Ville Virtanen tänään 60 vuotta! Olisitteko uskoneet?
Niin se aika menee.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0a3403b2-afee-4cd6-b74a-479f12…
Kommentit (79)
Olisin. Minä olen ens vuonna 50 ja tiedän että Virtanen on minusta "paljon" vanhempi.
Isosisko Riikka on muistaakseni vain muutaman päivän yli vuoden Villeä vanhempi.
Lämpimät onnittelut kuuskymppisistä Ville🌹
Nostan hattua Villelle siitä, että uskaltaa edelleen suhtautua erittäin kriittisesti Turkkaan. Ja Turkan lellikkeihin.
Vierailija kirjoitti:
No totisesti näyttää ikäiseltään. On näyttänyt kuuskymppiseltä viimeiset 20 vuotta.....
Villen pitäisi laittaa tuplafarkkuasu ja tennarit, niin kävisi kolmekymppisestä.
Vierailija kirjoitti:
Isosisko Riikka on muistaakseni vain muutaman päivän yli vuoden Villeä vanhempi.
No hän ei kyllä ole ollut yhtään julkisuudessa, kun vertaa isäänsä ja veljeensä. Jännää, miten on edes onnistunut siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No totisesti näyttää ikäiseltään. On näyttänyt kuuskymppiseltä viimeiset 20 vuotta.....
Villen pitäisi laittaa tuplafarkkuasu ja tennarit, niin kävisi kolmekymppisestä.
Hauska.
Mäkin olen mieltänyt Villen "kiltiksi" introvertiksi. Mutta hiljaisissa vesissä ne isot vonkaleetkin elää. Nyt ymmärrän paremmin, että Vilpas halusi aikoinaan erota. Oli kuulemma myös kade Vilppaan silloisesta viennistä työelämässä. Nythän osat on olleet toisinpäin jo pitkään. Vanhenevalle naiselle ei tehdä hyviä rooleja. Miksei? Miksei 60 v nainen voi olla rikosetsivä, vrt. Vera Stanhope ja Hetty Weinthropp, roolisuoritukset.
Vierailija kirjoitti:
onko ville juosten kustu.
Luulin yli 70-vuotiaaksi kun katsoin Sorjosen.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen mieltänyt Villen "kiltiksi" introvertiksi. Mutta hiljaisissa vesissä ne isot vonkaleetkin elää. Nyt ymmärrän paremmin, että Vilpas halusi aikoinaan erota. Oli kuulemma myös kade Vilppaan silloisesta viennistä työelämässä. Nythän osat on olleet toisinpäin jo pitkään. Vanhenevalle naiselle ei tehdä hyviä rooleja. Miksei? Miksei 60 v nainen voi olla rikosetsivä, vrt. Vera Stanhope ja Hetty Weinthropp, roolisuoritukset.
Häh? Aikuinen ihminen kade puolisonsa työjutuista? En usko. Mistä olet tuollaista kuullut?
Vierailija kirjoitti:
Näyttää kyllä paljon vanhemmalta kuin 60.
Niinpä. Itsellä on pari kuusikymppistä mieskollegaa, jotka ovat vielä ihan pantavia. Virtanen näyttää enemmän isäni ikäluokalta (75).
Eikös tällä ollut joku syöpä tai ruvennut vegaaniksi tai jotain muuta vanhentavaa?
Muistan lähinnä tästä episoidista Louhimiehen kanssa eli "en suostu tekemään töitä Louhimiehen kanssa kun pelottaa niin" , byhyhyy. Naurettava ruotsalaistunut pelle.
Mielensäpahoittaja ja pössyttelijä. Arvostan edesmennyttä isäänsä mutta en tuota.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voi olla. Siitä vain ohjaamaan ja rahoittamaan sarjoja ja elokuvia. Kukaan ei estä.
Vierailija kirjoitti:
Mielensäpahoittaja ja pössyttelijä. Arvostan edesmennyttä isäänsä mutta en tuota.
Mitä tarkoittaa pössyttelijä?
Hyvin säilynyt. Birthe samannäköinen kuin Eija. Vaalea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Aikuinen ihminen kade puolisonsa työjutuista? En usko. Mistä olet tuollaista kuullut?
Luin silloin aikoinaan jostain akkainlehdestä varmaan. 😄 En enää muista oliko toimittajan ajatus muotoiltuna vai suoraan Eijan suusta. Jotain tuommoista siinä oli. Kai Eija oli sitten aika paljona kotoakin, ja Villelle kaatui lastenhoitoa enemmän kuin olisi itse halunnut.
Villellä ei ollut silloin itsellä oikein kunnon töitä, ihme kyllä. Eikös satsannut siihen ratsastukseen silloin enemmän?
Ja saanko arvata? Olet kertonut tuosta tapahtumasta vuosikymmeniä, joka ikinen kerta, kun Ville Virtanen tai Eija Vilpas on mainittu. Ja aiot niin tehdä kuolemaasi asti.
Sympatiat Villelle. Ei ole helppoa olla julkkis.