Mieheni haluaa vain kakkoseen
Olen puhunut asiasta mutta aina se vaan sinne haluaa. Kyllästyttää ja en jaksa siitä aiheutuvia seuraamuksia, peräpukamia ja kipua seuraavat 2 päivää.
Kommentit (94)
No opetelkaa harrastamaan sitä peppuseksiä oikein, niin ei tarvitse kärsiä kivuista.
Kakkonen on tiukempi kuin ykkösen. Miehesi nauttii mahdollisesti enemmän tiukkuudesta tai pystyy laukeamaan helpommin. Miehen pitää opiskella uutta masturbaatiotekniikkaa, jossa peniksen puristusote on löyhempi tai penistä ei puristeta ollenkaan. Pikkuhiljaa hän oppii laukeamaan muutenkin.
Tai sitten miehesi ei tykkää katsoa sinua silmiin ja suudella yhdynnän aikana. Siinä ei ole mitään väärää tai ongelmallista sinänsä.
:D. Ei mulle vaan ole koskaan mitään peräpukamia tullut?? Yllätän aina välillä mieheni pyytämällä kakkospanoa. Ollaan kokeilunhaluinen pari. Kun on oltu yli 20vuotta yhdessä, on mukava piristää seksiä kaikella uudella. Ei sen seksin tarvi olla niin vakavaa :D
tuhkaluukkuun ei kannata runnoa liikaa.
pia on veressä vehkeet
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:05"]No opetelkaa harrastamaan sitä peppuseksiä oikein, niin ei tarvitse kärsiä kivuista.
[/quote]
Ja alapeukku, koska?
Kai sun miehen pitäs ymmärtää että jos siitä on sulle terveydellisiä haittoja niin ei sitä väkisin voi harrastaa? Jos rakastaa sua, niin ei varmasti halua fyysisesti satuttaa sua. Mullakin sattuu niin paljon että itken ja huudan jos sitä joutuu harrastaa ja seuraavana päivänä istuminen sattuu. Ex-mies kanssa painosti siihen ja teki joskus väkisin, oli sairas mieleltään ja nautti kun mua sattui. Ootko varma että teidän suhteessa on kaikki ok? Ei ole normaalia että mies haluaa tietoisesti tehdä jotain mikä satuttaa sua.
En usko, että tämä kysymys on aito. Kukaan nainen ei tee mitään sellaista mitä ei halua. Jos tekee, kannattaa soittaa valkotakkisia paikalle. Ja en usko, että kukaan hetero mies haluaisi kakkoseen aina, sellainen mies on joko homoseksuaali tai sairas. Eihän sellaisen miehen kanssa kannata olla joka katsoo illalla netissä, kun lapsia raiskataan ja sitten haluaa purkaa sairasta fantasiaansa sinuun.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:14"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:05"]No opetelkaa harrastamaan sitä peppuseksiä oikein, niin ei tarvitse kärsiä kivuista.
[/quote]
Ja alapeukku, koska?
[/quote]
Lopettakaa se alapeukutus ja vastatkaa?
Ei peppuseksi satu kun ensin sormetetaan ja käytetään runsaasti liukkaria. Jos on pukamia niin peppuseksi voi tehdä jopa hyvää. AP voisi vaikka ensin sormettaa itse peppuaan jos sillä tavalla olisi helpompi saada lihakset rentoutumaan. Jos sattuu niin väkisin ei saa sisään tulla mutta kun on rentona niin kulli luiskahtaa sisään kuin itsestään.
Kakkoseen paneminen ei satu yhtään jos huolehtii "alkuvalmisteluista", eli käytä kauan aikaa sulkijalihaksen rentoutukseen, löysätkää työntämällä ensin sormia ja käyttäkää reilusti liukkaria!
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:26"]Ei peppuseksi satu kun ensin sormetetaan ja käytetään runsaasti liukkaria. Jos on pukamia niin peppuseksi voi tehdä jopa hyvää. AP voisi vaikka ensin sormettaa itse peppuaan jos sillä tavalla olisi helpompi saada lihakset rentoutumaan. Jos sattuu niin väkisin ei saa sisään tulla mutta kun on rentona niin kulli luiskahtaa sisään kuin itsestään.
[/quote]
Tämä. Meillä mies kyllä saa tehdä tuon rentouttamisen, jos kerran peniksensäkin on valmis sinne työntämää :D Ensin yhdellä sormella ja sitten kahdella, lopulta penis hitaasti sisään ja sitten voiki toimia aivan normaalisti. Tietenkään liukkaria unohtamatta.
Kuka ihme käy alapeukuttamassa näitä kaikkia neuvoja peppuseksin harrastamiseen?
Menkää perseeseen sen anaalinne kanssa.
Mä en pidä sormesta pepussa, se tuntuu inhottavalta ja epämukavalta eikä todellakaan auta. Se että joku toimii teille ei tarkoita, että se toimisi kaikille. Harrastakaa peppuseksiä kaikin mokomin jos siitä nautitte mutta tajutkaa jo, että kaikki ei nauti vaikka sen tekisi miten rauhassa ja "oikein".
Anaaliseksi on hyväksi pukamille ja ummetukselle. Joopa joo.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:14"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:05"]No opetelkaa harrastamaan sitä peppuseksiä oikein, niin ei tarvitse kärsiä kivuista.
[/quote]
Ja alapeukku, koska?
[/quote]
Lopettakaa se alapeukutus ja vastatkaa?
[/quote]
Koska ihmiset ovat erimieltä kanssasi. Problem? Kaikki ei pidä kaikesta vaikka kuinka oikein tekisi, yritä elää sen kanssa.
Uloste on erittäin haitallista levittää sängylle, varsinkin kun lapsenne nukkuu sitten teidän paskassa. Ja miehen elin siinä myös tulehtuu. Ei kai kukaan täysjärkinen harrasta peppuseksiä, sehän on täysin luonnottoman näköistä. Vain villieläimet eli urokset raiskaa naaraita noin ja tuntuu että kyllä ne eläimetkin löytää oikeaan reikään, jos kerta heterotkin ovat alkaneet leikkiä ulosteleikkejä. Homot ymmärrän, kun heillä ei ole muuta paikkaa, mutta homoutta ylipäänsä en ymmärrä enkä pidä terveenä.
Ap:n pointti oli, ettei hän halua peppuseksiä. Ja te palstamammat täällä jakelette ohjeita peppuseksiin.
Jos sua ei ap peppuseksi tunnu hyvältä, niin sanot sen miehellesi, että nyt täme homma loppui. Voi kun tuntuu kamalalta ajatella, että antaisi peppua vain pitääkseen miehen tyytyväisenä. Itse kokisin olevani raiskattu ko. tilanteessa.
Mä olen sanonut mun miehelle, että jos joskus haluaa kakkosta, niin se on eron paikka. Multa ei tule ikinä sitä saamaan.