vanhus meni ostamaan nuorten tyttöjen mekon
Se hössää rahaa kun on saanut perinnön. Vaatteita isot määrät. Oli myyjältä pyytänyt rehellistä vastausta sopiiko tämä mekko hänelle.
Myyjä oli sanonut että sopii koska silmät ovat tummat.
No mekko on kesämekko, keltaista ja oranssia kukkakuviota. Melkein hihaton ja sellainen jota käyttävät nuoret hoikat tytöt.
Oli sitten myyjän rehellinen arvio!
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:45"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:43"]Anna tuon ihmisen käyttää rahansa miten haluaa! Sairasta arvostella noin. Mitä asia sinulle kuuluu? ? [/quote] Myyjä ei antanut rehellistä vastausta. Se on se asian ydin, ei mikään muu.
[/quote]
Ap on siis huolissaan ja haluaa keskustella myyjien rehellisyydestä, ei vanhusten pukeutumisesta. Siinä tapauksessa olisi kannattanut otsikoida toisin.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:47"]Taas näitä teinejä palstalla.. Oliko tämä "vanhus" jo peräti 30 vuotta?
[/quote]
70 v.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:46"]MIKSI kelta-oranssi kukkakuvioinen mekko ei kävisi vanhukselle?
Mitä hänellä pitäisi olla päällään, tumma pitkähihainen körttimekko?
[/quote]
Se oli se malli joka ei käy. Väri vois olla ok.
Mun täti on 74 vuotta ja shoppailee aina nuorten vaateliikkeissä, kuten Cubuksessa ja GinaTricotissa :) Käyttää nuorekkaita ja trendikkäitä vaatteita, mutta on kuitenkin tyylikäs.
Ihminen elää vain niin oienen hetken niin kyllä ihmisen pitää tämä arvokas aikansa saada elää niin kuin haluaa ilman toisten tuomitsevia sanoja/katseita/tekoja. Minä tykkään, että ihmisnen ikään katsomatta pitää kiinni omasta persoonastaan ja elää sinne viimeiseen saakka itseään miellyttävällä tavalla ilman pelkoja.
Sivistynyt ihminen elää ja antaa muidenkin elää.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:47"]Taas näitä teinejä palstalla.. Oliko tämä "vanhus" jo peräti 30 vuotta?
[/quote]
Minä olen teini, eikä tulisi mieleen tehdä Tälläistä aloitusta. Eikä mun mielestä 30v ole mikään vanhus, jos lähtee lukemaan lääkäriksi ja erikoistuu johonkin tiettyyn puoleen, niin eikö ole vajaa 30v, kun valmistuu tms? Ei 30-veenä olla eläkkeellä.
t. 16v
No voih! Mee ap ottamaan lääkitykses. Mä kyllä ymmärrän sun assburgerin.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:49"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:45"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:43"]Anna tuon ihmisen käyttää rahansa miten haluaa! Sairasta arvostella noin. Mitä asia sinulle kuuluu? ? [/quote] Myyjä ei antanut rehellistä vastausta. Se on se asian ydin, ei mikään muu.
[/quote]
Jos se oli myyjän rehellinen vastaus, ehkä myyjä oli avarakatseisempi kuin sinä?
[/quote]
Myyjähän sanoi vain että sopii silmien väriin.
Ei sanonut että sopii koko ihmiselle.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 11:11"]Mun täti on 74 vuotta ja shoppailee aina nuorten vaateliikkeissä, kuten Cubuksessa ja GinaTricotissa :) Käyttää nuorekkaita ja trendikkäitä vaatteita, mutta on kuitenkin tyylikäs.
[/quote]
Niin tyylikäs, se onkin eri asia!
Ja se on sun ongelma koska....? Vittu ihme kitinää. Löysää jo pipoa :)
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 11:29"]Ja se on sun ongelma koska....? Vittu ihme kitinää. Löysää jo pipoa :)
[/quote]
Usein täällä puhutaan asioista yleisesti vaikka itselle ei ois tapahtunut jotain juttua.
kaiken ikäiset naiset ostelevat turhaa paskaa, jota käytetään kerran tai nolla kertaa ja roikkuu kaapit täynnä
"Vanhus sai perinnön ja meni ostamaan hihattoman oranssi-keltakukikkaan mekon. Myyjä sanoi, että se sopii vanhuksen tummiin silmiin."
Kyllä tää musta ihan yksilötapaukselta kuulostaa, ei yleisen trendin pohdinnalta.
Hyvä mummu! Ja aloittajalta kysyn: "haittaaks-se?"
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:45"]
[/quote] Mitä jos se sopi sen myyjän mielestä? Jos sillä oli vähän poikkeava maku. Ei kannata pyytää rehellisiä arvioita ulkopuolisilta, kun ne kuitenkin näkee ne asiat eritavalla.
Pitäisi tietää vähän faktoja ennen kuin voi ottaa kantaa onko mekko sopiva vai ei. Ensi alkuun vaikkapa mikä on vanhuksen ikä ja millainen mekko on.