Taas pitäisi mennä taloyhtiön saunaan kun edellisten hajut leijailee
Pukuhuoneessa ja saunassa sekä pesutilassa.
Ihmetyttää että ihan siistin näköiset ihmiset voivatkin haista niin tunkkaiselle ja likaiselle.
Kommentit (21)
Se on sitä kun ei osata pestä pyykkiä kuudessakympissä vaan vedellään vaan kolmenkympin koneellisia.
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä kun ei osata pestä pyykkiä kuudessakympissä vaan vedellään vaan kolmenkympin koneellisia.
Miten se vaikuttaa alastomien ihmisten hajuun?
Vierailija kirjoitti:
Samaan eltaantuneeseen hajuun törmää esim bussissa jne
Onnex tuo ei ole pakollista.
Muistan kun kerran kävin taloyhtiön joulusaunassa. En ole sen jälkeen käynyt.
Kammottava sikalan haju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatteet/pyyhkeet haisee paskalle ja niitä hierotaan itseen.
Yrrrrjöttävää🤢🤮🤮
Naapurin seppo fistannut löylykauhalla.
Muuta omakotitaloon.
Juuri napsautin saunan päälle ja kohta meen.
Meen milloin huvittaa ja ihanan puhdas sauna kun vaan oma perhe käy ja pesen sen itse
Vierailija kirjoitti:
Muuta omakotitaloon.
Meen milloin huvittaa ja ihanan puhdas sauna kun vaan oma perhe käy ja pesen sen itse
Napsautit!?? Sähkökiuas!???
Pyhäinhäväistys semmoinen sähkökiduttamo.
Vierailija kirjoitti:
Muuta omakotitaloon.
Onko sulla sähkösauna omakotitalossa?😩 Ei kiva!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30 asteen ohjelma tuntuu joltakin sellaiselta ettei osata käyttää konetta ja se on aina siinä asetuksissaan.
mutta, siltikään ei selitä tätä sillä jos edes laittaa aineet oikein niin ei niihin hajut jää.
Vierailija kirjoitti:
Muuta omakotitaloon.
Kerrostaloasunnossakin voi olla oma sauna
Vierailija kirjoitti:
Muuta omakotitaloon.
Saunan peseminen olisi turhauttavaa. Taloyhtiösauna aina puhdas, kun siivooja käy kerran viikossa ja saunan vakkarikäyttäjiä mun lisäksi kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta omakotitaloon.
Onko sulla sähkösauna omakotitalossa?😩 Ei kiva!
Mulla on
Ihanan pehmeät ja kosteat löylyt.
Spatunnelma, hämärä valaistus, juoma mukaan.
Ihana rentoutuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta omakotitaloon.
Saunan peseminen olisi turhauttavaa. Taloyhtiösauna aina puhdas, kun siivooja käy kerran viikossa ja saunan vakkarikäyttäjiä mun lisäksi kaksi.
Tuskin saunaa lauteineen ja lauteitten alusia pesevät viikottain. Johan ne lauteet lahoaisivat kun kylmässä saunassa kasteltaisiin niin usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30 asteen ohjelma tuntuu joltakin sellaiselta ettei osata käyttää konetta ja se on aina siinä asetuksissaan.
mutta, siltikään ei selitä tätä sillä jos edes laittaa aineet oikein niin ei niihin hajut jää.
Bakteerit ei kuole kolmessakympissä. Ensin vaikuttaa pyykki hajuttomalle kun sen ottaa koneesta, mutta annas olla kun puet vaatteet päälle niin kehon lämpö aktivoi bakteerit ja haju on kaamea. Jos ei ymmärrä pestä vaatteita koskaan kuudessakympissä, täytyy ymmärtää käyttää desinfiointiainetta huuhteluaineena. Sitten ei haise.
On outoa että ei saunota eri päivinä, vaan kaikki samana päivänä lähes vuoronperään? Eikö se altista taudeille ja hajuille. Ellei ole tuuletus.
Yäk