Miksi monet keski-ikäiset ja vanhemmat naiset eivät siedä lapsia?
Vaikka heillä olisi ollut omia lapsia.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Mä en siedä muiden lapsia. Vapaan kasvatuksen loskapalloja jotka meluavat ja vanhemmat ne lumihiutaleet siis, luulevat että heidän loskapallo on joku Jumalan lahja maailmalle. Kiitos ei, arvostan niitä jotka osaavat kasvattaa lapsensa.
Järkyttävä ajatusmaailma.
Jokainen lapsi on arvokas ja rakas. Jokainen lapsi on tärkeä. Ei vain ne sun lapset. Haluatko että muut ajattelisi että sun lapset on ällöttäviä paskiisia? Niinpä. Vain sulla on mielestäsi oikeus luokitella ja ajatella noin. Kamala olet.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa Vela? Olen vasta vähän aikaa "palstaillut".
Vapaaehtoisesti lapseton
Vihamielisyys on ihan kuvitelmaa sillä kuka syyttä ja suotta olisi vihamielinen. Kun mitään ongelmia ei ole niin aina pitää jostain tehdä niitä tekemällä. Kaikki ärsyyntyvät jos lapset ovat väärässä paikkaa ja väärään aikaan söheltämässä eikä vanhemmat saa mitään kuria.
Nykyajan lapset ovat järjestään hirveitä! Oli niitä ongelmatapauksia ennenkin, mutta ei tässä mittakaavassa kuin nykyisin. Enää ei jakseta eikä ilmeisesti osatakaan kasvattaa, vapaa kasvatus kukoistaa ja sen näköistä on sitten kyllä jälkikin... Tulevaisuus jopa hieman hirvittää näin velan silmin.
Enole koskaan pitänyt lapsista ja nyt nelikymppisenä siedän niitä virlä vähemmän. Omia ei ole eikä tule.
Mitäpä jos se johtuukin siitä, että nykyajan lapsia ei ole kasvatettu käyttäytymään niin, että muut jaksaisivat sietää niitä? Koska ei niitä siedä minkään ikäiset.
Jos keski-ikäisenä ei ole pieniä lapsia niin siitäkin ajasta voi silti nauttia. Vaikka ehkä pieniä lapsia ikävä olisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaaehtoisesti lapseton
Kiitos! Taas yhtä lyhennettä viisaampi.
T. Kysyjä
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka ei siedä lapsia on VELOJA. Me joilla on lapsi, rakastetaan lapsia. Mulle muidenkin lapset on rakkaita ja tärkeitä.
T. Keski-ikäinenPs. Kiva yleistysaloitus taas…
Kun et pidä yleistyksistä, niin miksi teet sitä itse?
En ole ikinä tykännyt. Omat on rakkaita tietysti ja lapsenlapset. Muut lapset on suojeltavia ja kunnioitettavia ihmistaimia ja heitä tulee rakastaa ja tukea, mutta jonkun muun kuin minun.
Yleensä se sietämättömyys ei johdu lapsista vaan heidän vanhemmistaan, jotka eivät kunnioita toisten ihmisten yksityisyyttä ja rauhaa vaan antavat lasten melskata ja riehua joka paikassa mielin määrin
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan lapset ovat järjestään hirveitä! Oli niitä ongelmatapauksia ennenkin, mutta ei tässä mittakaavassa kuin nykyisin. Enää ei jakseta eikä ilmeisesti osatakaan kasvattaa, vapaa kasvatus kukoistaa ja sen näköistä on sitten kyllä jälkikin... Tulevaisuus jopa hieman hirvittää näin velan silmin.
👆😬
Omani kasvatin aikuisiksi, mutta kyllähän ihmistaimet ovat todella rasittavia; narsistisia, ilkeitä, jäljitteleviä. En vaan tykkää, yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaaehtoisesti lapseton
Miksi ei perheellisiä luokitella vapaaehtoisesti perheellinen ja vastentahtoisesti perheellinen. Mistä tämmöinen leimaava nimitys on lapsettomista. Mitä ihmeen merkitystä sillä on miksi on lapseton eikä se pitäisi kenellekkään kuulua samoin kuin syyt perheenprustamiseenkaan, onko tullut vahingossa, pakotettuna tai harkiten.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos se johtuukin siitä, että nykyajan lapsia ei ole kasvatettu käyttäytymään niin, että muut jaksaisivat sietää niitä? Koska ei niitä siedä minkään ikäiset.
👆 Kasvatus kunniaan!
Vierailija kirjoitti:
Kukahan kasvatti nykyiset kasvattajat? Pitäisikö vähän sinne taaksepäin tosiaan katsoa, mistä nämä asenteet periytyvät?
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan ovat kieroon kasvaneet tällä ylikasvatus/selitys/lässytys/psykologisointi kasvatustavoilla. Viettävät lapsuutensa tarhattuina kuin elukat ja oma ajattelu, lepo ja oma aivotoiminta tukahdutetaan yhä aikaisemmin varhaiskasvatuksella. Täti nyt kertoo mitä tunnet ja ajattelet niin sinun ei itse tarvitse oppia mitään.
Eivät jaksaisi edes omaa lastaan, mutta on näppärää vetaista se katkeruus-kortti joka tilanteeseen juuri siksi, että sitä ei itsestä huomattaisi.