Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Karvojen ajelu ehdottomasti kielletty uimahallin suihkutiloissa!"

Vierailija
13.09.2014 |

Tälläiseen lappuun törmäsin eilen, kun menin uimaan. Ketähän on nyt oikeen häirinnyt, jos silloin tällöin sheivaan sääret, kainalot ja bikinarajan uimahallireissulla. Käyn kuitenkin neljä kertaa viikossa uimassa, joten joskus osuu tämä nakki samaan aikaan. Ei sitä karvaakaan nyt niin paljon tule, että viemärit tukkoon menisivät. Enemmän viemäriä tukkii pitkähiuksiset ihmiset, jotka pesevät hiuksiaan. 

Tämä on varmaan tätä kukkahattutätien saivartelua, jotka eivät siedä kaunista ja treenattua vartaloani, kun itse eivät viitsi vetää edes vesikävelytreeniä oikein vaan pysähtelevät vähän väliä juoruamaan ja lillumaan läskiensä kanssa tien tukkeeksi. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono.

Vierailija
2/14 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä kunnolla treenattua kroppaa täytyy päästä esittelemään siellä suihkuhuoneen puolella, parhaitenhan se onnistuu haarat levällään tuheroa sheivaten niin ainakin saa kaiken huomion. Ei kyllä välttämättä hirveän positiivisessä mielessä, mutta eihän se narsistia haittaa, kunhan huomiota vaan saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöstä provosta huolimatta. Minäkin ihmettelen miksei saa kainaloitaan ajella.

Vierailija
4/14 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä tajua, että henkilökunta joutuu tonkimaan sieltä hajulukoista ne sun karvasi. Jos et kotona ehdi ajelemaan, niin anna kasv aa, oksettaavaa.

t.uimari

Vierailija
5/14 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain lihavat ämmät joutuvat sheivailla tuhero levällään kyykkyasennossa karvojaan toisella kädellä läskejään sivussa pitäen. Itse sheivaan aina "tuheron" osoittaessa seinän suuntaan ja Siisitin karvoituksen reunat. Sääret sheivaan taas takapuoli osoittaen seinää kohti, kun joutuu hieman kumartua, ettei kenenkään tarvitsee tuijotella peräreikääni. 

Vierailija
6/14 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän ne joudu tonkimaan sieltä hajulukosta metritolkulla hiuksiakin, mitä siinä muutama häpykarva haittaa, varsinkin, kun niitä irtoaa ihan niiltäkin mammoilta, jotka pitävät karvoituksensa naturellina. Varmaan heidän irronneet kikkurakarvansa ovat paljon pidempiä, kuin muutaman millin pituinen sänki karva.

Vierailija
7/14 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöks, ajelkaa ne karvanne kotonanne!

Vierailija
8/14 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä parin millin kainalokarvoja ei tarvitse mistään tonkia. Kyllä minusta rehottavat kainalokarvat ovat oksettavampia kuin niiden ajelu.

4

Vierailija
9/14 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tapana sheivata tuheroni ihan saunan lauteilla. Paljon mukavampaa siivoojillekin, kun ei tosiaan tarvitse kaivaa niitä karvoja sitten mistään tukkeutuneesta hajulukosta.

Vierailija
10/14 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 08:47"]

Niitä parin millin kainalokarvoja ei tarvitse mistään tonkia. Kyllä minusta rehottavat kainalokarvat ovat oksettavampia kuin niiden ajelu.

4

[/quote]

Ajele ne sitten kotonasi. Uimahalliin mennään uimaan ja tietysti pesulle, mutta karvasi ajelet kotonasi.

Vierailija
11/14 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 08:47"]

4

[/quote]

Mikä niissä on oksettavaa, voisitko kertoa muutamalla sanalla?

Vierailija
12/14 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 08:39"]Vain lihavat ämmät joutuvat sheivailla tuhero levällään kyykkyasennossa karvojaan toisella kädellä läskejään sivussa pitäen. Itse sheivaan aina "tuheron" osoittaessa seinän suuntaan ja Siisitin karvoituksen reunat. Sääret sheivaan taas takapuoli osoittaen seinää kohti, kun joutuu hieman kumartua, ettei kenenkään tarvitsee tuijotella peräreikääni. 
[/quote]

Mun BMI on 21 ja mulla on viivapillu, silti kyllä joudun haarat levittämään jos haluan sheivata, että en sitten tiedä sun antomisesta rakenteesta kun pystyt jalat kiinni sheivaamaan alapääsi. Joka kaikilla kumminkin on tuolla alhaalla tietääkseni.

Vierailija
13/14 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tässä ole ihan oma terveys ja hygienia taustalla.
Pieniä ihorikkoja voi tulla herkästi ja hallissa bakteerikanta on aivan erilainen kuin kotikylppärissä..

Vierailija
14/14 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko mä oikeasti ainut kelle ei ole tullut aiemmin mieleenkään sheivailla yhtikäs mitään uimahallissa? :-D Kaikkea sitä avlla oppii..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä