Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö teitä pelota Venäjä?

Vierailija
13.09.2014 |

Siis Suomen mahdollinen valtaus ja sota? Miehenne joutuvat sotaan ja lapset joutuvat sotalapsiksi Ruotsiin. Taas joutuisimme taistelemaan itsenäisyytemme puolesta ja kaikki kehitys tuhottaisiin. Meillä ei olisi mitään. Tuntuu että suomalaiset on tyhmiä ja liian sinisilmäisiä. Varsinkin päättäjät. Mulle on tullut hirveän turvaton olo viime aikoina. Iltalehdet kirjoittelee koko ajan Venäjästä ja sen uhasta. Emme edes kuulu Natoon niinkuin Viro. Mitään turvaa ei ole. Miten voitte nukkua yönne rauhassa. Musta tää aika on tosi pelottava. Venäjälle ei vaan voi kukaan mitään. =(

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pelottaa että venäläiset tulee ja varastaa meiltä, raiskaa meidät ja tappaa meidät ja meidän lapset. =( Itkettää ihan. Mä en tiedä miten tuo maa saataisiin kuriin. 

ap

Vierailija
22/56 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 07:19"]

Mua pelottaa että venäläiset tulee ja varastaa meiltä, raiskaa meidät ja tappaa meidät ja meidän lapset. =( Itkettää ihan. Mä en tiedä miten tuo maa saataisiin kuriin. 

ap

[/quote]

Mitä mieltä oot natovastustajista, ap? Itse kannatan natoa ja en voi ymmärtää että mikä siinä natossa on niin hirveän pahaa suomalaisten mielestä. Melkein koko muu Eurooppa on Natossa paitsi Suomi, jolla olisi juuri kaikkein eniten syytä liittyä natoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 07:23"]

ap

[/quote]

Mitä mieltä oot natovastustajista, ap? Itse kannatan natoa ja en voi ymmärtää että mikä siinä natossa on niin hirveän pahaa suomalaisten mielestä. Melkein koko muu Eurooppa on Natossa paitsi Suomi, jolla olisi juuri kaikkein eniten syytä liittyä natoon.

[/quote]

En ymmärrä Nato vastustajia. En vain ymmärrä mitä he ajatttelevat Venäjän uhasta? Ovatko he maanpettureita ja vihaavat Suomea niin paljon? Eikö heidän isovanhemmat ole kokeneet sotaa? Mistä voivat olla varmoja ettei Venäjä hyökkää liittoutumattomaan Suomeen? Suomi olisi yksi suupala Venäjälle. Mä haluisin että Suomi liittyisi Natoon, mutta se ei ole minusta kiinni. pelottaa että kohta tämä kriisi taas unohtuu ensi kevään vaaleihin mennessä ja kukaan ei enää puhu Natosta. Kannattaa äänestää puoluetta joka vie Suomen Natoon. Ennen kannatin sdp:tä ja vas.liittoa mutta olen turvallisuuden laittanut nyt ykköseksi. Hehän eivät kannata Nato jäsenyyttä. Minulle on itsestään selvää että haluan asua itsenäisessä Suomessa ilman uhkia ulkopuolelta. Nato maahan Venäjä ei uskalla hyökätä. Se olisi sen maan loppu. Tuntuu vaan että aikaa kuluu ja kohta emme pääse enää Natoon. =( Miksi suomalaiset on niin tyhmiä?

ap

Vierailija
24/56 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikeaa liittoutamattomuutta ei ole. Meillä ei ole varaa olla liittoutumattomia. Se voi maksaa ihmisten hengen ja kaiken ja itsenäisyyden. 

ap

Vierailija
25/56 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 07:11"]

Siis Suomen mahdollinen valtaus ja sota? Miehenne joutuvat sotaan ja lapset joutuvat sotalapsiksi Ruotsiin. Taas joutuisimme taistelemaan itsenäisyytemme puolesta ja kaikki kehitys tuhottaisiin. Meillä ei olisi mitään. Tuntuu että suomalaiset on tyhmiä ja liian sinisilmäisiä. Varsinkin päättäjät. Mulle on tullut hirveän turvaton olo viime aikoina. Iltalehdet kirjoittelee koko ajan Venäjästä ja sen uhasta. Emme edes kuulu Natoon niinkuin Viro. Mitään turvaa ei ole. Miten voitte nukkua yönne rauhassa. Musta tää aika on tosi pelottava. Venäjälle ei vaan voi kukaan mitään. =(

[/quote]'

Ainoastaan idiootti Suomessa pelkää Venäjää. 

