vanhus meni ostamaan nuorten tyttöjen mekon
Se hössää rahaa kun on saanut perinnön. Vaatteita isot määrät. Oli myyjältä pyytänyt rehellistä vastausta sopiiko tämä mekko hänelle.
Myyjä oli sanonut että sopii koska silmät ovat tummat.
No mekko on kesämekko, keltaista ja oranssia kukkakuviota. Melkein hihaton ja sellainen jota käyttävät nuoret hoikat tytöt.
Oli sitten myyjän rehellinen arvio!
Kommentit (38)
Kai vanhuksena saa jo pistää vähän haisemaankin. Paskaako sitä silloin enää joka markkaa venyttää jos ei tartte.
Ei ole hoikka. No saattaa näyttää aika hassulta jos se laittaa sen päälle.
Minäkään en pitäis vaikka olen nuorempi.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:33"]Ei ole hoikka. No saattaa näyttää aika hassulta jos se laittaa sen päälle.
[/quote]
Ei sinun tarvitsekaan laittaa, eikös vanhus ostanut sen itselleen? Ja omilla rahoilla osti.
Mitäs pahaa siinä on, jos ostaa vaatteita, joista itse tykkää?
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:37"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:33"]Ei ole hoikka. No saattaa näyttää aika hassulta jos se laittaa sen päälle.
[/quote]
Ei sinun tarvitsekaan laittaa, eikös vanhus ostanut sen itselleen? Ja omilla rahoilla osti.
[/quote]
En ole laittamassakaan. Se oli vertaus siitä että aniharva voi pitää sellaista mekkoa vaikka olis 20-v!
Taitaa ap:lla ahdistaa ettei perintöön jää niin paljon.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:38"]Mitäs pahaa siinä on, jos ostaa vaatteita, joista itse tykkää?
[/quote]
Ei niin, mutta vanhus oli kuitenkin epäillyt sopiiko se koska oli pyytänyt rehellistä vastausta.
Onko ap kenties vanhuksen mahdollinen perijä vai miksi rahan kulutus niin närkästyttää? Kai ihminen saa rahoillaan tehdä mitä vaan. Entä jos matkustelisi tai pelaisi ne? Senkin saa tehdä jos haluaa.
?!??!? Mikä pahansuopa tyyppi täällä inisee
Kerroin vain taustatietona sen perintöasian.
Anna tuon ihmisen käyttää rahansa miten haluaa! Sairasta arvostella noin. Mitä asia sinulle kuuluu? ?
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:43"]Anna tuon ihmisen käyttää rahansa miten haluaa! Sairasta arvostella noin. Mitä asia sinulle kuuluu? ?
[/quote]
Myyjä ei antanut rehellistä vastausta. Se on se asian ydin, ei mikään muu.
MIKSI kelta-oranssi kukkakuvioinen mekko ei kävisi vanhukselle?
Mitä hänellä pitäisi olla päällään, tumma pitkähihainen körttimekko?
Taas näitä teinejä palstalla.. Oliko tämä "vanhus" jo peräti 30 vuotta?
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:45"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:43"]Anna tuon ihmisen käyttää rahansa miten haluaa! Sairasta arvostella noin. Mitä asia sinulle kuuluu? ? [/quote] Myyjä ei antanut rehellistä vastausta. Se on se asian ydin, ei mikään muu.
[/quote]
Jos se oli myyjän rehellinen vastaus, ehkä myyjä oli avarakatseisempi kuin sinä?
Minusta on hyvä että 'vanhus' nauttii elämästään. Ajattelen nyt anoppia, joka pitää omia rahojaan sukanvarressa ja kituuttaa.
Ap:n mielestä vanhuksen kuuluu pukeutua näin
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:45"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:43"]Anna tuon ihmisen käyttää rahansa miten haluaa! Sairasta arvostella noin. Mitä asia sinulle kuuluu? ?
[/quote]
Myyjä ei antanut rehellistä vastausta. Se on se asian ydin, ei mikään muu.
[/quote]
Mielipidekysymys. Mistäs me tiedetään vaikka se myyjän mielestä sopi vanhukselle. Millaiset rievut myyjällä itsellään oli, oliko mitään tyylitajua.
Jos vanhus on hoikka ja pitää mekosta niin mitä sitten? Oliko mekossa lappu jossa luki k.yli 18v.