Tilisaldosi + minkä puhelimen omistat?
Kommentit (99)
61 miljoonaa, lankapuhelin.veivattava
Tileillä varmaan jotain vähän päälle 10 000e, puhelin on joku lumia, työnantajan antama.
Käyttötili 27 e, säästötili 1,35 e ja puhelinta en omista lainkaan. Työsuhdepuhelin on joku Lumia.
Vastakohdan joku näihin tosissaan?
No juu 4 eri tiliä ja yhteensä varmaan yli 21 000 e ja puhelimena (kyllä) Nokia antiikkinen 3310 :-)
Säästötili 1200e, käyttötili 10e ja iPhone 4S (opiskelija myös).
41,47 euroa, iPhone 4 (ilmaiseksi saatu).
Käyttötili 100€, en omista puhelinta.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 14:45"]
Vastakohdan joku näihin tosissaan?
[/quote]
totta kai. mulla on kyllä just tullut 60 milliä, vielä kyllä veikkauksen pelitilillä. siirrän huomenna pankkiin. puhelin on mobira, se kannettava malli.
Säästöjä (näistä tosin osa rahastoissa ja osakkeita) noin 60 000 eur. Puhelimena jokin vanha Nokia (ei älypuhelin).
Justkävin perjantaina taas merkkauttamassa pankkikirjan. Onhan tuolla muutama sataatuhatta. Sijota en, ihan hölmöläisten hommaa. Vihreä veivattava puhelin on. Minulle sekin vähän liian hieno. Jotkut puhuu retrosta ja paskan marjat.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 14:43"]Tileillä varmaan jotain vähän päälle 10 000e, puhelin on joku lumia, työnantajan antama.
[/quote]
mä vastasin tosissaan, ja nyt tahtoisin tosissaan tietää miksi sain miinuspeukun? Terv. Tosikko.
Jaa, oliskohan tilillä jotain 40e. Puhelimena joku Lumia. En muista mikä mutta maksoi satasen.
Säästötili n. 2000e, käyttötili 1000e, Samsung Galaxy S3.