Vierailija
26/56 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

[/quote]

Olet provo

Vierailija
27/56 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no enpä nyt kuitenkaan ole provo!!!!! Ja miksi muka vain idiootti pelkää Venäjää? Onko sulla päinvastaista kokemusta? Mun molemman papat oli sodassa ja pelastui.

ap

Vierailija
28/56 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

[/quote]

[/quote]

Eli menettäisimme loputkin itsenäisyydestämme. Missään nimessä Suomeen ei saisi tulla yhtäkään ulkomaista sotilasta joten siitä ei edes ole mitään hyötyä. 

Meidän pitäisi päästä eroon EU:sta jotta saisimme vapauden eikä liittyä vielä sitäkin pahempaan järjestöön

Vierailija
29/56 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 07:35"]

ap

[/quote]

[/quote]

Eli menettäisimme loputkin itsenäisyydestämme. Missään nimessä Suomeen ei saisi tulla yhtäkään ulkomaista sotilasta joten siitä ei edes ole mitään hyötyä. 

Meidän pitäisi päästä eroon EU:sta jotta saisimme vapauden eikä liittyä vielä sitäkin pahempaan järjestöön

[/quote]

Jotta saisimme vapauden liittyä Venäjään vai? Sitäkö ajat takaa?

ap

Vierailija
30/56 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 07:29"]

ap

[/quote]

[/quote]

En ymmärrä Nato vastustajia. En vain ymmärrä mitä he ajatttelevat Venäjän uhasta? Ovatko he maanpettureita ja vihaavat Suomea niin paljon? Eikö heidän isovanhemmat ole kokeneet sotaa? Mistä voivat olla varmoja ettei Venäjä hyökkää liittoutumattomaan Suomeen? Suomi olisi yksi suupala Venäjälle. Mä haluisin että Suomi liittyisi Natoon, mutta se ei ole minusta kiinni. pelottaa että kohta tämä kriisi taas unohtuu ensi kevään vaaleihin mennessä ja kukaan ei enää puhu Natosta. Kannattaa äänestää puoluetta joka vie Suomen Natoon. Ennen kannatin sdp:tä ja vas.liittoa mutta olen turvallisuuden laittanut nyt ykköseksi. Hehän eivät kannata Nato jäsenyyttä. Minulle on itsestään selvää että haluan asua itsenäisessä Suomessa ilman uhkia ulkopuolelta. Nato maahan Venäjä ei uskalla hyökätä. Se olisi sen maan loppu. Tuntuu vaan että aikaa kuluu ja kohta emme pääse enää Natoon. =( Miksi suomalaiset on niin tyhmiä?

ap

[/quote]

Mitäs sitten kun Yhdysvallat tänne hyökkää? Kukas meitä sitten puolustaa? Yhdysvallat on kuitenkin maailman sotaisin valtio maailmassa. 

Vierailija
31/56 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 07:31"]

Ja oikeaa liittoutamattomuutta ei ole. Meillä ei ole varaa olla liittoutumattomia. Se voi maksaa ihmisten hengen ja kaiken ja itsenäisyyden. 

ap

[/quote]

Suomi haluaa olla vapaa. Se tarkoittaa että vain ja ainoastaan Suomi päättää asioistaan. Ei Nato eikä EU. 

Eikä me haluta että kukaan luulee että olemme liittoutuneita Yhdysvaltojen kanssa. Maailman sotaisimman valtion kanssa

Vierailija
32/56 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no enpä nyt kuitenkaan ole provo!!!!! Ja miksi muka vain idiootti pelkää Venäjää? Onko sulla päinvastaista kokemusta? Mun molemman papat oli sodassa ja pelastui.

ap

[/quote]

Puhut jostain asiasta mistä on elinikä aikaa. Suomi soti Neuvostoliittoa vastaan sodassa. Neuvostoliittoa ei edes ole enää. 

Muista että Suomi oli Saksan liittolainen. Joten Suomi oli itsekkin syyllinen sotaan

Vierailija
33/56 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei pelota Venäjä, minua ärsyttää koko Venäjän maa. :/

Vierailija
34/56 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 07:42"]

ap

[/quote]

Suomi haluaa olla vapaa. Se tarkoittaa että vain ja ainoastaan Suomi päättää asioistaan. Ei Nato eikä EU. 

Eikä me haluta että kukaan luulee että olemme liittoutuneita Yhdysvaltojen kanssa. Maailman sotaisimman valtion kanssa

[/quote] Sä varmaan inhoat kaikkea lännestä tulevaa? Itse en vaan en halua kuulua itään enkä Venäjään ainakaan. Sieltä ei tule mitään hyvää. Suomettuminenkaan ei ole hyväksi.

ap

Vierailija
35/56 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 07:44"]

ap

[/quote]

Puhut jostain asiasta mistä on elinikä aikaa. Suomi soti Neuvostoliittoa vastaan sodassa. Neuvostoliittoa ei edes ole enää. 

Muista että Suomi oli Saksan liittolainen. Joten Suomi oli itsekkin syyllinen sotaan

[/quote]

Ilman Saksaa kuuluisimme nyt Venäjälle ja puhuisimme venäjää...mieti sitä. Meillä ei olisi ihmisoikeuksia. 

ap

Vierailija
36/56 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 07:39"]

ap

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jotta saisimme vapauden liittyä Venäjään vai? Sitäkö ajat takaa?

ap

[/quote]

Ei liittyä yhtään mihinkään. 

Vierailija
37/56 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan Venäjää ja kaikkea sieltä tulevaa todella syvästi. Minulla ei ole mitään kunnioitusta poliitikkoja kohtaan jotka rahan takia mielistelevät Venäjää. Seuraavat vaalit ovat todellakin nato-vaalit.

Vierailija
38/56 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 07:47"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 07:42"]

ap

[/quote]

[/quote] Sä varmaan inhoat kaikkea lännestä tulevaa? Itse en vaan en halua kuulua itään enkä Venäjään ainakaan. Sieltä ei tule mitään hyvää. Suomettuminenkaan ei ole hyväksi.

ap

[/quote]

Minä elän tosi maailmassa enkä missään propaganda maailmassa. Länsi ei ole mikään ihmisoikeuksia kunnioittava maa joka ajaa demokratiaa. Se ei ole koskaan ollutkaan. 

Itä tulee hallitsemaan maailmaa tulevaisuudessa. Kiinasta tulee maailman suurin supervalta maailmassa. Niin taloudellisesti kuin sotilaallisesti. Se on vaan sinunkin hyväksyttävä.

Suomen kannattaa pysyä liittoutumattomana ja ajaa omaa linjaansa. Vastustaa kaikia sotia, vastustaa poliisien mielivaltaa (ei mitään Brittien tai jenkkien touhua), puolustaa ihmisten yksityisyyttä jopa länsimaita vastaan jne. 

Vierailija
39/56 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 07:49"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 07:44"]

ap

[/quote]

[/quote]

Ilman Saksaa kuuluisimme nyt Venäjälle ja puhuisimme venäjää...mieti sitä. Meillä ei olisi ihmisoikeuksia. 

ap

[/quote]

Jos Saksa olisi voittanut niin olisimme kaikki kuolleita. Saksa oli kaikkien vihollinen. Sen liittolaiset olivat syyllisiä myös Saksan tekoihin. 

Vierailija
40/56 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sota ei montaa päivää kestäisi jos se todellakin syttyisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän