Mieheni haluaa vain kakkoseen
Olen puhunut asiasta mutta aina se vaan sinne haluaa. Kyllästyttää ja en jaksa siitä aiheutuvia seuraamuksia, peräpukamia ja kipua seuraavat 2 päivää.
Kommentit (94)
No opetelkaa harrastamaan peppuseksiä...
hei sinulla taitaa keho olla tiptop?
Osalla synnyttäneistä naisista keho on saanut sen verran osumaa ettei ne sormettamiset rentouta paskan vertaa.
Ei voi yleistää tässäkään asiassa.
typerä mies jos vain kakkonen kelpaa. Ei tarvitsisi puolison kärsiä jos toisella on fiksaatio. Paremminkin voisi selvitellä mitä on taustalla?
Juu toi neuvojen alapeukutus johtuu nyt vaan ja ainoastaan siitä, että vaikka kuinka neuvoisi niin Se anaali ei vaan ole kaikkien juttu. Neuvot ovat toki hyviä ja järkeenkäyviä, mutta niistä ei ole hyötyä mikäli ap ei yksinkertaisesti halua peppuseksiä. Jos ap:lla taas homma kiikastaa ihan vaan tekniikan takia, niin neuvot tulevat takuulla tarpeeseen.
itse pidän suunnattomasti siitä, että seksin aikana liukkarin kanssa työnnetään yhtä sormea peppuun, mutta anaaliyhdyntää en kestä. Penis on yksinkertaisesti liian suuri sinne ja laukaisee yökkäusrefleksin jos edes yrittää, tämä on miehelleni ihan ok, olen tämän ilmoittanut ja hän ei ole koskaan yrittänyt minua ylipuhua edes kokeilemaan. Pitää itse myös sormi pepussa tyylisiä juttuja kiihottavana, mutta ei sanojensa mukaan koe mitään mielenkiintoa työntää penistään sinne, ei kakka kiinnosta ja kokee ykkösen ihan tarpeeksi kiinnostavaksi. Meillä siis toimitaan tämän mieltymyksen pohjalta.
ihmisissä on eroja, näkeehän täällä palstalla myös paljon naisia jotka ei tykkää ottaa suihin tai myös miehiäkin. Jokainen tyylillään. Ap:n ehkä kannattaisi aika topakkaan sävyyn ottaa nää asiat esiin kotona, ei siihen oikee täältä apua löydy.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:14"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:05"]No opetelkaa harrastamaan sitä peppuseksiä oikein, niin ei tarvitse kärsiä kivuista.
[/quote]
Ja alapeukku, koska?
[/quote]
Lopettakaa se alapeukutus ja vastatkaa?
[/quote]
Koska ihmiset ovat erimieltä kanssasi. Problem? Kaikki ei pidä kaikesta vaikka kuinka oikein tekisi, yritä elää sen kanssa.
[/quote]
Kyllä mä pystyn sen kanssa elämään, että joku on erimieltä kanssani. Sitä en ymmärrä, että miksi kukaan ei ennen tätä vaivautunut kertomaan syytä alapeukuttamiseen, vaikka kahdesti sitä kysyin. Problem??!!
En ikinä suostuisi anaaliin, ellei miehenkin anaali olisi käytössä. Meillä kylläkin miehen anaali on nykyään useimmin käytössä. Eturauhasen simulointi tuo miehelle järisyttävät orkut.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:39"]Uloste on erittäin haitallista levittää sängylle, varsinkin kun lapsenne nukkuu sitten teidän paskassa. Ja miehen elin siinä myös tulehtuu. Ei kai kukaan täysjärkinen harrasta peppuseksiä, sehän on täysin luonnottoman näköistä. Vain villieläimet eli urokset raiskaa naaraita noin ja tuntuu että kyllä ne eläimetkin löytää oikeaan reikään, jos kerta heterotkin ovat alkaneet leikkiä ulosteleikkejä. Homot ymmärrän, kun heillä ei ole muuta paikkaa, mutta homoutta ylipäänsä en ymmärrä enkä pidä terveenä.
[/quote]
Oletko kuullut kondoomista. Se on sellainen muovinen ehkäisyväline joka pujotetaan peniksen päälle. Sen läpi tuskin ne bakteerit pääsee niin, että penis tulehtuisi. Meillä on myös lakanoita useammat kuin yhdet kappaleet, jotta niitä voi vaihtaa. Meillä lapsilla on myös omat sängyt.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:51"]No opetelkaa harrastamaan peppuseksiä...
hei sinulla taitaa keho olla tiptop?
