Tapasin miehen joko kuuluu yhteen tunnettuun moottoripyöräkerhoon, voiko hän silti olla ihan kunnollinen?
En ymmärrä miksi tämmöisestä ei saisi keskustella kun edellinen avaukseni hävisi jonnekin.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos se on toi h/e (mä luulin, että ne oli jo kielletty Suomessa) niin ei voi olla kunnollinen.
Tai muukaan vastaava.
Oikeastiko luulet, että kerhon toiminta loppuu, jos se "kielletään"? Herttaista.
No en luullut, mutta nimi vaihtuu.
Minä suosittelen myös pysymään kaukana. Ne on sellaisia juttuja kun ei tavallinen ihminen tarvitse elämäänsä ja niitä ilman elää vallan mainiosti+ jos olet sellaisen kanssa niin totu poliisien käynteihin ja siihen että kaikkea liikennettäsi valvotaan verkossa ja puhelut kuunnellaan. Yksityisyys on nolla sen jälkeen.
1% Tullut vanhasta lausunnosta, jossa joukko yhdysvaltaisia moottoripyöräilijöitä sanoi, että 99 prosenttia moottoripyöräilijöistä on kunnollisia lakia kunnioittavia kansalaisia. Lakia kunnioittamattomat loput kerhot alkoivat merkitä itseään 1%-merkillä eli heitä kutsutaan prosenttikerhoiksi. Prosenttimerkki tarkoittaa, ettei kunnioita lakia, poliisia eikä muita viranomaisia.
Eiks ne kaikki tai lähes kaikki ole homppeleita? Mitäs nainen sellaisilla tekee.
Hmm niillä on oma maailman katsomus.
Jos olet tyytyväinen päivittämään sisustus blogia huolimatta mistään muusta. Ihan jees.
Jos sulla on mitään omia ajatuksia ja heijastuksia tästä maailmasta. En sano että älä tee sitä. Pidät vaan omat ajatukset ja opit siitä. Ei ne ole muita ihmeellisempiä. Lopulta ymmärrät, niinkun kaikessa muussakin, että ihmisen elämä on ihmisen elämä.
En suosittele sitä. Useimmat niistä miehistä on sekaisin ja jos meinaat pärjätä siellä et ole suosittu. Jos pärjäät, masennut.
Vierailija kirjoitti:
Eiks ne kaikki tai lähes kaikki ole homppeleita? Mitäs nainen sellaisilla tekee.
Tääkin eräs sankari Ranta-aho tiettävästi oli sanonut joissain bileissä, että kaverinsa, josta on ollut lehdissäkin juttua katiskan tiimoilta, ja joka kuuluu kyseiseen he- klubiin on bitchinsä. Kyllä mä jättäisin suosiolla nuo tyypit kutemaan keskenään.
Ihan pellejä ovat. Ei ollut kavereita eskarissa niin nyt kuuluvat oikein isojen poikien kerhoon.
Vähän naurettavan näköisiä, mahakkaita pikkupoikia.
Jos kuuluu ns. prosenttijengiin, on yleensä väkivaltainen sosiopaatti, monet myös psykopaatteja.
Ukko38 kirjoitti:
Vauva palsta on aika hurja paikka.
Täällä keskustelevat vain kirurgilentäjät, miljonööri diplomiinssit ja prosenttijengiläiset.
Ainakin vastauksien perusteella.
Mihin näistä itse kuulut?
Täällä taas apinat jauhaa asiasta mistä eivät tiedä hevonvittua.
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas apinat jauhaa asiasta mistä eivät tiedä hevonvittua.
No kertoisitko meille sitten sen totuuden kun tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Jos kuuluu ns. prosenttijengiin, on yleensä väkivaltainen sosiopaatti, monet myös psykopaatteja.
Näin voi olla Suomessa. Esim. jokin ub vaikuttaa täyskatastrofilta.
Mitä tarkoittaa prosenttikerho?