20-vuotiaana kuuluu ryypätä, bailata, sekoilla,
olla työtön ja vastuuton ja harrastaa niin paljon irtosuhteita kuin mahdollista. Eli siis elää normaalia nuoruutta.
Kommentit (34)
Miksei voi arkisin opiskella (tai tehdä töitä) vastuullisesti, vaikka viikonloppuisin ryyppää, bailaa ja sekoilee? Niin minä tein. Käteen jäi hyvin työllistävä tutkinto, kivoja kavereita ja muistoja sekä ihan tarpeeksi eletty nuoruus niin ettei enää ole intoa vastaavaan menoon.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 20:54"]
Kannattaa! Muuten tulee sekoiluvaihe vanhempana. Ei hyvä eii.
[/quote]
Kuule ei tule jos on normaalijärjellä varustettu ihminen! Ei ihmisen tarvitse sekoilla minkään ikäisenä, vain tyhmät luuserit tekee niin.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 20:31"]
Sitten kaksvitosena voi vaan vähän ketuttaa, kun koulutuksen ja työpaikan sijaan on jäänyt käteen vain tippuri ja orastava sepelvaltimotauti.
[/quote]
Opiskelijathan eivät ryyppää. t. kännikalaopiskelija
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 20:31"]Sitten kaksvitosena voi vaan vähän ketuttaa, kun koulutuksen ja työpaikan sijaan on jäänyt käteen vain tippuri ja orastava sepelvaltimotauti.
[/quote]
:DD
Mä harrastin parikymppisenä noista kaikkea muuta paitsi työttömyyttä. Mulla on kaveri, joka meni nuorena naimisiin ja eli tosi terveellisesti. Hän välillä pohtii jäikö jostain paitsi, ja olen hänelle silloin todennut, ettei todellakaan jäänyt.
[/quote]
Kuule ei tule jos on normaalijärjellä varustettu ihminen! Ei ihmisen tarvitse sekoilla minkään ikäisenä, vain tyhmät luuserit tekee niin.
[/quote]
Ihmiset hakee fyysistä huimauksen tunnetta, jo lapsesta lähtien. (Esim. pesäpallomailan ympäri pyöriminen jne.) Se ei tee ihmisestä "tyhmää luuseria".
Jaa. Mieluummin olen naimisissa ja pienen tyttövauvan äiti sekä äitiyslomalla työstä jonka koen mielekkääksi. Mies opiskelee ja valmistuu DI:ksi piakkoin.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 21:06"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 20:31"]
Sitten kaksvitosena voi vaan vähän ketuttaa, kun koulutuksen ja työpaikan sijaan on jäänyt käteen vain tippuri ja orastava sepelvaltimotauti.
[/quote]
Opiskelijathan eivät ryyppää. t. kännikalaopiskelija
[/quote]
Mutta ne voi silti altistaa itsensä jälkimmäisille. Sepelvaltimotauti kun ei ole sellainen on/off-kytkimellä alkava tauti, vaan se siemen kylvetään usein jo lapsuudessa ja nuoruudessa huonoilla elintavoilla. Ja eikö sukupuolitaudin tartunta määrätkasva vuosittain.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 21:17"]
[/quote]
[/quote]
Ihmiset hakee fyysistä huimauksen tunnetta, jo lapsesta lähtien. (Esim. pesäpallomailan ympäri pyöriminen jne.) Se ei tee ihmisestä "tyhmää luuseria".
[/quote]
Minä en ole koskaan tykännyt huimauksen tunteesta. Ja jos siitä tykkää voi pyöriä sen pesäpallomailan ympäri, ei tarvi mennä pilaamaan koko elämäänsä nolaamalla itsensä kerta toisensa jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 21:19"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 21:06"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 20:31"] Sitten kaksvitosena voi vaan vähän ketuttaa, kun koulutuksen ja työpaikan sijaan on jäänyt käteen vain tippuri ja orastava sepelvaltimotauti. [/quote] Opiskelijathan eivät ryyppää. t. kännikalaopiskelija [/quote] Mutta ne voi silti altistaa itsensä jälkimmäisille. Sepelvaltimotauti kun ei ole sellainen on/off-kytkimellä alkava tauti, vaan se siemen kylvetään usein jo lapsuudessa ja nuoruudessa huonoilla elintavoilla. Ja eikö sukupuolitaudin tartunta määrätkasva vuosittain.
[/quote]
Tämä saattaa mennä ehkä pienesti ohi aiheen, mutta en tajua, miksi sekoiluvaihetta pitää aina kuvata niin ylimenevästi. Voi käydä viihteellä paljon, pitää pientä romanttista peliä useaan suuntaan, lähteä ex tempore reissuille ja muuta vastaavaa. Mutta ei tarvitse olla monta kertaa viikossa ympäripäissään ja aloittaa aamuaan krapularyypyllä, harrastaa seksiä jokaisen vastaantulevan kanssa jne. Voi olla huoleton kylvämättä tuhoakin. Koen itse eläneeni villiä nuoruutta, mutta ilman hankaluuksia.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 21:19"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 21:06"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 20:31"] Sitten kaksvitosena voi vaan vähän ketuttaa, kun koulutuksen ja työpaikan sijaan on jäänyt käteen vain tippuri ja orastava sepelvaltimotauti. [/quote] Opiskelijathan eivät ryyppää. t. kännikalaopiskelija [/quote] Mutta ne voi silti altistaa itsensä jälkimmäisille. Sepelvaltimotauti kun ei ole sellainen on/off-kytkimellä alkava tauti, vaan se siemen kylvetään usein jo lapsuudessa ja nuoruudessa huonoilla elintavoilla. Ja eikö sukupuolitaudin tartunta määrätkasva vuosittain.
[/quote]
Tämä saattaa mennä ehkä pienesti ohi aiheen, mutta en tajua, miksi sekoiluvaihetta pitää aina kuvata niin ylimenevästi. Voi käydä viihteellä paljon, pitää pientä romanttista peliä useaan suuntaan, lähteä ex tempore reissuille ja muuta vastaavaa. Mutta ei tarvitse olla monta kertaa viikossa ympäripäissään ja aloittaa aamuaan krapularyypyllä, harrastaa seksiä jokaisen vastaantulevan kanssa jne. Voi olla huoleton kylvämättä tuhoakin. Koen itse eläneeni villiä nuoruutta, mutta ilman hankaluuksia.
[/quote]
Jos avaus oli ylimenevä, niin eikö kommenteissa saa pistää samalla mitalla yli?
Olen 20v ollut muutaman kuukauden. En ole koskaan ollut kännissä tai edes missään "hiprakassa". En ole koskaan maistanut tupakkaa (tai mitään huumeita). Olen ollut vain oman mieheni kanssa siitä asti kun olin juuri täyttänyt 14. Häämme ovat loppuvuodesta ja asumme yhdessä. Töissä olen ollut 18-vuotiaasta asti. Kaikki eivät tykkää irtosuhteista ja päihteistä... Ja jotkut tykkää vaikka ikää olisi 40. So? Jokaisen oma valinta miten tahtoo elää omaa elämää.
Ei vois vittuakaan kiinnostaa yhdenkään luettelemasi asian harrastaminen
t. 20v