Suomalainen laulu, joka saa sinut herkistymään
Kommentit (173)
mä olen tässä testaillut, parhaimmat itkut tuli Veteraanien iltahuudosta, vielä on kesää jäljellä, syksyn sävelestä ja suvivirrestä. tähän asti. nenäliina on jo ihan läpimärkä.
Johanna Kurkela ei tipauttanut ainuttakaan kyyneltä, ehkä se on tuo ääni joka on minusta outo (?), sanat on kivoja mutta se jokin puuttuu.
Tomi Metsäketo & Johanna Kurkela - tahdon tanssia kanssasi
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 23:49"]
Kaikki tauskin ja nykäsen biisit
[/quote]
Jos Tuksun jonkun rallin saisi myös...? :D
Johanna Kurkelan Ehkä ensi elämässä
onko Finlandiassa jotkut sanat kun löydän vain ilman laulua ja se ei itketä vaikka vaikuttavaa musaa onkin?
Kaija Koo - Kylmä ilman sua
Krista Siegfrids - Can you see me
Johanna Kurkela Oothan tässä vielä huomenna
PMMP - Joku raja
Kaikki karvat pystyssä joka kerta, karmivat sanat
Kaksi puuta - Juha Tapio
Hyvää matkaa - en muista esittäjää, mutta menee : "hyvää matkaa kulje kanssa enkelin hyvää matkaa sua paljon rakastin
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 13:50"]
Vitsi mä repesin kun mietin että joku jossain alkaa nyyhkimään kun Taikapeilin Jossulla on toinen -rallatus painaa tulemaan.. :D
Ihania nää nykyteinit!
[/quote]
Oletpas ilkeä, mitähän metallimusaa itse sitten kuuntelet jos tulisit petetyksi/jätetyksi tms? ja Antti Tuiskuako sitten pitäisi kuunnella vai Olavi Virtaa "ollakseen parempi"? makuja on monia sanoi mummo kun lisäsi viinaa pulliin. Itse en siis itkenyt tuota kappaletta kuunnelessa, vaan löysin sen aivan sattumalta juuri silloin kun sain selville että exä petti koko ajan selän takana ja tuon biisin sanojen mukaisesti koko kaupunki tiesi sen mua ennen. En edes ollut aiemmin kuullut ko.bändistä mitään. Kappaletta kuunnellessa tuli vain sellainen äärettömän pettynyt ja petetty olotila, ettei kyyneliäkään tullut, vaan katkeruus ja kyllästyminen koska sanat osui täysin kohdilleen silloiseen elämäntilanteeseen.
Niin kaunis on maa
Syyslaulu
Partisaanivalssi
Lapin tango
Uudemmista:
Chisu: Kolmas pyörä ja Sama nainen
Jippu ja Samuli Edelman: Pimeä onni
Erin: On elämä laina
Sydämeeni joulun teen.
Itsenäisyyspäivisin Porilaisten marssi. Aina kun se pärähtää soimaan, tunnen ylpeyttä meidän maasta.
Mikael Gabrielin Kipua