Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Himoitsen perheenisää..

Vierailija
13.09.2014 |

Eli naimisissa olevs mies ja pienet lapset. Puhukaa mulle järkeä etten sorru..On niin hot!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei onneksi himoutse sua

Vierailija
2/30 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 08:46"]Se ei onneksi himoutse sua
[/quote]

Silloin ei olisikaan ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkö saisi lainata edes seksiin vaan..ei kai se siitä kulu?

Vierailija
4/30 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko muillekin himoillesi periksi? Vain ylipainoiset ja heikkoluonteiset joutuvat miettimään aloituksen kaltaisia kysymyksiä. Normaali ihminen tajuaa, että on tilanteita missä on enemmän kuin sopivaa vain hillitä himonsa ja hallita halunsa. Pätee niin ihmissuhteissa kuin karkkihyllyllä.

Vierailija
5/30 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ylipainoinen. T.Ap

Vierailija
6/30 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuitenkin ihan mulk**. Naistaan ei kehu koskaan, lapsille ei anna lasia vettä kun pyytävät, sanoo vaan mene äidiltä pyytämään, laittaa lapset itkemään typerillä asioilla kuten ettei suostu laittamaan suolakurkkua leivälle kun ei jaksa sitten lapset itkee aamulla aamun ensimmäiset 2 tuntia  ihan vaan koska mies ei jaksanut antaa kurkkua, kun lapset itkee niin sinnä saa sitten itse lohdutella kun lapset eivät mene kylmän isänsä luo. Ulkona esittää lämmintä isää ja keinuttaa, sisällä makaa tai pelaa ja tiuskii kaikille jotka häiritsee. Vaimoa arvostelee milloin mistäkin, kun ei ole tehty tarpeeksi tai tehdään liikaa. Vaimo ei voi puhua tunteistaan kun mies alkaa mököttämään ja syyllistämään. Tälläinen se mies on kuitenkin, tälläistäkö sitten himoitset. Itsekästä feikkiä! Tule ja ota kotiisi passattavaksi kyllä se alkuhuuma siitä aika pian kaikkoaa ja kohteliaasta uroosta kuoriutuu itsekäs laiska ukko!

Vierailija
7/30 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 08:57"]En ole ylipainoinen. T.Ap
[/quote]

Voi elämä. Tämäkin piti tulla kertomaan ihan nimettömällä keskustelupalstalla ettei kukaan vain erehtyisi luulemaan... ;-) Kasva aikuiseksi ja hanki itsetunto, niin takaan että kaikki ongelmasi ratkeavat. Myös tuo varattu perheenisäjuttu.

Vierailija
8/30 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en välitä millainen on kotona tai luonteeltaan, himottaa vaan se kroppa ja olemus..Olen pysynyt lujana mutta en tiedä kauanko jaksan torjua kun sinkkuna seksi on muutenkin harvinaista herkkua..

Vierailija
9/30 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 09:01"]No en välitä millainen on kotona tai luonteeltaan, himottaa vaan se kroppa ja olemus..Olen pysynyt lujana mutta en tiedä kauanko jaksan torjua kun sinkkuna seksi on muutenkin harvinaista herkkua..
[/quote]

Voi että kun mä olen niin heikko! Kun nenän edessä heilutellaan kermakakkua niin en pysty hillitä itseäni vaan on pakko syödä vaikka perse levenee levenemistään ;( siis ku mä saan tätä niin harvoin!

Keksipä vaikka joku harrastus.

Vierailija
10/30 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika. Ja taitaa sekin himoita minua, jutuistaan päätellen.

Vierailija
11/30 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte niin ikäviä ja omahyväisiä eukkoja että taidan ihan tahallani kuitenkin antaa sille. Siitäs saatte.

Vierailija
12/30 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en edes tiedä miksi minun pitäisi pysyä lujana ja suojella suhdetta johon en ole osallinen. Kun mies ei sitä itse tee.

