Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen ulkona syömässä ja baarissa, joinko mielestäsi paljon?

Vierailija
14.09.2014 |

Olin eilen pitkästä aikaa viihteellä ja sen huomaa nyt. Olo on hutera, vaikkei kai varsinaisesti krapulainen. Juon yleensä todella vähän ja harvoin alkoholia, mutta nyt riehakas seura vei mennessään ja join enemmän kuin vuosikausiin. Olin ihan selkeästi humalassa eilen. Mitä mieltä olet juomastani alkoholimäärästä? (juotu n. aikavälillä 17-24)

- 5 lasia kuoharia (tai ehkä 4, menin laskuissa sekaisin)

- 1/2 pulloa valkoviiniä

- 2 pullo-olutta (Sol-tyyppisiä, eli vähän pienempi pullo)

Näiden lisäksi koko ajan myös vettä enkä uskalla edes ajatella miten humalassa olisin ollut ellen olisi juonut niin paljon vettä. Mutta oli hauska ilta!

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 11:56"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 11:55"]Mä join toissapäivänä suunnilleen saman verran kuin ap, olo on vieläkin heikko ja mietin taas perinteisesti että voisin lopettaa humalahakuisen juomisen kokonaan kun menee päivät pilalle ja on niin hutera olo. Tosi harvoin tulee juotua näin paljon. Kuinka usein te juotte itsenne humalaan? [/quote] joka viikonloppu. Joskus kahdesti.

Onko sulla lapsia?

[/quote]

Vierailija
22/42 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä myös joka viikonloppu.yleensä perjantaina.lauantai ja sunnuntai meneekin sitten heikossa hapessa.Nyt perjantaina join 5 olutta,kaksi siideriä ja pullon punkkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 11:58"][quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 11:56"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 11:55"]Mä join toissapäivänä suunnilleen saman verran kuin ap, olo on vieläkin heikko ja mietin taas perinteisesti että voisin lopettaa humalahakuisen juomisen kokonaan kun menee päivät pilalle ja on niin hutera olo. Tosi harvoin tulee juotua näin paljon. Kuinka usein te juotte itsenne humalaan? [/quote] joka viikonloppu. Joskus kahdesti.

Onko sulla lapsia?

[/quote]
[/quote]

Ei vielä. Teen lasten kanssa töitä ja en vielä halua mun elämään omia sellaisia. Tykkään ottaa vapaa-ajalla ihan relasti ja olla ystävien kanssa.

Vierailija
24/42 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 11:48"]

Ei tossa ole mitään kummallista. Sitä ihmettelen, että miksi selittelet itsellesi täällä?

[/quote]

En mä selittele, ihan itse vapaaehtoisesti nuo juomat join ja ne maistui hyvältä :) Mulla vaan ei ole oikein käsitystä siitä paljonko ihmiset juo baareissa ja paljonko on paljon, joten ajattelin kysyä täältä. Enkä muuten tiennyt, että Sol on 0,33l pullossa, ajattelin sen olevan vähän pienempi pullo.

No, nyt jauhelihapastaa naamaan ja illalla ehkä haen pizzan ja suklaata. Se "hyvä" puoli tässä krapulapäivässä on, että voi vetää mättöä :) Huomenna taas paluu normaaliin elämään. Ap

Vierailija
25/42 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 11:55"]

Mä join toissapäivänä suunnilleen saman verran kuin ap, olo on vieläkin heikko ja mietin taas perinteisesti että voisin lopettaa humalahakuisen juomisen kokonaan kun menee päivät pilalle ja on niin hutera olo. Tosi harvoin tulee juotua näin paljon.

Kuinka usein te juotte itsenne humalaan?

[/quote]

Pari kuukautta sitten viimeksi. Ja tuli niin hirveä krapula että on muistissa vieläkin eikä tee mieli humalaan asti juoda. Ehkä pari kertaa vuodessa olen humalassa. Joskus parikymppisenä olin melkein joka vkloppu.

Vierailija
26/42 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joit ihan helvetisti, ihme että olet vielä hengissä.

Vierailija
27/42 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 11:46"]

Olin eilen pitkästä aikaa viihteellä ja sen huomaa nyt. Olo on hutera, vaikkei kai varsinaisesti krapulainen. Juon yleensä todella vähän ja harvoin alkoholia, mutta nyt riehakas seura vei mennessään ja join enemmän kuin vuosikausiin. Olin ihan selkeästi humalassa eilen. Mitä mieltä olet juomastani alkoholimäärästä? (juotu n. aikavälillä 17-24)

- 5 lasia kuoharia (tai ehkä 4, menin laskuissa sekaisin)

- 1/2 pulloa valkoviiniä

- 2 pullo-olutta (Sol-tyyppisiä, eli vähän pienempi pullo)

Näiden lisäksi koko ajan myös vettä enkä uskalla edes ajatella miten humalassa olisin ollut ellen olisi juonut niin paljon vettä. Mutta oli hauska ilta!

[/quote]

Amatöörit ryyppää amatöörimäärillä...ja tuollaisesta pikku tissuttelusta ei mitenkään voi tulla kunnon krapulaa.

