Ville Virtanen tänään 60 vuotta! Olisitteko uskoneet?
Niin se aika menee.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0a3403b2-afee-4cd6-b74a-479f12…
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Moi Turo kuis pyyhkii?
Plees faija anna mun suoriutua. Mä oon jo 60 vee.
Hassua. Mies on tehnyt pitkän ja komean uran, mutta hänet muistetaan vain tuosta Turosta.
Ei epäilystäkään isästä, niin on samannäköinen😄
Vierailija kirjoitti:
Ei epäilystäkään isästä, niin on samannäköinen😄
Jep, onkohan Villellä tuo parta jonkun roolin takia, vai onko hän päättänyt ukkoutua.
No totisesti näyttää ikäiseltään. On näyttänyt kuuskymppiseltä viimeiset 20 vuotta.....
Oltiin yhtäaikaa ryyppäämässä. Minä silloin 18v. Hänelle oli juuri syntyneet kaksoset ja tanssi sellaisen pienen naisen kanssa ja jatkoi siitä hotellihuoneeseen. Se nainen ei ollut Eija Vilpas. Hän silloin valitti naistenlehdissä väsymystään.
Näyttää kyllä paljon vanhemmalta kuin 60.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin yhtäaikaa ryyppäämässä. Minä silloin 18v. Hänelle oli juuri syntyneet kaksoset ja tanssi sellaisen pienen naisen kanssa ja jatkoi siitä hotellihuoneeseen. Se nainen ei ollut Eija Vilpas. Hän silloin valitti naistenlehdissä väsymystään.
Ratsastuspiireissä tunnettiin armottomana ryyppymiehenä kun oli nuori. Tuskin oli selvin päin yksissäkään kilpailussa.
Näyttää ennemmin 70-vuotiaalta kuin 60-vuotiaalta.
Toinen Villen kaksospojistakin on hyvin samannäköinen kuin isänsä ja isoisänsä.
Vierailija kirjoitti:
Jotain tällaisia juttuja olen täältäkin lukenut.
Toki olisin uskonut. En ole koskaan kuvitellut, että Ville Virtanen ei ikääntyisi. Luulin tosin hänen olevan jo enemmän kuin 60.
Vierailija kirjoitti:
Toinen Villen kaksospojistakin on hyvin samannäköinen kuin isänsä ja isoisänsä.
Ai, milläs alalla ne pojat ovat?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla kliseisempää nimeä.
Hän on se oikea Ville Virtanen, muut ovat vain nimenmatkijoita.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla kliseisempää nimeä.
Olisiko Yille ollut parempi? Niin internationaali että :D
Onko se uskon asia?
Moni muukin täyttää 60 vuotta, ei siitä meteliä silti pidetä mammapalstallakaan.
Turoo jumppahuitti. Mitä sää täällä tupeksit kun aika on mennä laulamaan. Ooo ooo mä turo oon....