Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas kissoja vapaana :(

Vierailija
13.09.2014 |

Ja tämä on ihan taajamaa. 

Kävin lenkillä ja tyytyväisinä nököttivät tien reunassa :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva juttu. Niillä on varmasti mukava elämä.

Vierailija
2/6 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:14"]

Kiva juttu. Niillä on varmasti mukava elämä.

[/quote]

Onko kukaan kissa koskaan paskonut sun oven eteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niillä kissoilla varmasti mukavaa kunnes jäävät auton alle, joku vihainen naapuri myrkyttää tai joku laista tietävä loukuttaa.

Vierailija
4/6 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisuraukat :( mulla on kissoja, ja mä inhoan ihmisiä jotka antaa kissojen liikkua ulkona vapaana. Huom. Ihmisiä en niitä kissoja. Ne ei kuulu suomen luontoon, puhumattakaan kaupunki-alueista. Silloin kun asuttiin vielä rivarissa, käytin kisuja ulkona valjaissa. Ne oikeasti tykkäsi siitä, kun olivat pienestä asti tottuneet. Niille oli myös "juoksunaru" pihalla, pääsivät haistelemaan ulkomaailmaa ja kesäisin lekottelemaan pihalle halutessaan. Meidän kissat ei muuten osanneet tehdä tarpeitaan muualle kuin hiekkalaatikkoon kotona, joten ei tarvitse kenenkään nipottaa että kävin niitä kusettamassa pitkin pihoja (kun pihan läpi oli vähän pakko kulkea ulos lätiessä). Nykyään asutaan omakotitalossa, ja kesän alussa rakennettiin kissoille takaoveen luukku, josta pääseevät isoon "tarhaan", aidatulle alueelle (verkosta tehty seinät ja katto), kulkemaan vapaasti sisään ja ulos. Nauttiivat kovasti :)

Vierailija
5/6 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kissat pasko oven eteen ellei siinä ole hiekkakasaa.
Mun kissa pitää muut kissat kaukana meidän pihalta.

Vierailija
6/6 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päin aina satunnaisesti ilmestyy kissoja tepastelemaan ympäristössä. Kuluu pari viikkoa ja ihan päivittäinkin nähty kissa katoaa lopullisesti. Liekö syynä vilkkaat autotiet :/ 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan