Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö sen tunteen, kun olette panemassa

Vierailija
12.09.2014 |

Ja kun olette aivan loppusuoralla, alkaa itkuhälyttimestä kuulua vauvan itku. Jee.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättäkö sen tunteen, kun ikisinkun naapurista kuuluu monta kertaa viikossa sängyn armoton kitinä. Usein aamuyöllä... Kerran näin untakin, johon liittyi kitinää, heräsin ja naapurin siellä karkeloi. 

Vierailija
42/65 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. T: Vela-mies.

Mutta kerran vaimo vastasi puhelimeen kesken petileikin. Katsoi ensin, että kuka soittaa. Vastasi, koska se oli äitinsä, joka soitti. Loukkaannuin. Ei viitsinyt vaimo sulkea luuria ja soittaa mutsilleen myöhemmin. Ei ilmeisesti napanuora ole vielä katkennut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 23:52"]Tiedättekö sen tunteen, kun vauva alkaa kuikuilla viereisestä pinnasängystä, kun vielä ette ole päässeet edes kunnolla vauhtiin...
[/quote]
En. Tiedän sen tunteen, kun BMW 650 coupen kuppipenkki on liian teräväreunainen parkkihallissa panemiseen. Kiva auto muuten.

Vierailija
44/65 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huora

Vierailija
45/65 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 23:49"]

Ja kun olette aivan loppusuoralla, alkaa itkuhälyttimestä kuulua vauvan itku. Jee.

[/quote]

Sulje se itkuhälytin niin ei ole sitä ongelmaa

Vierailija
46/65 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 00:04"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 00:01"] Tiedättekö sen tunteen, kun mies on ehtinyt jo tulla ja juuri kun miehen kieli on osumassa klitorikseen vauva herää ja jäät itse ilman tyydytystä. [/quote] NO EN! Orkun kuuluu tulla yhdynnässä eikä missään pirun kielileikeissä. [/quote] :D Sä ootkin tosi perillä siitä, että suurin osa naisita ei voi saada orgasmia yhdynnässä.

[/quote] Mitäs muut naiset minuun liittyy?
[/quote]

Ei mitenkään, mutta koska sä olet sitä mieltä, että orgasmi kuuluu tulla yhdynnässä, et ole ilmeisesti tietoinen siitä, että edes 60% ei PYSTY sitä yhdynnässä saamaan. Harmi jos sä et koskaan ole kokenut tajunnan räjäyttävää suuseksiä, kun noin negatiiviseen sävyyn siitä puhut.

Vierailija
47/65 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 00:09"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 00:01"]

Tiedättekö sen tunteen, kun mies on ehtinyt jo tulla ja juuri kun miehen kieli on osumassa klitorikseen vauva herää ja jäät itse ilman tyydytystä.

[/quote]

teillä kova mies kun nuolee spermasen toosan, hattua nostan!
[/quote]

Olisko mahdollista, että siinä välissä on kyllä käyty pesemässä toosasta ne spermat pois, en vaan kokenut tarpeelliseksi mainita sitä, kun pidin sitä itsestään selvyytenä, että alapää pestään ennen suuseksiä.

Vierailija
48/65 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 01:00"]En tiedä. T: Vela-mies.

Mutta kerran vaimo vastasi puhelimeen kesken petileikin. Katsoi ensin, että kuka soittaa. Vastasi, koska se oli äitinsä, joka soitti. Loukkaannuin. Ei viitsinyt vaimo sulkea luuria ja soittaa mutsilleen myöhemmin. Ei ilmeisesti napanuora ole vielä katkennut.
[/quote]

Tai oli paskaa seksiä, niin oli onnellinen kun sai tekosyyn lopettaa :3

Vierailija
49/65 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, viimeksi viime yönä.

Vierailija
50/65 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 07:11"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 00:04"] [quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 00:01"] Tiedättekö sen tunteen, kun mies on ehtinyt jo tulla ja juuri kun miehen kieli on osumassa klitorikseen vauva herää ja jäät itse ilman tyydytystä. [/quote] NO EN! Orkun kuuluu tulla yhdynnässä eikä missään pirun kielileikeissä. [/quote] :D Sä ootkin tosi perillä siitä, että suurin osa naisita ei voi saada orgasmia yhdynnässä. [/quote] Mitäs muut naiset minuun liittyy? [/quote] Ei mitenkään, mutta koska sä olet sitä mieltä, että orgasmi kuuluu tulla yhdynnässä, et ole ilmeisesti tietoinen siitä, että edes 60% ei PYSTY sitä yhdynnässä saamaan. Harmi jos sä et koskaan ole kokenut tajunnan räjäyttävää suuseksiä, kun noin negatiiviseen sävyyn siitä puhut.

[/quote] Tietenkin olen tietoinen, kun en aina itsekään ole orkkua yhdynnässä saanut ja sitten kun sen sai niin en ole viitsinyt mitään klittaorkkuja mainitakaan samassa yhteydessä.

Vierailija
51/65 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 07:16"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 01:00"]En tiedä. T: Vela-mies. Mutta kerran vaimo vastasi puhelimeen kesken petileikin. Katsoi ensin, että kuka soittaa. Vastasi, koska se oli äitinsä, joka soitti. Loukkaannuin. Ei viitsinyt vaimo sulkea luuria ja soittaa mutsilleen myöhemmin. Ei ilmeisesti napanuora ole vielä katkennut. [/quote] Tai oli paskaa seksiä, niin oli onnellinen kun sai tekosyyn lopettaa :3

[/quote]

Se on se toinen vaihtoehto. Ihmettelen, että naiset tyytyvät parisuhteessa "paskaan" seksiin. Sanoisivat suoraan, mitä haluavat, niin miehellä olisi edes mahdollisuus pyrkiä sitä kohti.

t. 43.

Vierailija
52/65 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 00:39"]

Keskiviikkona runkkasin huoneessani kun yhtäkkiä äitini pamahti paikalle vaatien selitystä siitä mitä olin tekemässä.Siinä teille SE tunne...Terv.Mies 1984

[/quote]

Oiskohan 30-vuotiaan paikka muualla kuin äidin helmoissa?

Vierailija
53/65 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö sen helpotuksen tunteen, kun olette niin kyllästynyt siihen samaan miltään tuntumattomaan jyystöön ja plösähtäneesseen mieheen ja lapsi avaa oven kesken kaiken ja kysyy "äiti, voitko tulla antamaan vanukkaan?". "Kyllä kulta, äiti tulee heti".

Vierailija
54/65 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 09:28"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 07:16"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 01:00"]En tiedä. T: Vela-mies. Mutta kerran vaimo vastasi puhelimeen kesken petileikin. Katsoi ensin, että kuka soittaa. Vastasi, koska se oli äitinsä, joka soitti. Loukkaannuin. Ei viitsinyt vaimo sulkea luuria ja soittaa mutsilleen myöhemmin. Ei ilmeisesti napanuora ole vielä katkennut. [/quote] Tai oli paskaa seksiä, niin oli onnellinen kun sai tekosyyn lopettaa :3

[/quote]

Se on se toinen vaihtoehto. Ihmettelen, että naiset tyytyvät parisuhteessa "paskaan" seksiin. Sanoisivat suoraan, mitä haluavat, niin miehellä olisi edes mahdollisuus pyrkiä sitä kohti.

t. 43.
[/quote]

Ehkä sulle on jo sanottu, mutta kun ei vaan onnistu niin ei vaan onnistu. Ei kai sitä ikuisuuksin jaksa yrittää kertoa toiselle miten se homma toimii tai vaihtoehtoisesti, että joka kerta tarvitsee ne samat asiat kertoa, kun mieheltä tuppaa unohtumaan se että mitense nyt menikään.

Vierailija
55/65 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika painajaiselta kuulostaa :D Ei ikinä enää!
T.11v tytön äiti :)

Vierailija
56/65 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 08:58"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 07:11"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 00:04"] [quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 00:01"] Tiedättekö sen tunteen, kun mies on ehtinyt jo tulla ja juuri kun miehen kieli on osumassa klitorikseen vauva herää ja jäät itse ilman tyydytystä. [/quote] NO EN! Orkun kuuluu tulla yhdynnässä eikä missään pirun kielileikeissä. [/quote] :D Sä ootkin tosi perillä siitä, että suurin osa naisita ei voi saada orgasmia yhdynnässä. [/quote] Mitäs muut naiset minuun liittyy? [/quote] Ei mitenkään, mutta koska sä olet sitä mieltä, että orgasmi kuuluu tulla yhdynnässä, et ole ilmeisesti tietoinen siitä, että edes 60% ei PYSTY sitä yhdynnässä saamaan. Harmi jos sä et koskaan ole kokenut tajunnan räjäyttävää suuseksiä, kun noin negatiiviseen sävyyn siitä puhut.

[/quote] Tietenkin olen tietoinen, kun en aina itsekään ole orkkua yhdynnässä saanut ja sitten kun sen sai niin en ole viitsinyt mitään klittaorkkuja mainitakaan samassa yhteydessä.
[/quote]

Kyllä mun miehen kielellä tuottamat klitotisorgasmit on voimakkaimpia mitä koskaan olen kokenut, yhdynnässä saamani orgasmit siihen verrattuna tuovat vain päähäni kysymyksen, että siinäkö se muka oli.

Vierailija
57/65 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 09:42"]Tiedättekö sen helpotuksen tunteen, kun olette niin kyllästynyt siihen samaan miltään tuntumattomaan jyystöön ja plösähtäneesseen mieheen ja lapsi avaa oven kesken kaiken ja kysyy "äiti, voitko tulla antamaan vanukkaan?". "Kyllä kulta, äiti tulee heti".
[/quote]

:DD

Vierailija
58/65 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 09:46"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 09:28"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 07:16"] [quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 01:00"]En tiedä. T: Vela-mies. Mutta kerran vaimo vastasi puhelimeen kesken petileikin. Katsoi ensin, että kuka soittaa. Vastasi, koska se oli äitinsä, joka soitti. Loukkaannuin. Ei viitsinyt vaimo sulkea luuria ja soittaa mutsilleen myöhemmin. Ei ilmeisesti napanuora ole vielä katkennut. [/quote] Tai oli paskaa seksiä, niin oli onnellinen kun sai tekosyyn lopettaa :3 [/quote] Se on se toinen vaihtoehto. Ihmettelen, että naiset tyytyvät parisuhteessa "paskaan" seksiin. Sanoisivat suoraan, mitä haluavat, niin miehellä olisi edes mahdollisuus pyrkiä sitä kohti. t. 43. [/quote] Ehkä sulle on jo sanottu, mutta kun ei vaan onnistu niin ei vaan onnistu. Ei kai sitä ikuisuuksin jaksa yrittää kertoa toiselle miten se homma toimii tai vaihtoehtoisesti, että joka kerta tarvitsee ne samat asiat kertoa, kun mieheltä tuppaa unohtumaan se että mitense nyt menikään.

[/quote]

No ei hän oikeastaan ole sanonut. Muutaman kerran, on sanonut mitä ei halua, jos olen tehnyt väärin. En ole vielä saanut koskaan hänen kanssaan keskustelua aikaan siitä, mitä hän haluaa. Hän toppaa sen keskustelun lyhyeen ja jään hämilleni. Jos taas yritän kertoa, mitä itse haluan, niin hän loukkaantuu.

Vaimo on todella lyhytpinnainen ja "herkkänahkainen" ihminen muutenkin. En voi yleensä esittää juuri mistään asiasta omia toiveitani tai näkemyksiäni ilman, että hän suuttuu. Olen kerran jopa joutunut ääneen pyytämään anteeksi, että olen olemassa. Ja sitten ihmetellään, että miksi miehet eivät puhu.

Vierailija
59/65 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 09:49"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 08:58"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 07:11"] [quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 00:04"] [quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 00:01"] Tiedättekö sen tunteen, kun mies on ehtinyt jo tulla ja juuri kun miehen kieli on osumassa klitorikseen vauva herää ja jäät itse ilman tyydytystä. [/quote] NO EN! Orkun kuuluu tulla yhdynnässä eikä missään pirun kielileikeissä. [/quote] :D Sä ootkin tosi perillä siitä, että suurin osa naisita ei voi saada orgasmia yhdynnässä. [/quote] Mitäs muut naiset minuun liittyy? [/quote] Ei mitenkään, mutta koska sä olet sitä mieltä, että orgasmi kuuluu tulla yhdynnässä, et ole ilmeisesti tietoinen siitä, että edes 60% ei PYSTY sitä yhdynnässä saamaan. Harmi jos sä et koskaan ole kokenut tajunnan räjäyttävää suuseksiä, kun noin negatiiviseen sävyyn siitä puhut. [/quote] Tietenkin olen tietoinen, kun en aina itsekään ole orkkua yhdynnässä saanut ja sitten kun sen sai niin en ole viitsinyt mitään klittaorkkuja mainitakaan samassa yhteydessä. [/quote] Kyllä mun miehen kielellä tuottamat klitotisorgasmit on voimakkaimpia mitä koskaan olen kokenut, yhdynnässä saamani orgasmit siihen verrattuna tuovat vain päähäni kysymyksen, että siinäkö se muka oli.

[/quote] Onnee sulle :DDD

Vierailija
60/65 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 00:02"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 00:01"]

Tiedättekö sen tunteen, kun mies on ehtinyt jo tulla ja juuri kun miehen kieli on osumassa klitorikseen vauva herää ja jäät itse ilman tyydytystä.

[/quote] NO EN! Orkun kuuluu tulla yhdynnässä eikä missään pirun kielileikeissä.

[/quote]

Minusta ei tunnu niin tärkeältä, että sinulla on tästä mielipide. Arvelen sen johtuvan siitä, että minun seksielämä on tärkeä minulle ja puolisolleni. Toisaalta jotenkin jännä tunne, että otit voimakkaasti kantaa yleisellä tasolla. Se ikään kuin kutsuu kuitenkin kysymään, että miten tuo ihminen on tullut tilanteeseen, että ottaa kantaa toisten ihmisten kielenkärkien toimintaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan