Mistä työssäsi on pohjimmiltaan kysymys!
Kerro muutamalla sanalla.
Kommentit (34)
Valehtelen ja näyttelen päivästä toiseen, jotta pörssiyhtiö saisi lisää voittoa. Hyi saatana, että vihaan työtäni mutta tämä on ainoa duuni jonka osaan.
Tuotteiden kokoamisesta ompelukoneella sovitussa aikataulussa ja sovitulla tavalla (ISO:9001).
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 22:32"]Ihmisten palvelemisesta ja tiedonvälityksestä.
[/quote]
Sama täällä.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 23:01"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 22:32"]Ihmisten palvelemisesta ja tiedonvälityksestä. [/quote] Sama täällä.
[/quote]
Sama täällä. Tosin oma muotoiluni olisi ollut ihmisten sensaationnälän tyydyttämisestä. Mutta miten vaan.
Syntymästä, elämästä ja kuolemasta sekä ihan kaikesta siltä väliltä.
Yritysten taloudellisen tilanteen selvittämisestä ja sen ilmoittamisesta viranomaisille sekä toki yrityksen johdolle. Eipähän oo kenenkään henki kyseessä, mikä passaa muille oikein mainiosti :)
ilman meikäläisiä kaupoissa ei olisi mitään ostettavaa ;) eli tavaroiden toimittaminen asiakkaille aikataulussa sekä asiakaspalvelu.
Potilasturvallisuus ja infektioiden leviämisen ehkäisy sairaalan leikkauksissa ja muissa toimenpiteissä.
Käytöstapojen opettamisesta.