Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hämmentynyt varatun työkaverin liikkeistä :(

Vierailija
12.09.2014 |

Mies on naimisissa mutta silti aloittaa kanssani keskustelun turhista asioista monesti päivässä jotka ei edes liity duuniin. Mies ei suoranaisesti flirttaile, mutta selvästi hakeutuu läheisyyteeni. Millälailla oikein tulisi reagoida? Onko se ihastunut vai?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 23:46"]

Mies on naimisissa mutta silti aloittaa kanssani keskustelun turhista asioista monesti päivässä jotka ei edes liity duuniin. Mies ei suoranaisesti flirttaile, mutta selvästi hakeutuu läheisyyteeni. Millälailla oikein tulisi reagoida? Onko se ihastunut vai?

[/quote]

Se haluaa jutella kanssasi. Kannattaa olla vittumainen, hämmentyä ja karkoittaa pois. Oppiipahan olemaan, ei varatuille saa puhua.

Vierailija
2/11 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset vaan tykkää jutella. Oletko itse puhelias? Jutteletko miehen kanssa mielelläsi? Mulla on yksi työkaveri (mies), jonka kanssa on hauska jutella, mutta en ole pätkääkään ihastunut häneen. Juttua tulee luonnostaan paljon molemmilta.

Mutta eihän varattuna oleminen ihastusta pois toki sulje. Toivoisitko sitä? Oletko itse sinkku? Mielestäni ihastus näkyy kyllä yleensä katseista ja eleistä. Toki lähelle/juttusille hakeutuminen voi johtua siitä, mutta yhtä hyvin muustakin. Jutteleeko mies mielellään muidenkin kanssa?

Vierailija
4/11 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 23:46"]

[/quote]Kamalaa, että duunissa jutellaan turhista asioista jotka ei edes liity duuniin! 
:D

Vierailija
5/11 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minusta olet huolissasi ihan aiheesta. Älä jää juttelemaan, poistu paikalta jos mahdollista. Älä missään nimessä anna kotinumeroasi. Älä mene joulujuhlaan yksin, ja jos menet, pysy naisporukassa. Olet ihan oikeassa luuloinesi, älä luota.

Noin se meidänkin työpaikan auervaara toimii, ihan mukavia aluksi juttelee vain. Minä sitten lohduttelen itkeviä likkalapsia työpaikan vessassa. "Kun se oli niin mukavakin."

Vierailija
6/11 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kaikissa niissä työpaikoissa, joissa minä olen ollut, ap:n oma käytös olisi epäilyttävää ja koettaisiin häiritseväksi. Jos kerta ei pidä normaalina keskustella miespuolisten työkavereiden kanssa kuin pakon edessä. Ehkä tämä kuuluu jemeniläiseen tai porvoolaiseen tapakulttuuriin.

Vierailija
7/11 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nykyisessä työvoimatilanteessa ap:n kaltaiset voidaan korvata helposti ihmisillä, joilla on normaali sosiaalinen äly.

Vierailija
8/11 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä ap ihastunut?

Vierailija
9/11 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 23:46"]Mies on naimisissa mutta silti aloittaa kanssani keskustelun turhista asioista monesti päivässä jotka ei edes liity duuniin. Mies ei suoranaisesti flirttaile, mutta selvästi hakeutuu läheisyyteeni. Millälailla oikein tulisi reagoida? Onko se ihastunut vai?
[/quote]

Sinä reagoi sen mukaan miltä sinusta tuntuu. Ja mitä se haittaa, jos onkin ihastunut. Itse tykkäsin suorasta puheesta, eli jos toinen miettii, että mitähän tuo meinaa, niin minulta voi kysyä siitä. Ja voi kysyä ihastumisestakin. Sillä ne asiat selviää.

Vierailija
10/11 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä on niin mukava työpaikka että siellä voi jutella töihin liittymättömistä asioista ilman että kukaan epäilee mitään ihastumisia. Meitä on naisia ja miehiä, eri ikäisiä, eri asioita harrastavia, perheellisiä ja perheettömiä, oikein mukavia keskusteluja käydään milloin mistäkin.

Vierailija
11/11 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelet kuin ketä tahansa mukavaa työkaveria. Mutta vältät ihastumista. Yleensä sellaisesta tuppaa tulemaan pahaa jälkeä, jos toinen osapuoli on edelleen tiiviisti aviossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan