Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monet keski-ikäiset ja vanhemmat naiset eivät siedä lapsia?

Vierailija
19.08.2021 |

Vaikka heillä olisi ollut omia lapsia.

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole moista huomannut. 

Vierailija
2/79 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melukiintiö täynnä siihen ikään mennessä. Eikä lasten arvaamattomuutta enää jaksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en ole koskaan pitänyt erityisemmin vieraista lapsista, vaikka minulla on omiakin. Nyt kun omat ovat aikuisia, yritän vältellä tilanteita ja paikkoja, joissa on lapsia. En vaan jaksa niitä.  

Vierailija
4/79 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erityisemmin pidä lapsista. En siedä on kyllä liian voimakkaasti sanottu. Halusin ja sain omia lapsia. Heistä pidin, koska ovat omia. Nyt lapseni ovat jo teinejä ja kyllä heidän kanssaan nyt on mukavampaa kuin silloin, kun olivat pieniä.

Vierailija
5/79 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat siihen ikään mennessä katkeria kaikelle - myös lapsille.

Vierailija
6/79 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat tuhlanneet ja uhranneet puolielämää , puoli omaisuuttaan kiittämättömiin, luuseri muksuihinsa. Se syö rotan lailla. Katkeroituu ja kyynistyy. Vihaa otseään ja maailmaa. Helppo kohde purkaa turhautunutta vihaa on muiden monsterit, jotka ovat niitä ihania, kauniita enkeleitä, eikä...

Vierailija
7/79 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tavannut enimmäkseen lapsivihamielisiä nuoria, joten eiköhän näitä löydy jokaisesta ikäluokasta.

Vierailija
8/79 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä pitänyt kaikista lapsista nuorenakaan. Ikä ei ole vaikuttanut asiaan mitenkään.

Vierailija
9/79 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka ei siedä lapsia on VELOJA. Me joilla on lapsi, rakastetaan lapsia. Mulle muidenkin lapset on rakkaita ja tärkeitä.

T. Keski-ikäinen

Ps. Kiva yleistysaloitus taas…

Vierailija
10/79 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset eivät siedä lapsia yhtään sen enempää, he vain joutuvat olemaan tekemisissä lastensa kavereiden kanssa.

Vierailija
11/79 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnon kohteet muuttuvat.

Ei ole enää voimavaroja samalla tavalla ku nuorempana.

Alkaa hidastumaan tietyssä iässä.

Aika menee nopeasti ja hyvä ku ehtii omat asiat hoitaa.

Viihtyy hyvin hiljaisuudessa ja rauhassa.

Vierailija
12/79 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka ei siedä lapsia on VELOJA. Me joilla on lapsi, rakastetaan lapsia. Mulle muidenkin lapset on rakkaita ja tärkeitä.

T. Keski-ikäinen

Vela on vapaaehtoisesti lapseton. Ne, jotka ei siedä lapsia on ihmisiä, jotka ei siedä lapsia.

Vierailija
13/79 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kyllä lapsista, mutta en siitä kun lapsia ei enää viitsitä / jakseta / osata kasvattaa. Lasten kanssa on paljon mukavampi olla kun heillä on käytöstapoja ja kunnioitusta toisia ihmisiä kohtaan.

Vierailija
14/79 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Keski-ikäinen

Minulla on kaksi lasta, rakastan lapsiani. En siedä muiden lapsia.

Vierailija
15/79 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en siedä muiden lapsia. Vapaan kasvatuksen loskapalloja jotka meluavat ja vanhemmat ne lumihiutaleet siis, luulevat että heidän loskapallo on joku Jumalan lahja maailmalle. Kiitos ei, arvostan niitä jotka osaavat kasvattaa lapsensa.

Vierailija
16/79 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat vanhemmat naiset ovat jo isoäitejä, ja lapsettomillakin on sukulaisten lapset, joita tuntevat.

Miten niin muka he eivät siedä lapsia.  Kyllä sietävät, ja jaksavat kuunnella niiden kiukuttelunkin ja pahatuulisuuden paremmin kuin lasten vanhemmat.

Tämä johtunee siitä, etteivät he ole lasten kanssa joka ikinen päivä tekemisissä, kuten vanhemmat.

Vaan sen aikaa kun ovat, sietävät lapsia sellaisina kuin oat.

En ole eläissäni törmännyt tuollaiseen, mitä ap muka kysyy.

Nuo miksi kysymykset ovat toimittajien tms. tahallaan tänne postaamia.

Niin paljon niitä täällä on.   Syynä se, että saadaa vipinää palstalle, jos on hiljaisempaa.

Vierailija
17/79 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä nyt yleistäisi noin rankasti. Tyttäreni ollessa lapsi jotkut vieraatkin keski-ikäiset naiset ihasteli ja jutteli meille jotain pientä. Nyt olen ollut lapsenlapseni kanssa liikenteessä ja ihan sama homma. Sitten on suuri joukko ihmisiä jotka eivät kiinnitä sen kummempaa huomiota meihin. Mutta vihaa ja katkeruutta en voi sanoa kohdanneeni.

Vierailija
18/79 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siedän oikein hyvin tilanteita, joissa joku muu kuin minä on vastuussa pienistä lapsista. On oikeastaan hauskaa kuunnella sivusta, kuinka kohta seuraa ongelmia ja miten aikuiset selvittävät ongelmat.

Voin ajatella, että tuo oli virhe, odota vain ja niin kohta sattuu ja tapahtuukin. Sen oppii kuulemaan lasten leikkiäänistä, että kohta kojahtaa jotain kalloon tms. Onneksi minun ei enää tarvitse tyynnytellä itkua ja miettiä koko aikaa ennakoivasti lasten tarpeita, jotta näitä tilanteita syntyisi vähemmän. Ei enää 24/7 varpaillaan oloa.

50 v

Vierailija
19/79 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän kyllä lapsista, mutta en siitä kun lapsia ei enää viitsitä / jakseta / osata kasvattaa. Lasten kanssa on paljon mukavampi olla kun heillä on käytöstapoja ja kunnioitusta toisia ihmisiä kohtaan.

Tää... Ite panostanut aikoinaan paljonkin siihen, että lapsilla on hyvät käytöstavat. kaikki matkustamiset, ravintolasyömiset, kaupassa käymiset yms on sujunut hyvin,, kun ollaan etukäteen juteltu mitä tehdään ja ollaan otettu mukaan viihdykettä. Mulla on kolme aikuista lasta ja en ihan heti toivo edes lapsenlapsia :-D 

Vierailija
20/79 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne siedä kyllä paljon muutakaan ;)

Onneksi sinä olet avarakatseinen.

😂🖕

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi