Voisitko antaa miehesi käydä vieraissa?
Minulla ja miehelläni eivät halut kohtaa. Olen yrittänyt ja yrittänyt tsempata tämän suhteen mutta en vain saa halujani kasvamaan sille tasolle millä miehen saisi pidettyä tyytyväisenä. Aiemmin olen ollut vahvasti sitä mieltä etten ikinä voisi suostua siihen että mies saisi käydä ns. "vieraissa" tyydyttämässä himonsa. Nyt olen kuitenkin alkanut miettiä että olisiko tämä kuitenkin toimiva ratkaisu. Tämä kiehtoo varsinkin siinä mielessä, että miehen kanssa sovittaisiin ettei mies saa valittaa puutteestaan minulle. Jos hän ei saa minulta tarpeeksi hän voi käydä muualla. Saisin elää elämääni vapaasti eikä tarvitsisi miettiä miehen ainaista puutostilaa. Mitä mieltä olette?
Kommentit (66)
Meille on itsestään selvää että seksi kuuluu parisuhteeseen, ilman sitä eläisimme kuin kämppikset.
Jos minä olisin haluton antaisin ilman muuta miehelle luvan hakea seksiä muualta. Silloin se - onko ilman vai ei olisi hänen ratkaisunsa ei minun. Riskinä tietty se että mies saattaisi löytää naisen joka kaikin puolin tyydyttää hänen tarpeensa myös sängyn ulkopuolella mutta en tosiaankaan omista miestäni.
Yhä enemmän olen tuota mieltä kun seuraan sivusta parisuhteita joissa toinen riutuu läheisyyden puutteessa mutta puoliso kiristää pysymään uskollisena esim lasten avulla. Siinä kärsii kaikki
Vieraisiin vaan ei järvi soutamalla kulu :)
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 16:15"]Meille on itsestään selvää että seksi kuuluu parisuhteeseen, ilman sitä eläisimme kuin kämppikset.
Jos minä olisin haluton antaisin ilman muuta miehelle luvan hakea seksiä muualta. Silloin se - onko ilman vai ei olisi hänen ratkaisunsa ei minun. Riskinä tietty se että mies saattaisi löytää naisen joka kaikin puolin tyydyttää hänen tarpeensa myös sängyn ulkopuolella mutta en tosiaankaan omista miestäni.
Yhä enemmän olen tuota mieltä kun seuraan sivusta parisuhteita joissa toinen riutuu läheisyyden puutteessa mutta puoliso kiristää pysymään uskollisena esim lasten avulla. Siinä kärsii kaikki
[/quote]
Mutta kun eihän ap:n suhteessa eletä ilman seksiä eikä ap ole todellakaan haluton, vaan siitä ettei halua yjtä usein kuin mies, joka ilmeisesti haluaa melkein koko ajan.
Tosi rakkaus ei salli sivupanoja! Eikä edes halua!
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 14:54"]
Onko tämä vieraissa käyminen ollut miehen ehdotus vai tulisiko se sinun aloitteestasi?
[/quote]
Ei ole kukaan vielä ehdottanut mitään. Minä lähinnä vain mietin että mitä vaihtoehtoja minulla on tämän tilanteen ratkaisuun. Miehellä on ollut edellisessä suhteessaan tällainen optio niin ajattelin että hänelle ehkä kävisi samanlainen vapaus tässäkin suhteessa. Tosin ei hän sitä oikeastaan käyttänyt... Tuntuu vain niin pahalta koko tilanne. Mutta luulisinpa että vielä pahemmalta tuntuisi se että mies kävisi muualla purkamassa paineitaan. Ehkä on vain parempi erota, ei tarvitse kummankaan kitua tämän tunteen kanssa.
AP
Ehdottomasti voisin ja haluaisin tuota itsekin! Ehdotin miehelleni avointa liittoa, hän mietti asiaa pitkään mutta ei lopulta ollut halukas siihen. Pitkän ja perusteellisen keskustelun jälkeen päädyimme enemmän tai vähemmän "säännölliseen" seksin harrastamiseen, ja nyt meillä on ollut pitkästä aikaa aivan tolkuttoman kiihottavaa seksiä :)
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 21:04"]
Erotkaa ennemmin. Mutta mikä siinä seksissä niin tökkii? !
[/quote]Siitin tökkii emättimeen. Näin ainakin meillä :D
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 12:26"]
[/quote]
No pikemminkin sivupanoille ei tosirakkaudessa tule tarvetta, koska jos molemmat aidosti rakastavat toisiaan, niin kummankaan ei tarvitse pihdata hyvää tavaraansa, vaan jakavat toisilleen yltäkylläisesti.
[/quote]Mikä on sivupano? Meillä mies haluaa yleensä takaapäin.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 13:23"]
[/quote]
No pikemminkin sivupanoille ei tosirakkaudessa tule tarvetta, koska jos molemmat aidosti rakastavat toisiaan, niin kummankaan ei tarvitse pihdata hyvää tavaraansa, vaan jakavat toisilleen yltäkylläisesti.
[/quote]
Rakkaus ei ole sama kuin seksi, eikä seksuaalinen halu korreloi rakkauden määrään. Koska ihmiset ymmärtävät tämän?
Kun teillä on noinkin suuret erot haluissa niin ero voisi olla vaihtoehto. Varsinkin, jos teillä ei ole lapsia.
Jos päädytte tilanteeseen, jossa miehesi saa käydä vieraissa, homma alkaa varmaankin jossakin vaiheessa vaivata sinua.
Minusta seksuaalisten halujen yhteensopivuus on olennainen osa toimivaa suhdetta. Eikä ole oikein, että enemmän haluava kärttää ja vähemmän haluava katkeroituu.
Mikäpä minä olisin lupia myöntämään vieraissa käymiseen. Vai kysyykö teidän miehet "kultarakas, saanko mennä vieraisiin?"
Oma parisuhteeni on hyvällä pohjalla, ei ole vielä ollut tarvetta moiseen.
Kysytkö itse mieheltä luvan? Mielestäni aika outoa...
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 00:05"]
Mikäpä minä olisin lupia myöntämään vieraissa käymiseen. Vai kysyykö teidän miehet "kultarakas, saanko mennä vieraisiin?"
Oma parisuhteeni on hyvällä pohjalla, ei ole vielä ollut tarvetta moiseen.
Kysytkö itse mieheltä luvan? Mielestäni aika outoa...
[/quote]
No tässähän on nimenomaan ideana että saa hakea suhteen ulkopuolelta seksiä ilman että se olisi salaista tai siinä olisi puolison mielestä mitään väärää. Etkö ymmärtänyt jotain?
No, joka tapauksessa mielestäni outoa. Jokuhan asia täytyy olla huonosti, jos täytyy vieraisiin mennä, luultavasti siis seksi. Mutta, miksi minä antaisin, tai en antaisi mieheni käydä vieraissa? Enän minä ole mikään "ylin taho" myöntämään moisia "lupia", mies menee ilman lupaakin, jos on mennäkseen. Kuten aiemmin mainitsin, meillä ei ole vielä tällaisia ongelmia ollut. Takerrun tässä " voisitko antaa miehesi käydä vieraissa?" siis mitä? Olemme aikuisia ihmisiä, emmekä kysy lupaa toisiltamme. Kukaan ei omista toista ihmistä, ei edes vanhemmat lastaan. Omasta mielestäni ymmärsin oikein hyvin, sinä ilmeisesti et???
On kyllä tyhmä mies on jos valittaa, että seksiä on "vain" kaksi kertaa viikossa. Etenkin jos ap:lla on terveysongelmia.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 08:21"]
On kyllä tyhmä mies on jos valittaa, että seksiä on "vain" kaksi kertaa viikossa. Etenkin jos ap:lla on terveysongelmia.
[/quote]
Miehen mielestä taudille ei saa antaa valtaa elämässään, vaan pitäisi taistella sen aiheuttamia haittoja vastaan. Hän sanoo että jos hänellä olisi k.o. sairaus hän tekisi silti kaikkensa tyydyttääkseen kumppaninsa ettei menettäisi tätä. Mies ei vain ymmärrä että joskus ihmisellä yksinkertaisesti on niin paha olo, ettei kykene seksuaalisiin tekoihin. Silloin mieluummin olisi toisen kainalossa ja paijattavana. Hän sanoo että hänelle on tärkeintä minun nautintoni ja haluaa antaa sitä minulle usein. Hän ei kuitenkaan ymmärrä että noina pahoina hetkinä minun nautintoni tulisi juurikin tuosta hyvänäpidosta ja ymmärryksestä, ei seksistä.
Minua häiritsee eniten se, että mies käyttäytyy niin kuin meillä ei olisi seksiä oikeastaan ollenkaan... Jos edellisenä iltana on ollut pitkä sessio, aamulla mies on entistä kiihottuneempi kun muistelee illan seksiä. Ja tämä aamuinen kiihottuminenkin minun pitäisi huomioida edes jotenkin. Haluaisin niin kovasti päästä eroon tästä seksikertojen laskemisesta. Kuulen aivan liian monesti että "ei olla kahteen päivään" tai "edellisestä kerrasta alkaa olla aikaa". Minä haluaisin rakastella silloin kun tuntuu hyvältä, enkä silloin kun on kulunut tietty aika edellisestä kerrasta. Mies ei ymmärrä että käytöksellään saa minut yhä haluttomammaksi.
AP
Joskus nuorempana en olisi voinut edes kuunnella tuollaista puhetta, mutta nykyisin mulle ois samantekevää. Kun läheskään aina en vaan jaksa. Enemmän iloa minulle teettää vaikkapa vaatteiden ompelu ja keittiön siivous.
Up