Vierailija
13/30 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 09:08"]Ootte niin ikäviä ja omahyväisiä eukkoja että taidan ihan tahallani kuitenkin antaa sille. Siitäs saatte.
[/quote]

Who cares? Itseään sä tuossa alennat, et ketään muuta.

Vierailija
14/30 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 09:09"]Ja en edes tiedä miksi minun pitäisi pysyä lujana ja suojella suhdetta johon en ole osallinen. Kun mies ei sitä itse tee.
[/quote]

Ei sun tarvitsekaan. Mutta ota huomioon että mies ei kuitenkaan ole valmis luopumaan siitä avioliitosta. Sinä olisit se joka olisi liikkellä ihan ypöyksin, miehellä on koko ajan se perhe. Paska homma sinulle, jos et itse sitä tajua.

Vierailija
15/30 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kokisin sitä mitenkään alentavana, päinvastoin. Tiedä missä pilvissä liitelisin niiden kyytien jälkeen.,

Vierailija
16/30 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 09:11"]En usko että kokisin sitä mitenkään alentavana, päinvastoin. Tiedä missä pilvissä liitelisin niiden kyytien jälkeen.,
[/quote]

No sitten sä tyydyt kyllä tosi vähään. Prostituutiokin on fiksumpaa koska siitä edes maksetaan sinulle.

Vierailija
17/30 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sitä voi haluta kaikkea, mutta ei ole pakko saada. Joskus tekee ihan hyvää vaikka vain mietiskellä mitä tekisi ja miten tilanne ehkä etenisi, mutta elää silti normaalia elämäänsä. Tuskinpa se toinen on luonteeltaan sellainen kuin hänet ajattelet ja koska teidän matkassa on liikaa riskejä, siirtyisin aika nopeasti miettimään muita vaihtoehtoja. Jäät tuolla tavalla mietteinesi yksinäsi ja aikasi menee täysin hukkaan varattujen perään kuolatessasi. Mielestäni tuollainen ajan tuhlaaminen on todellista typeryyttä - miksi et etsi näköpiiriisi mielummin jotakin, jonka kanssa voi kehitellä muutakin kuin vanhanpiian ja yksinäisen ihmisen kaukoihastuksia?

Vierailija
18/30 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 09:11"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 09:09"]Ja en edes tiedä miksi minun pitäisi pysyä lujana ja suojella suhdetta johon en ole osallinen. Kun mies ei sitä itse tee.
[/quote]

Ei sun tarvitsekaan. Mutta ota huomioon että mies ei kuitenkaan ole valmis luopumaan siitä avioliitosta. Sinä olisit se joka olisi liikkellä ihan ypöyksin, miehellä on koko ajan se perhe. Paska homma sinulle, jos et itse sitä tajua.
[/quote]

En halua miestä joka on valmis pettämään vakavaan suhteeseen. Mutta haluaisin seksiä hänen kanssaan..onko se niin paha?

Vierailija
19/30 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulle on ok, että sinut petettäisiin samalla tavoin kuin tuo mies pettää vaimoaan, niin ei kai siinä. Kunhan pidät mielessä, että tulet itse petetyksi jos vielä joskus olet parisuhteessa :) eli älä tule sitten tänne itkemään.

Vierailija
20/30 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 09:14"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 09:11"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 09:09"]Ja en edes tiedä miksi minun pitäisi pysyä lujana ja suojella suhdetta johon en ole osallinen. Kun mies ei sitä itse tee.
[/quote]

[/quote]

En halua miestä joka on valmis pettämään vakavaan suhteeseen. Mutta haluaisin seksiä hänen kanssaan..onko se niin paha?
[/quote]

Mikäs siinä, jos oikeasti olet nainen joka pystyy pitämään kaiken tunteen erossa seksistä. Ne on vaan tosi harvassa. Ja tosiaan jos noin on ja kyseessä vaan seksuaalisen tarpeen tyydyttäminen, mikset samantien ottaisi siitä maksua? Jäisi sullekin siitä jotain käteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä