olen juuri nyt treffeillä ravintolassa
Nyt se on koettu tämäkin. Olen mukamas treffeillä, mutta me molemmat keskitymme puhelimiimme emmekä juttele. Ei kyllä haittaa, koska ei yhtään kiinnosta. En malta odottaa tämän olevan ohi.
Kommentit (13)
teidän touhu kuulostaa hyvinkin aikuismaiselta!
Minkä ikäinen olet ap?
Kuulostaa jänniltä treffeiltä, tsemiä.
Harrastatko myös seksiä puhelimesi kanssa ? Treffeillä on tarkoitus tutustua toiseen.
Sano, että pitää lähteä ruokkimaan kissa.
Laita jollekin kaverille viestiä että soittaa ja sitten esität kauhistunutta ja sano vaikka jätkälle että "koirani on karannut " tai jotain ja kuulosta hätäisektä ja juokse pois ravintolasta:D
Voi myötähäpeä, iltapäivä treffit kahden luuserin kesken. Kyllä, kahden luuserin mukaan lukien AP. Srn verran voisi väkisinkin vääntää juttua ettei mene ihan puhelimen näpräämiseksi.
Miksi et vaan poistu? Luultavsti molemmille parempi, jos tämä nyt ei ole porvoolainen deitti.
Ootte vissiin jo tilanneet ruuan ja siksi jumissa toistenne seurassa? No, älä ota paineita. Ihan hauska kokemushan tuokin on. Hyvää ruokahalua ja parempaa loppupäivää!
Hahhah mun yksi miespuolinen kaveri lähti joku aika sitten aikalailla erilaisen naisen kanssa treffeille. :D voisin kuvitella jotain tuollaista, jos juttu ei luista...
jos ei kerran halua edes tutustua toiseen, miksi ei voi sanoa suoraan 'kiitos seurasta, mutta et ole etsimäni kumppani' ym.. vastaavaa. miksi pitäisi esittää tekosyitä? ap sano suoraan ja lähde. tuo on naurettavaa touhua!
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 15:13"]
Sano, että pitää lähteä ruokkimaan kissa.
[/quote]
eikun sano, että pitää lähteä ruokkimaan sun lohikäärme :D
Laita puhelinnumerosi, niin soitan sinulle keksityn hätäpuhelun, jolloin pääset hyvän tekosyyn varjolla pakenemaan tylsiltä treffeiltä heti.