Exän ahne nyksä
Exän uus nainen on saanut mieheni vaatimaan pari vuotta sitten tulleen avioeromme ositusta! Mitä teen?
Kommentit (208)
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:34"]Hyvä, että jollain on teidän kuviossa järkeä. Helpompi se ositus on nyt tehdä kun lasten ja lastenlasten sitten perinnöstä tapellessa.
[/quote]
Lasten on parempi saada asua täs mut mä en pysty lunastamaan!
Sinun kuuluu maksaa miehelles se mitä miehelles kuuluu. Ahne olet sinä tässä jos et ositusta halua tehdä.
Siis mitä :D asut exäsi maksamassa talossa ja itket kun joutuisit maksamaan osasi. Järki käteen.
8 jatkaa : tuollainen lokkeiluko ei ole ahnetta ? Exäsi nykyinen on vain järkevä.
Ehkä exä on perustamassa perhettä nyxän kanssa? Haluavat - luonnollisesti - myös miehen omaisuuden omaan käyttöönsä.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:38"]Siis mitä :D asut exäsi maksamassa talossa ja itket kun joutuisit maksamaan osasi. Järki käteen.
[/quote]
Tästä on vielä lainaa! Olen lyhentänyt sitä eron jälkeen yksin ja vuoden ollut lyhennysvapaalla!
Parissa vuodessa pitäis saada jo kasaan lainan käsiraha jotta voi talon lunastaa.
Kukahan tässä on ahne. Tai ehkä ahne ei ole oikea sana vaan saamaton ja kykenemätön hoitamaan OMIA raha-asioitaan kuntoon. Tietenkään exäsi ei kuulu elättää sinua yhtään mitenkään. Jos haluat että lapset saavat asua edelleen talossa, niin ehdota että mies muuttaa siihen ja sinä muutat sitten johonkin lähelle, mihin sinun asumiskustannukset riittävät.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:41"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:38"]Siis mitä :D asut exäsi maksamassa talossa ja itket kun joutuisit maksamaan osasi. Järki käteen. [/quote] Tästä on vielä lainaa! Olen lyhentänyt sitä eron jälkeen yksin ja vuoden ollut lyhennysvapaalla!
[/quote]
niin, mitä sitten? Menet töihin, otat lisää lainaa ja maksat exän hittoon siitä. TAI sitten hommaat asunnon johon sinulla itselläsi on varaa.
Mitäko teet? Katsotte osituksessa paljonko sinulle jää talosta maksettavaa ja sitten mietit otatko lainaa vai muutatko muualle.
Lyhentämäsi lainan osa lasketaan osituksessa hyväksesi.
Mulla ei o luottotietoja eikä sillon saa vuokraasuntoa ja lapset on koko ikänsä asunu täs ja kaikki kaverit on tässä lähellä!
Tässä kuviossa ainoa ahne on ap!
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:50"]
Mulla ei o luottotietoja eikä sillon saa vuokraasuntoa ja lapset on koko ikänsä asunu täs ja kaikki kaverit on tässä lähellä!
[/quote]
sillä lailla.
no hommaa joku mies siihen elättäjäksi.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:50"]Lyhentämäsi lainan osa lasketaan osituksessa hyväksesi.
[/quote]
Tai asumiskorvaukseksi miehelle. Lisäksi lyhennysvapaan ajalta pitää maksaa asumiskorvausta miehelle. Oletuksena, että talo ja laina 50/50.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:50"]
[/quote]
Elatusmaksuja voisi varmaan vahan tarkistaa, jos isän tarjoama asuntoetu poistuu. Jos sekään ei auta, niin anna ne lapset isälleen.
Voiko tämä edes olla totta? Olette eronneet pari vuotta sitten ja asut lasten kanssa edelleen asunnossa, johon sinulla ei olisi varaa ilman ex-aviomiestäsi. Et saa lainaa pankista (kun ei ole maksukykyä) etkä saa vuokra-asuntoa, kun olet menettänyt luottotietosi. Ja exän nyksä muka on ahne...
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 13:03"]Voiko tämä edes olla totta? Olette eronneet pari vuotta sitten ja asut lasten kanssa edelleen asunnossa, johon sinulla ei olisi varaa ilman ex-aviomiestäsi. Et saa lainaa pankista (kun ei ole maksukykyä) etkä saa vuokra-asuntoa, kun olet menettänyt luottotietosi. Ja exän nyksä muka on ahne...
[/quote]
Exän nyksä on ahne koska ilman sitä mies vois vielä odottaa ositusta pari vuotta ja sit mulla olis luottotiedot ja pystyisin lunastamaan tai jos myytäisiin niin saatais parempi hinta!
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 13:14"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 13:03"]Voiko tämä edes olla totta? Olette eronneet pari vuotta sitten ja asut lasten kanssa edelleen asunnossa, johon sinulla ei olisi varaa ilman ex-aviomiestäsi. Et saa lainaa pankista (kun ei ole maksukykyä) etkä saa vuokra-asuntoa, kun olet menettänyt luottotietosi. Ja exän nyksä muka on ahne... [/quote] Exän nyksä on ahne koska ilman sitä mies vois vielä odottaa ositusta pari vuotta ja sit mulla olis luottotiedot ja pystyisin lunastamaan tai jos myytäisiin niin saatais parempi hinta!
[/quote]
No huh huh. Mökki myyntiin äkkiä, eihän tossa ole mitään tolkkua. Exälläsi on oikeus käyttää omaa omaisuuttaan miten haluaa.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:32"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:29"]Siis häh? Ettekö tehneet ositusta eron yhteydessä? [/quote] Ei tehty kun ei ollu varaa ostaa miestä ulos talosta eikä oo vieläkään.
[/quote]
Sehän on sitten sinun ongelmasi eikä miehen. Hyvä, että nyksä on ryhdistänyt miestä hoitamaan eron loppuun.