Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni haluaa vain kakkoseen

Vierailija
13.09.2014 |

Olen puhunut asiasta mutta aina se vaan sinne haluaa. Kyllästyttää ja en jaksa siitä aiheutuvia seuraamuksia, peräpukamia ja kipua seuraavat 2 päivää.

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käskisin miehen kerätä kamansa ja hankkimaan itselleen miehen, jolla samoja taipumuksia.

Vierailija
82/94 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sanonut mun miehelle, että jos joskus haluaa kakkosta, niin se on eron paikka. Multa ei tule ikinä sitä saamaan.

Joku muu kyllä sitten antaa jos sinä pihtaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ap halua olla miehesi Butt Buddy? :DD Olisit nyt.

Vierailija
84/94 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei enää halua mitään muuta kuin anaaliseksiä. Ollaan harrastettu sitä vuosia ja vuosia. Hän tietää etten pidä siitä ja olen suostunut vain koska hän niin paljon siitä tykkää. Mutta hän on itsekäs eikä halua muuta eikä anna muuta. Nyt ollaan tilanteessa että ei ole sitten seksiä ollenkaan kun hän haluaisi vain tyydyttää itsensä anaaliseksillä. Hän ei suostu edes välillä minun toivomaan tavalliseen seksiin.

Vierailija
85/94 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi s..tana että oon taas tyytyväinen kun olen sinkku. Poistin Tinderinkin tämän luettuani.

Vierailija
86/94 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseni tekee mieli kokeilla pyllyseksiä kovasti. On tehnyt viimeiset 24 vuotta, jonka olemme olleet vaimon kanssa yhdessä. Hän kieltäytyy totaalisesti. Olen jättänyt asian ns. pöydälle, vaikka tiedänkin että hän nauttisi siitä. Ei meinannut aluksi antaa mun nuollakaan... ja nyt nauttii aiitä aivan älyttömästi.

Mistähän h--vetistä sinä sen "tiedät"? Nuolemisella on huomattavasti vaikeampi satuttaa toista.

Oletko itse tunkenut jotain peniksesi kokista persreikääsi, nautitko siitä? Jos et, niin kokeile.

Vierailija
87/94 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes on homo. Aika sad sua kohtaa

Vierailija
88/94 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sun miehen pitäs ymmärtää että jos siitä on sulle terveydellisiä haittoja niin ei sitä väkisin voi harrastaa? Jos rakastaa sua, niin ei varmasti halua fyysisesti satuttaa sua. Mullakin sattuu niin paljon että itken ja huudan jos sitä joutuu harrastaa ja seuraavana päivänä istuminen sattuu. Ex-mies kanssa painosti siihen ja teki joskus väkisin, oli sairas mieleltään ja nautti kun mua sattui. Ootko varma että teidän suhteessa on kaikki ok? Ei ole normaalia että mies haluaa tietoisesti tehdä jotain mikä satuttaa sua.

Anaaliseksissä nimenomaan se ettå mies pääsee satuttamaan naista on se juttu.

Seksi on siitä jännä juttu että siinä ei ole mitään kohtaa jossa miehen tulisi kärsiä kipua. Hämmästyttåvän moni mies on valmis aiheuttamaan kipua naiselle jopa sille jota väittää rakastavansa.

Vierailija
89/94 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realisti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sanonut mun miehelle, että jos joskus haluaa kakkosta, niin se on eron paikka. Multa ei tule ikinä sitä saamaan.

Joku muu kyllä sitten antaa jos sinä pihtaat.

Homojen onkin hyvä olla keskenään ja jättåä heteroseksistå nauttivat rauhaan.

Vierailija
90/94 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 13:30"]

Onneksi minulla on mies jolle riittää tavallinen seksi eikä ole ikinä peräreikää vongannut!

Ja jos perärööri alkaa kiinnostamaan niin ero tulisi koska minun röörini on exit only nyt ja ikuisesti.

Ihan sama mitä muut tekee tai mistä tykkäävät. Osa tykkää peppuseksistä, osa suostuu "pakosta" ja sitten on meitä joilla hommat hoituu erittäin hyvin ilman peppuseksiä.

Tällaista akkaa pitäisi panna kerran kunnolla peräaukkoon niin oppisi pitämään turpansa kiinni.

Niin sinäkin todistat sen että naiseen kohdistuva anaalipano on siksi niin mahtavaa koska sillä pääsee aiheuttamaan naiselle kipua.

Vierailija
91/94 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas että miten se keho saa synnytyksessä osumaa? Sama persereikä se on kuin ennenkin. Kyse on vain siitä että onko parisuhteen osapuolilla kiihkoa mukana. Pitää etsiä sopivampi kaveri jos ei maistu nykyisen kanssa. Lahnoille lahnaseksiä jne...

Minulla ainakin niin ettå ei tulisi mieleenkään harrastaa anaaliseksiå kun synnytys tuhosi pierun pidätyskyvyn kokonaan.

Vierailija
92/94 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perseestä ryöpsähtelee peräpukamia ja istut seuraavat kaksi päivää uimarenkaan päällä VAIN siksi että on aivan pakko olla miehelle mieliksi. Kuten sinua on jo aiemmin neuvottu: Lakkaa olemasta tossukka ja ole arvoisesi nainen!

Itse en katselisi hetkeäkään miestä, joka voisi surutta satuttaa minua omien seksuaalisten mieltymystensä tähden.

Tässä tyyppiesimerkki naisesta, joka ei ole koskaan anaaliseksiä harrastanut. En ole koskaan joutunut istumaan uimarenkaan päällä, ikinä ei ole pukamia ollut enkä myöskään ole tossukka. Mieheni ei satuta minua, nautitaan molemmat kun panee mua peppuun 😋

Vierailija
93/94 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kakkonen käyttöön.

Oi kyllä pidän siitä kun tyttöystävä sormittaa samalla kun ottaa suihin ja moni muukin mies pitänee eturauhasen ansiosta. Hän pitää myös peppuseksistä kovasti ja seksielämämme on ainakin paljon parempaa ku sulla. Laita sitä hiekkaa vaan lisää sisään äläkä ihmettele kun puoliso lähtee vieraisiin. Meillä ei myöskään ole koskaan mitään ongelmia ollut peppuseksin kanssa kun on rauhassa edetty rennosti. Täällä on tosiaan ilmeisesti monella kokopäivätyönä alapeukuttaa kaikkea peppuseksiin liittyvää. Hankkikaa nyt vähän parempaa tekemistä tai pysykää poissa

Vierailija
94/94 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on homo!

Onko homon ja heteron ero yhtään tutuksi tullut peruskoulussa? Voi harmi.. mut muista että homo pitää miehistä ei naisista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi