Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko antaa miehesi käydä vieraissa?

Vierailija
12.09.2014 |

Minulla ja miehelläni eivät halut kohtaa. Olen yrittänyt ja yrittänyt tsempata tämän suhteen mutta en vain saa halujani kasvamaan sille tasolle millä miehen saisi pidettyä tyytyväisenä. Aiemmin olen ollut vahvasti sitä mieltä etten ikinä voisi suostua siihen että mies saisi käydä ns. "vieraissa" tyydyttämässä himonsa. Nyt olen kuitenkin alkanut miettiä että olisiko tämä kuitenkin toimiva ratkaisu. Tämä kiehtoo varsinkin siinä mielessä, että miehen kanssa sovittaisiin ettei mies saa valittaa puutteestaan minulle. Jos hän ei saa minulta tarpeeksi hän voi käydä muualla. Saisin elää elämääni vapaasti eikä tarvitsisi miettiä miehen ainaista puutostilaa. Mitä mieltä olette?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeastiko mies ajattelee että sinun pitää sairaana tyydyttää häntä ettet menetä sitä? Ja vielä väittää päälle että kyse on sinun nautinnostasi, ei hänen? :D:D:D Tyttörukka... Se on miesten yleinen huijaus. Väittävät että joo sun orkut merkkaa eniten mutta omaa himoaan ne tyydyttää. Muutenhan ne ei haluais suuseksiä tms.? Päästä vain menemään tuollainen mies. Anna sen huomata itsekseen ettei tule löytämään sellaista naista joka on aina häntä tyydyttämässä. Ensin pitää olla rakastava ja ymmärtävä ympäristö että kumppani voi syttyä seksiin. Ei saa painostaa ja syyllistää.

Vierailija
62/66 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nn

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin harkita asiaa, mutta siten, että voisin itse katsella vieressä, kun mies panee toista (mieluiten vähintään C-kuppista ja L tai XL kokoista naista (koska sellaisista mieheni tykkää ja sellainen olen itsekin) ja voisin runkata katsellessani. Mutta on aika minimalistiset mahdollisuudet, että kukaan nainen sellaiseen lähtisi mukaan kolmenneksi pyöräksi ihan vain seksin takia. Mutta olisi kivaa tarjota miehelle joskus sellaista vaihtelua, varsinkin kun se ajatus kiihottaa minua kovasti. Mutta en itsekkään haluaisi, että siinä syntyisi mitään rakastumisia siihen toiseen naiseen. Toinen vaihtoehto on, että mies saisi iskeä satunnaisen panon baarista ja kertoisi sen jälkeen minulle kaikki mehevät yksityiskohdat, mutta mieluiten tosiaan olisin itse paikalla ja katselisin.

-Maija mehiläinen

Vierailija
64/66 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on ollut lupa käydä vieraissa nyt kolmisen vuotta. Vuosi sitten kertoi kerran lupaa käyttäneensä, nykytilannetta en ole kysynyt. Meillä on pieni lapsi, seksiä on nykyisellään 1-2 kertaa viikossa. Mies nauttii kovasti, kun on tuommoinen pieni kutkuttava mahdollisuus olemassa, eikä se minulta ole pois. Jos kovin usein käyttäisi, niin siitä en kyllä tykkäisi. Sanoisin, et joku neljä "seikkailua" vuodessa olis mun maksimi mitä miehelleni sallisin hyvillä mielin.

Vierailija
65/66 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:32"]

Mun miehellä on ollut lupa käydä vieraissa nyt kolmisen vuotta. Vuosi sitten kertoi kerran lupaa käyttäneensä, nykytilannetta en ole kysynyt. Meillä on pieni lapsi, seksiä on nykyisellään 1-2 kertaa viikossa. Mies nauttii kovasti, kun on tuommoinen pieni kutkuttava mahdollisuus olemassa, eikä se minulta ole pois. Jos kovin usein käyttäisi, niin siitä en kyllä tykkäisi. Sanoisin, et joku neljä "seikkailua" vuodessa olis mun maksimi mitä miehelleni sallisin hyvillä mielin.

[/quote]

Mietitkö koskaan näitä miehesi seksikertoja? Ajatteletko yhtään että mitä on tehty ja kenen kanssa? Vai onko teillä sopimus että miehen pitää kertoa kaikki? Itse mietin lähinnä mustasukkaisuuden tunnetta... Että tuleeko sellaista ja olisiko olo lopulta kuitenkin loukattu jos mies käyttäisi vapauttaan?

AP

Vierailija
66/66 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä vieraissa käyminen ollut miehen ehdotus vai tulisiko se sinun aloitteestasi?