Osalla synnyttäneistä naisista keho on saanut sen verran osumaa ettei ne sormettamiset rentouta paskan vertaa.
Ei voi yleistää tässäkään asiassa.
typerä mies jos vain kakkonen kelpaa. Ei tarvitsisi puolison kärsiä jos toisella on fiksaatio. Paremminkin voisi selvitellä mitä on taustalla?
[/quote]
En tiedä kuinka tiptop kehoni on, neljän synnytyksen jälkeen, mutta kyllä peppuseksi onnistuu.
Eli miehesi on homo. Moni homo menee naimisiin niin että homous ei paljastu. Kun mies on NAISEN kanssa niin ei silloin peräreikään panna. Se on vaik ulostamista varten. Mutta toki homot sitä käyttää kun ei muuta ole.
Ihmettelen että jonkun takaluukkuun mahtuu mitään niin isoa.
Halua sitä samaa.
Miehellekin omat lelut.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 13:14"]
Ihmettelen että jonkun takaluukkuun mahtuu mitään niin isoa.
[/quote]
Takaluukkuunhan viedään lääketieteellisissä tutkimuksissakin jos jonkinlaista kapistusta.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:26"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:14"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:05"]No opetelkaa harrastamaan sitä peppuseksiä oikein, niin ei tarvitse kärsiä kivuista. [/quote] Ja alapeukku, koska? [/quote] Lopettakaa se alapeukutus ja vastatkaa?
[/quote]alapeukuttajat on surkimuksia! ;D
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:59"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:14"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:05"]No opetelkaa harrastamaan sitä peppuseksiä oikein, niin ei tarvitse kärsiä kivuista. [/quote] Ja alapeukku, koska? [/quote] Lopettakaa se alapeukutus ja vastatkaa? [/quote] Koska ihmiset ovat erimieltä kanssasi. Problem? Kaikki ei pidä kaikesta vaikka kuinka oikein tekisi, yritä elää sen kanssa. [/quote] Kyllä mä pystyn sen kanssa elämään, että joku on erimieltä kanssani. Sitä en ymmärrä, että miksi kukaan ei ennen tätä vaivautunut kertomaan syytä alapeukuttamiseen, vaikka kahdesti sitä kysyin. Problem??!!
[/quote]
Aiemmin ei uskottu, ettet noin yksinkertaista asiaa itsekin tajua
Kokeile samaa kuin minä: "saat panna kakkoseen heti kun ostsmme lannedildon js saan tehdä saman sinulle!" Ei ole yksikään ruinannut enää.
Onneks mun mies on sitä mieltä ettei penis kuulu perseeseen.
Hyi helvetti. Taas olen onnellinen siitä etyä olen sinkku ja ilman säännöllistä seksielämää.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 13:21"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:59"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:14"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:05"]No opetelkaa harrastamaan sitä peppuseksiä oikein, niin ei tarvitse kärsiä kivuista. [/quote] Ja alapeukku, koska? [/quote] Lopettakaa se alapeukutus ja vastatkaa? [/quote] Koska ihmiset ovat erimieltä kanssasi. Problem? Kaikki ei pidä kaikesta vaikka kuinka oikein tekisi, yritä elää sen kanssa. [/quote] Kyllä mä pystyn sen kanssa elämään, että joku on erimieltä kanssani. Sitä en ymmärrä, että miksi kukaan ei ennen tätä vaivautunut kertomaan syytä alapeukuttamiseen, vaikka kahdesti sitä kysyin. Problem??!!
[/quote]
Aiemmin ei uskottu, ettet noin yksinkertaista asiaa itsekin tajua
[/quote]
Kyllä mä tajuan, että osa alapeukuttaa siksi. On myös muitakin syitä, joita yritin kysellä.
Onneksi minulla on mies jolle riittää tavallinen seksi eikä ole ikinä peräreikää vongannut!
Ja jos perärööri alkaa kiinnostamaan niin ero tulisi koska minun röörini on exit only nyt ja ikuisesti.
Ihan sama mitä muut tekee tai mistä tykkäävät. Osa tykkää peppuseksistä, osa suostuu "pakosta" ja sitten on meitä joilla hommat hoituu erittäin hyvin ilman peppuseksiä.
anna miehelle lupa käydä harrastamassa kakkoseen panoa toisten miesten kanssa.