Millaisia miehiä kehotatte tyttärenne välttelemään?
Jos neuvotte jotain ominaisuuksia välttämään tai suosimaan miehen valinnassa, niin mitä ajattelitte sanoa?
Kommentit (52)
Totta: älä ota räyhääjää, siis sellaista siis kuten isäsi on. Tuota hoen aika usein. Tytär voi vielä tottua siihen, että tuollainen mies tuntuu tutulta ja rakastuu.
Olen sanonut, että ilkeitä. Ja sellaisia, jotka suuttuvat / raivoavat helposti. Semmoisia, jotka eivät kohtele hyvin. Semmoisia, jotka eivät ole huolehtivaisia.
Tyttö on vielä alakoululainen, mutta olen silti maininnut, jos on ollut tilanne, jossa aihe on tullut luontevasti esiin.
Ja niin kuin monella muullakin, myös minulla on taka-ajatuksena se, että hän ei valitsisi isänsä kaltaista miestä niiden huonojen ominaisuuksien osalta. Siis ei tekisi samaa mokaa kuin äitinsä. Semmoiset tytöt helposti ihan huomaamattaankin ajattelevat, etteivät ansaitse parempaa. En halua, että hänelle käy niin.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 20:22"]
Eroperheen lapset sitten eroavat itsekin herkästi ja se ero on aina kurjaa. Ovat nähneet eron ongelmienratkaisumallina kotonaan.
[/quote]
Kaikki ihmissuhteet päättyvät eroon, ennemmin tai myöhemmin. Ei ero aina ole huono.
Jos mies on mustasukkainen juokse ja kovaa!
Mielenterveysongelmaisen kanssa on aika vaikeaa, olen sanonut. Kannattanee välttää.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 20:22"]
Sellaisia, jotka eivät pue kotona housuja jalkaan. Älkää nyt vetäkö herneitä nenään. Tällaisista ihmisistä on vain huonoja kokemuksia.
[/quote]
Repesin :D Olen kotona enimmäkseen mulkkusillani enkä minä nyt niin huono ole.
T. m41
Ei kannata ottaa ulkomaalaista, kun kulttuurien yhteentörmäyksestä tulee lisää riidan aiheita. Miestenvkanssa kun sitä haastetta riittää muutenkin.
Itsekkäistä öykkäreistä, juopoista, väkivaltaisista ja mt-ongelmaisista miehistä olen tytärtä tarkkaan varoittanut.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 20:22"]
Eroperheen lapset sitten eroavat itsekin herkästi ja se ero on aina kurjaa. Ovat nähneet eron ongelmienratkaisumallina kotonaan.
[/quote]
Kaikki ihmissuhteet päättyvät eroon, ennemmin tai myöhemmin. Ei ero aina ole huono.
[/quote]
95 prosenttia eroista on silkkaa itsekkyyttä ja välinpitämättömyyttä lapsia kohtaan. Suurin osa yhäreistä ja niiden pentutehtailukumppaneista ei kykene sitoutumaan, eipä siinä sitten lapsistakaan voi tulla kuin jokaista vastaantulijaa nussivia vajakkeja kotoa opitun mallin mukaisesti. Olen lähtökohtaisesti yh-vastainen enkä ymmärrä niiden paapomista pätkääkään, itse ovat soppansa keittäneet.
Teillä pn hyviä neuvoja. Huh sentään. Sen ainakin lisään, että älä ota komeata vain sen ulkonäön takia. Se on katoavaista. Luonne tärkein.
Kai niiltä pitäisi kieltää rauhalliset, fiksut ja sopivasti alistuvat nörttityypit. Ryntäisivät sitten murrosiän kapinavaiheessa sellaisten syliin ihan vain vanhempiaan järkyttääkseen, niin ei tarvitsisi liikoja panikoida.
Mutta en minä ole varma onko sekään hyvä, jos he tekevät kaikki elämänvalinnat liian varmistellen. Yleensä kai ihmiset katuvat kuollessaan sitä mitä eivät uskaltaneet edes yrittää enemmän kuin sitä minkä tekivät tyhmästi.
Lyhyitä, duunareita, alle 4k tienaavia... Ilmeisesti äidit ovat näitä tyttärilleen teroittaneet joten jatkan samaa linjaa.