Miten päästä eroon kerrostalohäiriköstä?
Ei helvetti.. Olin tänään taloyhtiön roskiskatoksella availemassa naapureiden roskapusseja lajitellakseni niitä oikein, koska idiootti-naapurit eivät osaa saatana edes lajitella, ja arvatkaapa mitä löysin?
4. Kerroksessa asuva, metelöivä nuori omaa ilmeisesti maksuhäiriömerkinnän. Löysin siihen viittaavia papereita.
Samalla kun menin sitten kertomaan hänelle, että tölkit, paperit ja bio-jätteet kuuluu lajitella eri astioihin, kerroin hänelle löydöksistäni. Meille tuli riitaa siitä saako toisten ihmisten roskia tonkia. Ilmoitin että tietenkin saa jos on niin idiootti että ei osaa itse lajitella!!
Hän uhkasi ilmoittaa minusta poliisille, mutta mielestäni rikollisempaa on ettei osaa lajitella. Uhkasin myös ilmoittaa maksuhäiriömerkinnöistä hänen vuokraisännälleen.
Hän haukkui minua sekopääksi. Olen kuulemma kyylä ja turhasta valittaja, mutta mielestäni ei ole turhaa valittaa hänen kissansa yöllisestä tepastelusta ja ihmeellisistä kolinoista. Kyllä ne nyt perkele kuuluu 4.kerroksesta tänne 1. kerrokseen!!
Hän kiistää myös pitäneensä juhlallisuuksia viime perjantaina, mutta musiikki soi yö-myöhään ja rappusissa ravasi porukkaa. Hän väitti olleensa Seinäjoella, esitti jopa junaliputkin. Noinkohan isännöitsijä uskoo?
Uskomatonta. Kuinka saada tuo häirikkö ulos talosta?
Aamuisin töihin lähtiessäänkin käyttää autoaan ainakin 4 minuuttia raaputtaen älyttömän kovaäänisesti ja korvia vihlovasti laseja jäästä. Minulla on olemassa video-materiaalia sekä tarkkoja sekuntikello mittauksia hänen autonsa joutokäynnistä, ja aion toimittaa ne poliisille sekä isännöitsijälle jos meno ei lopu.
AAARGGHH!!!
Oli vain pakko purkautua johonkin! En enää koskaan muuta opiskelija-asuntoloihin!
Kommentit (25)
Vedit provosi liian pitkälle. Ensi kerralla sitten pykälää uskottavampi stoori.
Avatun kirjeen lukeminen ei riko kirjesalaisuutta.
Roskien läpikäynti ei ole rikos. Kannattaa silputa kaikki kirjeet yms ennen kuin vie ne paperin keräykseen. Olen lukenut naapurien kirjeitä kelalta ja muilta viranomaisilta paperinkeräyksestä ;)
AP sun on nyt koitettava rekrytä avuksi joku toinen taloyhtiöstä. Paljon vakuuttavampaa on jos valituksia tulee useammalta henkilöltä.
heh provo mutta oikeesti on semmosia mielisairaita kyyliä jotka voi tehdä elämästä helvetin. Yleensä alkoholisoituneita yksinäisiä eläkeläisiä ja niitä tuntuu riittavän!
Vitun tyhmä ja vittuako teet opiskelija-asuntolassa jos et halua opiskelijoiden kanssa elää. Ei sillä, että kaikki tai edes suuurin osa opiskelijoista olisi mitään vittupäitä, toisin kuin sinä.
Ei tarvii ees olla alkkis et päässä näin viiraa. Eräs pariskunta teki elämästäni helvettiä vuosia sitten, ja en varmasti mitään pahaa heille tehnyt, rikkonut taloyhtiön sääntöjä tms. Vihasivat yleisesti vaan nuorempaa väkeä. Onneksi sain asunnon toisaalta, sinnehän jäivät.
Ap:lle suosittelisin muuttamista maalle.
Joskus aikanaan näin, että taloyhtiössä yksi vanha ja luultavasti melko seniili ukko kävi läpi ihmisten roskapusseja. Päätin sitten hommata paperisilppurin, vaikkei niin hirveästi stressaa tietääkö naapurit jotain elämästäni vai ei :)
Paperisilppurillakin muuten kannattaa odottaa että sitä paperia on semmoinen kassillinen, sitten silputtua sekoittaa se silppu kunnolla ja jakaa se eri roskiksiin joita vie eri aikoihin roskiin. Tietty jotain puuronjämiä tai muuta mämmiä mahdollisuuksien mukaan siihen silpun päälle just.
Minäkö paranoidi :)
toivottavasti taloosi muuttaa joku hihanisti joka ei tajua laittaa vanhoihin ruiskuihinsa korkkia niin opit ehkä olemaan tonkimatta muiden roskia
Tuollaisia ihmisiä on oikeasti olemassa! Vastaaja nro 10, olemmekohan asuneet samassa taloyhtiössä? ;)
Jospa kiltisti lajittelisit ne jätteesi, niin ei tarvitsisi hullujen vaivautua kiinnittämään sinuun huomiota.
Mä heitin kun muutin kamaa jätesäkissä roskiin. Aina kun vein seuraavan, oli edellinen revitty ja tongittu. Nappasin tuoreen tamponin säkkiin ja varmistin et on just oikeella sivulla.
Siellähän oli säkki revittynä ja verinen tamponi puoliks ulkona ..
Hahhah :D:D täytyypä painaa mieleen tuo tamponikikka vastaisuuden varalle!
muuta pois ja seuraavassa paikassa voi vastassa olla vielä pahempi tapaus
Näitä on ihan oikeasti. Joskus 10 v sitten vein taloyhtiön roskikseen pussin, jossa oli jotain tyhjiä säilykepyurkkeja, ruoantähteitä jne. Siihen aikaan jätteiden lajittelu ja biojätteiden erittely ei ollut niin yleistä kuin nyt. Laitoin sinne pussiin myös vanhentuneiden emätintulehduslääkkeiden pahvikotelon ilman lääkkeitä. En hölmö tajunnut irrottaa sitä nimi- ja annosohjelappua siitä. Sidoin pussin solmuun ja vein roskikseen.
Seuraavana päivänä ihmettelin, kun koiraa ulkoiluttaessani näin pusikosta pilkistävän tutun näköistä kuosia. Roskapussissa kun oli myös keltaisia lautasliinoja. Havaitsin, että joku oli noutanut pussini roskiksesta, ja levitellyt sen hajalleen kävelytien vieressä olevaan puskaan. Siellä oli se lääkepakettikin nimilappuineen päivineen. Kyllä tuli kiire viedä koira kotiin ja lähteä puskaa siivoamaan ;)
Ja ennenkuin joku ehtii huomauttamaan, niin lajittelen jätteet nykyään, enkä laita roskikseen mitään sellaista missä on nimeni ja osoitteeni.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 16:31"]
Luit sitte toisen ihmisen kirjeitä? Way to go! Soita vaan poliisit, saat rikosmerkinnän kirjesalaisuuden rikkomisesta. Idiootti olet itse, vihaan tuollaisia tyhjästä nipottajia jotka eivät muuta tee kun etsi vikoja kanssaihmisistä.
[/quote]
kai sä tiesit, ettei rikosrekisteriin tule merkintää kuin sellaisista rikoksista joista kyseinen henkilö on saanut ehdollista tai ehdotonta vankeutta, yhdyskuntapalvelua tai jätetty tuomitsematta syyntakeettomuusperusteella?
hauska :D mietin vaan että kumpaa ap tarkoitti häiriköllä, itseäänvai tätä naapuria..
Ameriikassa jätteitä tonkii poliisi, mutta meillä ollaan naapurivalvonnan varassa.
Aika hyvä.