Tapasin miehen joko kuuluu yhteen tunnettuun moottoripyöräkerhoon, voiko hän silti olla ihan kunnollinen?
En ymmärrä miksi tämmöisestä ei saisi keskustella kun edellinen avaukseni hävisi jonnekin.
Kommentit (55)
Riippuu kerhosta. Prosenttikerhot harjoittavat ihmiskauppaa, huumekauppaa ja diilaavat aseita. Jos nämä ovat omassa maailmankuvassasi ihan ok asioita, ni eipä siinä sitten mitään.
Jos on prosenttikerho niin en suosittele. Sivusta seurannut yhden bikermuijan elämää eikä käy kateeksi. Pienet lapset näkee harvoin isäänsä.
Kokemuksen syvällä rintaäänellä: pysy hemmetin kaukana koko porukasta!!
Vierailija kirjoitti:
No jos se on toi h/e (mä luulin, että ne oli jo kielletty Suomessa) niin ei voi olla kunnollinen.
Tai muukaan vastaava.
Oikeastiko luulet, että kerhon toiminta loppuu, jos se "kielletään"? Herttaista.
Sehän riippuu miten nätisti käyttäydyt. Jos et osaa olla kunnon vaimo, niin kadut.
T. Erään tunnetun moottoripyöräkerhon jäsen
Tapasin hänet työn kautta ja hän on ollut ihan kiva ja tiesin, että hänellä on moottoripyörä, mutta nyt kun katselin hänen sivujaan netistä, niin sivut on täynnä helvetin enkeleiden liivejä ja muuta vastaavaa. Ei huvita yhtään enää tavata häntä vapaa-aikana. Mietin vaan, että onko kaikki noi jengiläiset rikollisia.
Ap
Sama tilanne kuin Matrixissa. Jos haluat jatkaa nykyistä elämääsi, niin ota sininen pilleri ja hylkää sulho.
.. Niin ja olen nähnyt itse läheltä yhden kerhon toimintaa.. Siinä kyllä (aseet) ja huumeet vaihtoi omistaa. Yllättävän avoimestekin.
(Ex tunsi niitä). Pellejä, kierrä kaukaa.
Ja tiesin yhden prospectin, joka hävisi täysin johonkin. Siis ei mitään hajua mitä tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin hänet työn kautta ja hän on ollut ihan kiva ja tiesin, että hänellä on moottoripyörä, mutta nyt kun katselin hänen sivujaan netistä, niin sivut on täynnä helvetin enkeleiden liivejä ja muuta vastaavaa. Ei huvita yhtään enää tavata häntä vapaa-aikana. Mietin vaan, että onko kaikki noi jengiläiset rikollisia.
Ap
On ne, ennemmin tai myöhemmin.
Gospel Riders on äärifanaattinen jengi helluntailaisia. Sitten on rikollisjengiä sitten tavallisia työssä käyviä harrastajia ja sitten on myös ulkomaalaisia jengejä erilaisista taustoista uskonnoista. Jotain ääri uskonto satanisteja jotka uhraa jumalilleen maallista törkyä on olemassa älä niitä mieti. On hyviä ihmisiä ja pahoja. Kaikissa ryhmissä. Huumeet sekoittaa pään rahan ahneudesta.
Vauva palsta on aika hurja paikka.
Täällä keskustelevat vain kirurgilentäjät, miljonööri diplomiinssit ja prosenttijengiläiset.
Ainakin vastauksien perusteella.
Itse en olisi missään tekemisissä tyypin kanssa, joka edes hengaisi tai ihailisi %-jengejä. Saati jos olisi itse jäsen. Kertoo arvoista ja luonteesta aika paljon.
Jos on 81 niin kai se periaatteessa voi olla tavallaan ihan kunnollinen, mutta vähintäänkin pyörii tosi rikollisessa seurassa ja hyväksyy sellaisen. Itse välttäisin.
Vierailija kirjoitti:
Ap
On. Ainakin jotenkin mukana siinä.
Joo niillä on väkivaltaa suonissa bensaa siellä. Huumeita. Jotkut on tosi rajuja saamaan raivareita. Tulee mieleen se joku Mika Tampereelta kun kuoli niin se laulu . Moottoripyörä on moottoripyörä skootteri on lälläripyörä 🙏🙏🙏☮️☮️🤠🤠Onhan miehen oltava vähän voimakas eihän se saisi moottoripyöräänsä edes käyntiin jos heikko on. Oikeesti . Niissä on ulkomaalaisia taustaltaan olevia porukoita ei kannata sekaantua niihin.
Ukko38 kirjoitti:
Vauva palsta on aika hurja paikka.
Täällä keskustelevat vain kirurgilentäjät, miljonööri diplomiinssit ja prosenttijengiläiset.
Ainakin vastauksien perusteella.
Niin tai ihan tavikset.. Jotka syystä tai toisesta ovat nähneet asioita.
Ei se paljoa vaadi.
Siellä tiellä liikkuu ulkomaalaisia jengejä ja paljon pahempia kuin mitä Suomessa on . Suomalaiset on vähän vaikeita mutta melko auttavaisia. Ei ne niin pahoja ole mutta itsekkäitä.
Jos on rikollisjärjestö, niin yksikään jäsen ei ole kunnollinen.