Vierailija
28/42 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit vertailevat kuka joi mitäkin ja eniten (tai ainakin joskus, nykyään teinit taitaa olla fiksumpia). 

Kasvakaa aikuisiksi!

Vierailija
29/42 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin mennyt ihan tillintallin jo tosta viidestä kuoharilasillisesta. Mutta mä en nykyään juo lainkaan, joten viinapää on varmaan ihan surkeista surkein. Minusta tuo kuulostaa sellaiselta määrältä, että känni on taattu. Kiva että sulla oli kiva ilta! 

Vierailija
30/42 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle tuo kuulostaa vähältä kun yleensä jos lähden viihteelle, juon kaksi pulloa valkkaria + baarissa ehkä 4 cocktailia (cosmopolitan, appletini) + jotain likööriä shotteina jonkun verran. Käyn ulkona yleensä 2-3 kuukauden välein ja yleensä ei tule edes juurikaan darraa.

Vierailija
31/42 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitko itse mielestäsi liikaa?

Vierailija
32/42 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 12:05"]

Joit ihan helvetisti, ihme että olet vielä hengissä.

[/quote]

no hehehe. Ristus kun tietäsit sen määrän, joka mulla meni viime viikonloppuna. Nyt ei mitään, seuraavana taas menee.

Vierailija
33/42 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kori kaljaa ja viinat päälle, toistetaan pari kolme päivää putkeen, niin sitten voidaan alkaa puhumaan krapulasta....

Vierailija
34/42 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 12:04"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 11:55"]

Mä join toissapäivänä suunnilleen saman verran kuin ap, olo on vieläkin heikko ja mietin taas perinteisesti että voisin lopettaa humalahakuisen juomisen kokonaan kun menee päivät pilalle ja on niin hutera olo. Tosi harvoin tulee juotua näin paljon.

Kuinka usein te juotte itsenne humalaan?

[/quote]

Pari kuukautta sitten viimeksi. Ja tuli niin hirveä krapula että on muistissa vieläkin eikä tee mieli humalaan asti juoda. Ehkä pari kertaa vuodessa olen humalassa. Joskus parikymppisenä olin melkein joka vkloppu.

[/quote]

Mä join kans parikymppisenä joka viikonloppu oikein kunnon setin, molempina päivinä. Aika usein törpöttelin myös keskellä viikkoa. Hyvin pystyin tekemään töitäkin!

Nyt tulee moneksi päiväksi ahdistus, kaikki kännihöpöttelyt harmittaa ja hävettää. Muutenkin tuntuu typerältä... Onneksi lähdin kotiin ensimmäisten joukossa ja loppujoukko on ollut vielä pahemmassa humalassa kuin minä, eikä muista mun avautumista ja höpinää...

Vierailija
35/42 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 12:10"]

No mulle tuo kuulostaa vähältä kun yleensä jos lähden viihteelle, juon kaksi pulloa valkkaria + baarissa ehkä 4 cocktailia (cosmopolitan, appletini) + jotain likööriä shotteina jonkun verran. Käyn ulkona yleensä 2-3 kuukauden välein ja yleensä ei tule edes juurikaan darraa.

[/quote]

Juot varmaan kotonakin sen verran säännöllisesti, että voit kiskaista tuon määrän, vaikka käyt kertomasi mukaan noinkin harvoin viihteellä. Ja lisäksi olet nuori, todennäköisesti alle 30-vuotias, olenko oikeassa? Arvaan vielä, että käyt pintaliitotyyppisissä yökerhoissa, kun ulos menet, juomalaatusi viittaisi sinne suuntaan. 

Vierailija
36/42 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 11:59"]

minä myös joka viikonloppu.yleensä perjantaina.lauantai ja sunnuntai meneekin sitten heikossa hapessa.Nyt perjantaina join 5 olutta,kaksi siideriä ja pullon punkkua.

[/quote]

No onko tuo nyt oikeesti kivaa?

Vierailija
37/42 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 12:16"]

[/quote]

[/quote]

Sunnuntait menee kokonaan ohi, mutta onneksi sentään pe ja la on hauskaa.... 

Voihan sen noinkin ajatella. 

Vierailija
38/42 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 12:20"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 12:16"]

[/quote]

[/quote]

Sunnuntait menee kokonaan ohi, mutta onneksi sentään pe ja la on hauskaa.... 

Voihan sen noinkin ajatella. 

[/quote]

Ei kun luin väärin, sori, tossahan menee koko viikonloppu potiessa, mutta perjantai-iltana on hauskaa!

Vierailija
39/42 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, oletan että olet nainen. Olet juonut vähintään 11 annosta alkoholia. Naiselle noin 10 annosta viikossa on kohtuukäytön raja.

Sinä joit yli viikon kohtuukäytön määrän yhdessä illassa, itse asiassa 7 tunnin aikana.

Eipä ole järkeä ihmetellä täällä jos maksa paukkuu ja olo on heikko!

Vierailija
40/42 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join parit napsut, ehkä pullon viiniä ja oluen ajalla 17-02. Krapulaa ei ole kun vettä loin samalla ja hyvät yöunet. En juonut paljoa,  enkä ole huolissani omasta alkoholin käytöstä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä