Ville Virtanen tänään 60 vuotta! Olisitteko uskoneet?
Niin se aika menee.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0a3403b2-afee-4cd6-b74a-479f12…
Kommentit (79)
Mitä?On 60 v?Luulin että olisi jo ainakin 70.
Uskoisin, olin 15 kun hän oli Turona.
Auts töks töks...
Vierailija kirjoitti:
Tuo kuuluu niihin suomi näyttelijöihin jotka aina jossain kohtaa paljastaa kikulinsa..
Ahaa, en ole koskaan törmännyt.
Miksi en olisi uskonut? Vai tuliko ap:lle yllätyksenä, että Ville ei ole ikuisesti nuori mies :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kuuluu niihin suomi näyttelijöihin jotka aina jossain kohtaa paljastaa kikulinsa..
Ai siihen kikuliin?
Vierailija kirjoitti:
Mitä?On 60 v?Luulin että olisi jo ainakin 70.
Isänsä olisi 88, jos olisi hengissä, joten aika nuori isä olisi ollut.
Olen 66 v, olen aina luullut, ettäVille on minua paljon vanhempi. Hamesankari se on kuulema ollut iät ja ajat. Ja juoppohan se oli isänsäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai siihen kikuliin?
Heh, juu en. Enkä myöskään kankaalla enkä telkkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 66 v, olen aina luullut, ettäVille on minua paljon vanhempi. Hamesankari se on kuulema ollut iät ja ajat. Ja juoppohan se oli isänsäkin.
Vai että hamesankari. Kumma juttu, olen saanut hänestä rehdin ja rehellisen kuvan.
Onko kyseessä "Darude" vai Jukan poika?
Vierailija kirjoitti:
Sulla tainnut mennä isä ja poika sekaisin. Ei vuonna 1933 syntyneellä miehellä voi olla sinua paljon vanhempaa poikaa. Ei, vaikka olisi ollut teini-isä, mitä ei toki ollut.
Minään pystynyt katsomaan Sorjosta koska Ville matki Silta-sarjan miesnäyttelijää niin härskisti. Ville ei osaa näytellä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko kyseessä "Darude" vai Jukan poika?
Darude on syntynyt 1975. Laske siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla tainnut mennä isä ja poika sekaisin. Ei vuonna 1933 syntyneellä miehellä voi olla sinua paljon vanhempaa poikaa. Ei, vaikka olisi ollut teini-isä, mitä ei toki ollut.
No ei ole mennyt, eikä tullut Jukan ikää tarkistettua kun ei kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että hamesankari. Kumma juttu, olen saanut hänestä rehdin ja rehellisen kuvan.
Saamasi kuva on väärä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saamasi kuva on väärä.
Hyvä, että meillä on täällä kokemusta mukana tuostakin asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Minään pystynyt katsomaan Sorjosta koska Ville matki Silta-sarjan miesnäyttelijää niin härskisti. Ville ei osaa näytellä ollenkaan.
Voittanut palkintoja.
Ainut asia, mitä tässä uutisessa on vaikea uskoa, on se että ikää on 60 eikä 70.
No en ois uskonut. Luulin että vähintään 65-v.