Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäminen... kuinka siitä olette olleet rehellisiä. vai oletteko?

Vierailija
19.08.2021 |

.. ja kuinka olette rehellisesti siitä sitten puhuneet?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ihan outo, kun haluan tietää kaiken, ihan yksityiskohtia myöden. Se jotenkin vaan auttaa.. vaikkei tuo mies haluaisi kertoakkaan. Mitä se enää auttaa pantatakkaan+

Itse kerroin itse, mutta eipä ole mies kysellyt yksityiskohtia.. en vaan tajua.

Vierailija
2/15 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro.

Petän.

Pettänyt nyt n vuoden.

Ja kyllä olen selkärangaton paskiainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kerro.

Petän.

Pettänyt nyt n vuoden.

Ja kyllä olen selkärangaton paskiainen

Mitä sinun syysi on?

Vierailija
4/15 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä on syysi, sori toi?

Vierailija
5/15 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin ja tunnustin. Kerroin yksityiskohdat koska mies halusi ja sitten mentiin makuuhuoneessa lujaa...

Juu, näin meillä :)

Vierailija
6/15 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä on syysi, sori toi?

Seksi hiipunut viimeiden 10 v aikana ja loppunut täysin. Alkuun selittelin itselle etyä pystyn elämään ja hoitamaan haluni omin käsin. Mutta pikkuhiljaa väsyin siihen. Tarpeeksi kun torjutaan ja kun se tehdään tarpeeksi selvästi, törkeästi ei viirsi edes yritää. Viimeisen vuoden aikana ymmärsin että suhde on vain palanut lopouun, olenkin naimisissa tyyliin sisko-ja-sen-veli.

Miksi teen näin enkä eroa?No varmaan kotitausta, lapset, omaisuus, rohkeuden puute...odotan että vaimo on valmis ja se tärkein syy: olen selkärangaton paskiainen.

Viime keväästä lähtien olen harkinnut ja pohtinut eroa. Silloin oli syy, toinen nainen. Nyt tuota toista naista ei ole enää, asia ei ole niin pinnalla, vaikkakin ero on mielessä.

Vierailija
7/15 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä sielu ei tiedä sitä ei sydän sure.  Kaverin kertomaa.  Jos joskus petän niin ikinä en tunnusta, en vaikka jäisin rysän päältä kiinni.  Tosin niin tyhmä en ole.

Vierailija
8/15 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petin ja tunnustin. Kerroin yksityiskohdat koska mies halusi ja sitten mentiin makuuhuoneessa lujaa...

Juu, näin meillä :)

Ihan loistavaa! Hyvä sinä ja te.

Meillä eilen karsee riita, kun ei pysty asiasta puhumaan. siis minä pystyisin mies ei sitten millään, vaikka asia päivänselvä. En tajua miten asia paranee vaikenemalla. Tehtyä ei tekemättömäksi saa, sen hyväksyn, mutta en puhumattomuutta.

Vierailija
9/15 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kotona seksiä tosi harvoin, joten olen pettänyt jo vuosia. Se tuntuu jo ihan normaalilta. Muuten asiat kyllä kunnossa.

Vierailija
10/15 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petän vaan kun torjutaan eli en edes periaatteessa petä

Vierailija
11/15 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noissa pettämisissä tunteitakin, vaiko vaan pelkkää seksiä?

Vierailija
12/15 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sieluttomalle sen kummempaa kun hiekkalaatikkoleikki lapsens tuntuu nykyää

Vierailija
13/15 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalta osalta voin sanoa että oli.

Oli paljon enemmän kuin aikoihin olem tuntenut ja kokemut. Itse asiassa rakastuin tähän naiseen ja hän olisi halunnut aitoa parisuhdetta kanssani. En olisi uskonut että 50+ voi kokea noin upeita rakkaudentunteita, mitä sain viime talvena kokea ja elää.

Aika vain taisi loppua kesken selvityää asiat kotona.

Vierailija
14/15 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkärangaton paskiainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalta osalta voin sanoa että oli.

Oli paljon enemmän kuin aikoihin olem tuntenut ja kokemut. Itse asiassa rakastuin tähän naiseen ja hän olisi halunnut aitoa parisuhdetta kanssani. En olisi uskonut että 50+ voi kokea noin upeita rakkaudentunteita, mitä sain viime talvena kokea ja elää.

Aika vain taisi loppua kesken selvityää asiat kotona.

Niin se joskus käy vaan...

Vierailija
15/15 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin kirjaimellisesti kiinni ns 'suorilta jaloilta'. Mieheni kaveri jäi rapujuhlien jälkeen yöksi ja pani minua aamuyön pikkutunneilla keittiön tiskipöytää vasten vedenhakureissullani. Oma mies oli samoissa aikeissa liikeellä (siis veden perässä) ja pamahti siihen keittiöön. Katseltiin hetki toisiamme silmiin ja kaveri jatkoi sitten loppuun mieheni katsellessa. Jatkot oli sängyssämme, seuraavana päivänä vähän puitiin asioita ja todettiin että kivaa oli. 

Tästä on jo vuosia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän