Karita Mattila repäisee taas
Voi Karita, eikö nämä paljastelut alkaisi jo riittämään? Näkisin sinut mieluummin tyylikkäänä oopperalaulajana kuin läpinäkyvässä paidassa ja bikineissä. Ihan sama kuinka paljon olet pudottanut painoa.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/3818d2c6-0d93-4284-9825-475657…
Terv. kohta entinen fanisi
Kommentit (201)
Vierailija kirjoitti:
No; Onhan hänellä ainakin Twitterissä lause "loving sex".
Eli sekin on pitänyt erikseen mainita...
Ja niitä drinkkejäänkin toitottaa.
No jos varta vasten kauppaa itseään tuollaisella argumentilla kuin "loving sex", niin eikö se nyt ole kristallin kirkasta, että sitä saa mitä tilaa: seksinnälkäisiä varattuja (ja ehkä vapaitakin) miehiä, jotka vain haluavat kellistää tunnetun oopperadivan ja pitää vähän lystiä hetkellisesti. Voi sitten kaveriporukassa kehuskella, että kyllähän minä mm sen Karitankin kanssa... Yksi sulka hattuun lisää.
Jos haluaa pysyvää parisuhdetta, niin siihen tarkoitukseen löytyy varmaan parempiakin mainoslauseita. Ja saa sitä mitä hakeekin, mukaan lukien sitä ihanaa seksiäkin.
Ja taas on Karita julkaissut miesasioistaan. Rouva on olevinaan niiiin kova seksipeto, että huh huh. Totuus taitaa kuitenkin olla, että vaihdevuodet jyllää ja haarovälistä varisee hiekkaa. Luulenpa, että ketään edes varattua miestä ei kiinnosta.
Miksi oi miksi menestystä niittänyt oopperalaulaja on vajonnut näin alas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Alennustila”, ”mielenterveys järkkyy”… huvittavia kommentteja! Karitan meriiteillä on varaa tehdä ihan mitä lystää. Upea nainen, joka elää upeaa elämää!
Onko alkoholistin elämä sinusta upeaa elämää?
Jos esität noin rajuja väitteitä jonkun terveydentilasta, sille on oltava vankat perusteet.
Katso twitter Karita Mattila kuinka usein kuvissa ja kirjoituksissa mukana alkoholin nauttiminen. Onko normaalia, että 60 v. esittelee juomistaan julkisesti, erikoista hänen sukupolvensa edustajalle.
-eri-
Jos uran seuraava tavoite onkin vaihtaa äänialaa sopraanosta viskibassoon? Jos hän vain treenaa sitä varten ahkerasti?
Vierailija kirjoitti:
Ja taas on Karita julkaissut miesasioistaan. Rouva on olevinaan niiiin kova seksipeto, että huh huh. Totuus taitaa kuitenkin olla, että vaihdevuodet jyllää ja haarovälistä varisee hiekkaa. Luulenpa, että ketään edes varattua miestä ei kiinnosta.
Miksi oi miksi menestystä niittänyt oopperalaulaja on vajonnut näin alas?
Miksi tästä nousee niin elävästi mieleen eräs Lenita? Muistelmissa piti paljastella seksisuhteita kaikkien mahdollisten ja mahdottomien miesten kanssa ja oikein korostamalla korostaa, että vientiä kyllä oli ja olisi ollut vaikka mitenkä paljon, itse en vain välittänyt sitoutua.
Nolotti niiden muistelmissa paljastettujen miesten puolesta.
Miksei naiset vain pidä seksimuisteloitaan itsellään, miksi niitä pitää toitottaa kaikille? Halpa maku tulee, ei voi mitään.
Ensin on varattujen miesten kanssa ja sitten nimittää julkisesti näiden vaimoja pirttihirmuiksi?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c72020f1-d259-49d1-b11f-4dd378…
Karita Mattila
@MattilaKarita
·
11. syysk.
Mun juttu: en halua enää yhtään varattua miestä elämääni. Älkää vaivautuko. Pitäkää pirttihirmunne. Mä ansaitsen parempaa. Oma tupa oma lupa. Sinkkuna on hyvä olla. Mulla on kivat markkinat, oikeesti. Ja Porsche alla - jos mua huvittaa. Hyvää iltaa! #SingleLife
Jaana Prada
@JaanaPrada
·
11. syysk.
Niin hyvin sanottu! En ymmärrä miksi miehet edes kuvittee tollasta. Kuka haluaa kenenkään viihdykkeeksi, kun voi saada parempaakin.
Karita Mattila
@MattilaKarita
Vastauksena käyttäjälle
@JaanaPrada
Just! Siis oikeesti: haluanko jakaa sen miehen, joka lumoaa mut ja jonka kanssa mä haluan seksiä, rakastella, naida koko yön! Ja enemmän! NO WAY
Jos ylläolevan oopperalaulajan tekstin olisi kirjoittanut miespuolinen oopperalaulaja niin mitä arvelisitte seuraavan? Luulen että peruttaisiin jo sovitut keikat eikä uusia tulisi. Konserttien järjestäjät sanoisivat, että tällainen puhe on seksististä, eikä sovi "meidän arvoihimme". Feministit kauhistelisivat miten arvostettu tenori voi suhtautua vastakkaiseen sukupuoleen näin seksistisesti.
Tää täti tarttis taluttaa saamaan hoitoa.
Mä ennen luulin tota fiksuksi, mutta onkin joku sekoboltsi.
Onko hänellä jokin muistisairaus tms? Laulajana oli tyylikäs ja kuin eri persoona. Olisi vieläkin ilman näitä kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Alennustila”, ”mielenterveys järkkyy”… huvittavia kommentteja! Karitan meriiteillä on varaa tehdä ihan mitä lystää. Upea nainen, joka elää upeaa elämää!
Onko alkoholistin elämä sinusta upeaa elämää?
Jos esität noin rajuja väitteitä jonkun terveydentilasta, sille on oltava vankat perusteet.
Valitettavan läheltä jouduin seuraamaan menoa! Alkoholisti on! Juo kuin miehet ja enemmän. Sekoilee varattujen miesten kanssa ”se on valinta ja tahto” 😂🤢
Vierailija kirjoitti:
Onko hänellä jokin muistisairaus tms? Laulajana oli tyylikäs ja kuin eri persoona. Olisi vieläkin ilman näitä kuvia.
On alkoholisti.
Vierailija kirjoitti:
Ensin on varattujen miesten kanssa ja sitten nimittää julkisesti näiden vaimoja pirttihirmuiksi?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c72020f1-d259-49d1-b11f-4dd378…
Näinhän siinä kävi! Vietteli, manipuloi, aneli suhteen jatkumista naimisissa olevan miehen kanssa ” toivottavasti voidaan jatkaa samaan malliin”. Mies piti hetken hauskaa paneskellen kunnes tajusi alkoholisoituneen vanhan, omien sanojensa mukaan norsun kanssa tehneensä kauhean virheen. Siitäkös menneen talven oopperalaulaja katkeroitui ja alkoi nimitellä vaimoa pirttihirmuksi ja stalkkeriksi. Röyhkeydellä ei rajoja kun perheen lapsetkin yritti vetää mukaan juttuun. Vain sairas ihminen toimii näin.
Vierailija kirjoitti:
Kuuma MILF !!!
Se mikään milf ole. Ei koskaan halunnut lapsia, jo nuorena jossain haastattelussa sanoi näin.
No voi vitsi.
Onkos jossain jonotus minne vois ilmoittautua?
miltähän tää kuulostaisi karita mattian versioimana ??
Oi voi. Mun yksi kuuskymppinen FB-kaveri postailee samanlaisia juttuja. On vahvasti alkoholisoitunut ja postauksista kyllä huomaa että kännissä on taas kirjoiteltu. Avoin ja estoton hän on ollut aina, ei siinä mitään, mutta nykyään kun kaiken saa jaettua hetkessä koko maailmalle...
Mää en koskaan muista onks tää Karita Mattila vai Marita Kattila.
Ettei ois joku bipolaristi niinku taiteilijat useinkin ja mania menossa?