Lue keskustelun säännöt.
Haglund on tehnyt minuun vaikutuksen esiintymisellään.
12.09.2014 |
Jotenkin niin ihanan rauhallista ja kiihkotonta puhetta, selkeää ja ymmärrettävää. Vaikka tosi vaikeita asioita on ollut käsillä niin mitään paniikinpoikasta tai epätoivoista selittelyä ei näy, ei myöskään uhoa eikä turhaa pullistelua.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Haglund ainakin ymmärtää että Suomen pitää liittyä Natoon.