Tapasin miehen joko kuuluu yhteen tunnettuun moottoripyöräkerhoon, voiko hän silti olla ihan kunnollinen?
En ymmärrä miksi tämmöisestä ei saisi keskustella kun edellinen avaukseni hävisi jonnekin.
Kommentit (55)
Et tavannut, keksit typeriä satu ankean aikasi kuluksi
Vierailija kirjoitti:
Onko MC Prostatan miehiä?
Ei vaan H.E.
Nahkahousut jalkaan ja miesten ilmoille, ei niitä naiset kiinnosta.
Sitten ap heräsit etkä saannutkaan sitä jännää miestä.
Joo, eipä täältä näköjään kunnollisia vastauksia saa. 🙄
Sun varmaan pitää tutustua mieheen ja moottoripyöräkerhoihin, että voit itse tehdä oman arviosi. Kerhoja on joka lähtöön, kuten miehiäkin. Moottoripyöräily on suosittu harrastus.
Voi olla kiltti ja kunnollinen - aluksi. Sitten kun suhde etenee, saattaa eteen tulla mieheltä "yllättäviä" ajatuksia naisen asemasta. Kerho menee aina edelle ja muita mukavuuksia näiden kanssa luvassa.
Riippuu kerhosta, on normikerhoja ja sit on rikolliskerhoja. Normikerhoissa on tavalliset pulliaiset ja rikolliskerhoissa rikolliset.
Kerro rk- alkuinen jäsentunnus, niin tarkastetaan mikä on miehiään.
Vierailija kirjoitti:
Sun varmaan pitää tutustua mieheen ja moottoripyöräkerhoihin, että voit itse tehdä oman arviosi. Kerhoja on joka lähtöön, kuten miehiäkin. Moottoripyöräily on suosittu harrastus.
Ja joillekin se mopoilu on ihan sivuseikka siinä "harrastuksessa". Ja sellaisiin nyt varmasti viitattiin. Ei kannata tutustua yhtään enempää, ap.
Kerhoon vai jengiin? Kerhoihin voi kuulua ihan tavallisia ihmisiä eikä niissä tehdä muuta kuin rassataan pyöriä, juodaan kaljaa ja hengaillaan.
No jos se on toi h/e (mä luulin, että ne oli jo kielletty Suomessa) niin ei voi olla kunnollinen.
Tai muukaan vastaava.
Ei voi olla. Huomenna varmaan kuolet.