Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara Sieppi oli aika tuhdissa kunnossa BB-extrassa.

Vierailija
12.09.2014 |

Oisko Epsanjassa ruoka ja juoma maistunut?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten?

Vierailija
2/15 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on hän vaan ihan todella kaunis nainen silti.

Vierailija
4/15 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko totta että tv tuo 5kg lisää? Näin sanottiin ennen, mutta olen ajatellut, ettei enää nykytekniikoilla tule tämmöistä vääristymää. Miten on?

Vierailija
5/15 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liikaa käyttää meikkiä varsinkin silmissä nykyään :( Kun näytettiin niitä vanhoja pätkiä niin huomasi sen kauneuden kun kevyemmällä meikillä oli.

Vierailija
6/15 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitelkaa että sieppi on vain vähän yli 20 vuotias. Se on tyypillinen pikkuaikuinen ja jos vertaan omiin tyttöihini niin se vois olla niiden äiti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin tylsä persoona.

Vierailija
8/15 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 20:17"]

Onko totta että tv tuo 5kg lisää? Näin sanottiin ennen, mutta olen ajatellut, ettei enää nykytekniikoilla tule tämmöistä vääristymää. Miten on?

[/quote]

 

on se totta. Ei varsinaisesti liity tekniikkaan..tai no, ihminen on kolmeulotteinen, telkkarin kuva ei. Tämä aiheuttaa illuusion siitä, että ihminen ruudussa olisi leveämpi kuin onkaan,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 20:10"]

Mitä sitten?

[/quote]

Ei mitään, totesin vaan. ap

Vierailija
10/15 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tätä ketjua ole poistettu? Vastaava Diandrasta poistettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 20:51"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 20:17"]

Onko totta että tv tuo 5kg lisää? Näin sanottiin ennen, mutta olen ajatellut, ettei enää nykytekniikoilla tule tämmöistä vääristymää. Miten on?

Ei ole. Kyllä Sauli on ihan yhtä hoikka/tuhti telkussa kun  livenä. Olen hänen osa-aikanaapuri:). Vai onks kyse vaan naisista? Ja Sara on tosiaan vähän pulskistunut.

[/quote]

 

on se totta. Ei varsinaisesti liity tekniikkaan..tai no, ihminen on kolmeulotteinen, telkkarin kuva ei. Tämä aiheuttaa illuusion siitä, että ihminen ruudussa olisi leveämpi kuin onkaan,

[/quote]

Vierailija
12/15 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika, onpas herkkää tämä pullukkakeskustelu... Tällä areenalla voi kyllä aikas paljon paheksua vaikka mitä, mutta kilot, ne on kai aueriakin karmeempaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauts,,, kattosin vaikka aamuuunnnn

Vierailija
14/15 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara on jotenkin estoisen ja ahdistuneen oloinen. Synkkä ja tylsä nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara oli tosi iloinen ja ihan terveen ja urheilullisen näköinen bb-extrassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan