Puhutteko ystävienne kanssa seksielämästänne?
Luin tyrmistyneenä edellistä ketjua, josta kävi ilmi, että naiset puhuvat seksielämästään ystäviensä kanssa. Mulle on aina ollut itsestäänselvää ettei tuollaisia asioita puhuta kenenkään muun kuin puolison kanssa! Itse loukkaantuisin miehelleni verisesti, jos hän kertoisi kavereilleen meidän seksielämästä.
Järkyttävää!!
Kommentit (23)
Kyllä joo, parhaiden ystävien kanssa. He tietävät enemmän kuin mieheni. Millään kavereille tai vastaaville en puhu.
Ja kyllähän miehetkin puhuu kavereilleen. Olen kerran kuullut miesten saunaillan juttuja, kun eivät tienneet minun kuulevan ja voi hurja!! Sen jälkeen kaverit tiesi KAIKEN kaveriensa naisista! Itse asiassa tyrmistyin niistä jutuista melkoisesti, koska minäkin luulin, ettei miehet niin paljoa puhu! :D
Puhun ja en. Yleisluontoisesti saatan lähimmille kertoa (juurikin esim. sinkkuna, jos selibaatti loppuu). Parisuhteessa ollessa en jaa oikeastaan mitään ulkopuolisille - en haluaisi, että minustakaan mies kertoisi seksijuttuja kavereilleen.
En. Joskus nuorena tuli aika avoimesti puitua yhden yön juttuja, ja nykyään se vähän kaduttaa. Tyttökavereiden kanssa puhun kyllä e-pillereistä, menkoista ja muista naisten jutuista, mutta minun ja mieheni väliset seksiasiat pidän itselläni.