Himoitsen perheenisää..
Eli naimisissa olevs mies ja pienet lapset. Puhukaa mulle järkeä etten sorru..On niin hot!
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 09:19"]Mä oon paneskellu myös nuoren perheen isän kanssa. :3 Kehaisi että oon tiukempi ;)
[/quote]
No yhdyssanoja et kuitenkaan osaa...
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 09:08"]
Ootte niin ikäviä ja omahyväisiä eukkoja että taidan ihan tahallani kuitenkin antaa sille. Siitäs saatte.
[/quote]
tää oli hyvä ;-) av-mamujen eikö mammojen, sori... Siis mammojen vuoksi menisitmuuttamaan jonkin perheen elämää. Loistava!r
Itse olin kiinnostunut yhdestä. Baarissa hän sanoi että panisi mua jos saisi. Jotenkin meni fiilikset siitä sitten kuitenkin, jäi jotenkin halpa olo.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 09:20"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 09:19"]Mä oon paneskellu myös nuoren perheen isän kanssa. :3 Kehaisi että oon tiukempi ;)
[/quote]
No yhdyssanoja et kuitenkaan osaa...
[/quote]
No voivoi. Etkö keksinyt muuta mistä näpäyttää kun olemattomasta kirjoitusvirheestä! :DDD
Miksi, oi miksi te sinkkunaiset ette voi pysytellä niissä vapaissa miehissä? Onko ne tosiaan niin vähissä? Vielä kymmenen vuotta sitten niitä oli ihan pilvin pimein. Kummasti sitä sai tyydytettyä vaikka ihan itse itsensä, jos ei sitä vapaata kaveria mistään löytynyt. Onko sekin taito unohtunut ihmisiltä?
Ei se ihastuminen katso sitä onko varattu vai ei. Mutta onneksi meitä on fiksujakin jotka ei asialle mitään tee.
Muistathan, että asioista jotka nyt tuntuvat tekemisen arvoisilta, ei välttämättä jää mukavia muistoja. Päinvastoin ne saattavat saada sinut tuntemaan huonommuutta ja arvottomuutta myöhemmin.
Mistä trollitehtaalta nämä tällaiset avaukset on?
Mä oon paneskellu myös nuoren perheen isän kanssa. :3 Kehaisi että oon tiukempi ;)