Mitä ajattelet n. 50v naisesta,
jolla on pitkä avioliitto takana hyvän miehen kanssa ja mies on tukenut vaimoaan tämän elämän vaikeissa vaiheissa. Sitten vaimo keksiikin, että haluaa löytää itsensä ja haluaa erota, aloittaa uuden ihanan sinkkuelämän. Miehelle tämä on kova isku, mutta nainen on niin innoissaan että pysyy päätöksessään. Lopettaa siis hyvän liiton kun haluaa kokea jotain uutta. Mitä siis ajattelette tällaisesta naisesta?
Kommentit (15)
Ajattelen, että ulkopuoliset eivät voi mitenkään tietää, millainen se liitto on ollut sisältäpäin.
N 50v.
Aikansa kutakin, yksi elämä ihmisellä, jokaisella on oikeus tavoitella onneaan!
Ajattelen että jokainen taaplaa tyylillään. Kai sillä naisella joku hyvä syy siihen on (ainakin omasta mielestään).
Kolmonen,ei voikaan, mutta nainen nimenomaan itse sanoo, että liitto on hyvä, mutta hän haluaa kokea vielä jotain uutta ja jännittävää.
ap
No ihan sama, ja voihan joku liitto olla hyvä, mutta kuka jaksaa aina vaan sitä samaa????
No, itse en voi samastua kyseiseen naiseen, vaikka hyvin kyllä ymmärränkin häntä toisaalta. Samanikäisenä olen itsekin miettinyt jäljellä olevaa elämää ja sitä, mitä siltä haluan. Mutta mieluummin minä tuolle samalle vanhalle naamalle v:tuilen kuin kellekään muulle.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 23:49"]
Kolmonen,ei voikaan, mutta nainen nimenomaan itse sanoo, että liitto on hyvä, mutta hän haluaa kokea vielä jotain uutta ja jännittävää.
ap[/quote]
Ap, ehkä pitkän avioliiton vuoksi heillä on vielä molemminpuolinen kunnioitus, toista ei lähdetä mustamaalaamaan ja siksi annetaan ulospäin tällainen "virallinen" selitys. Asiat ovat silti voineet liiton sisällä olla jotain muuta.
Mikäli tuo eroavan vaimon selitys on se oikea, niin.. entä sitten? Lapset lienevät täysi-ikäisiä, nainen omistautunut perheen hyvinvoinnille unohtaen itsensä. Ehkä hän nyt haluaa oppia tuntemaan itsensä ja kokeilemaan rajojaan, mistä häntä on aina toppuuteltu? Rohkea nainen!
Nr 3
Aha, mutta hämmästyttävän usein sitä tutustuukin tosi mielenkiintoisiin ihmisiin, kun se ikä karttuu, yli viidenkymmenen, ja ihastuminen on aina yhtä ihanaa. Lapset on isoja, raskautta ei tarvitse ajatella, ja molemmat tietää mistä on kyse. On kivaa antaa vaan mennä, taivas rajana. Lähes yhtäkivaa kun 15 vuotiaana,mutta nyt on rahaa hotelleihin ja viikonloppumatkoihin .
Uskomattoman itsekäs nainen. Suomessa hyvinvointi on liiallista, kun on varaa tällaisiin itsekkäisiin minä, minä, mimähaluankin nyt toteuttaa itseäni.
Ennen oli niukka toimeentulo monell ja se aitoi yhteen. Ei ollut surkeaa haihattelua.
Kamala nainen. Narsisti. Itsekäs.
Jos kaikki olisivat noin itsekkäitä, maailma olisi kamala paikka. Ei kellään ole oikeutta itsekkyyteen. Sen miehen mieli ehkä murtuo ja aikuiset? lapset menettibät lapsuudenkotinsa. Tuo nainen teki monelle pahaa. Tiedän miejen, jolle tehtiin noon. Kärsi monta vuotta. Nainen oli välinpitämätän kolmelle lapselleenkin, joista yksi alaikäinen. Halusi toteuttaa itseään vapaana. Löudi uuden ihanan siipan. Tämä pahoinpiteli ka kontrolloi. Aiempi ei tehnyt pahaa kärpäsellekään.
Voin oikein hyvin ymmärtää. Itse erosin paljon nuorempana lapsettomasta liitosta. Meillä on vain tämä yksi elämä - jos nykyiset kuviot ei tyydytä, niistä on syytä hankkiutua eroon. Ei toki kevyin perustein mutta en sellaista usko kenenkään tekevänkään. Tietysti voisit katsoa peiliin sinä jätetty mies ja miettiä, mitä olisit voinut tehdä toisin että vaimosi olisi ollut tyytyväinen elämäänsä. Hän selvästi ei halua sinua loukata kertomalla mikä on mättänyt, mutta jos oikeasti olisi onnellinen yhteiselämä, ei siitä kukaan lähtisi.
Ajattelen että pitkän, mahdollisesti pitkään hyvin toimineen liiton loppuminen on surullista, mutta nainen tekee varmaan oikein jos ei ole enää onnellinen liitossa.