Mihin veisit ulkolaisen vieraan Helsingissä
Kommentit (22)
Pentikin ja Marimekon myymälöiden jälkeen baariin.
Skifferiin pizzalle
Nuuksioon retkelle
Kiitos. Nyt tuli hyviä, voi kiitos kiitos. Jakomäkeen siis.
aloittaja
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 19:38"]
Myyrmäen uimahalliin.
[/quote]Ai niin hesassa, Yrjönkadun uimahalliin naku-uinnille.
Kiasman puistoon pussikaljalle! Onnistuu myös ruttiksessa tai koffissa.
Laittakaa elämä risaseksi ja menkää siihen uuteen pyörään satamassa.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 19:39"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 19:38"]
Myyrmäen uimahalliin.
[/quote]Ai niin hesassa, Yrjönkadun uimahalliin naku-uinnille.
[/quote]
Tässä se paras tuli, hemmetti kun en itse tajunnut. AV-palstaan voi luottaa! Ei ole edes vaatetusongelmaa, kun riittää että ottaa vaatteet pois ja sitten menoks.
aloittaja
Riippuu vähän vieraasta. 20-vuotias muotia ja biletystä rakastava mimmi ei välttämättä tykkäisi samanlaisesta kierroksesta kuin 60-vuotias museoissa viihtyvä virkkaaja.
Mä veisin lempipaikkoihini - Kruunuvuorenrantaan ihailemaan metsää kaupungissa ja kaupungin siluettia, Kuuhun syömään poroa, rannoille lenkille, pullakahveille Regattaan, pussikaljalle/skumpalle Koffariin, pizzalle Putte'siin.
Gaijiniin ja Farangiin ottamaan loskat suuhun
Riippuu intresseistä, vuodenajasta jne. Olen vienyt japanilaisia turisteja Marimekkoon, Arabialle ja sen sellaisiin, kesäisin kauppatorille, toiveiden mukaan nähtävyyksiin. Mahdollisesti johonkin tapahtumaan, jos silloin sattuu olemaan. Ja hyviin ravintoloihin tietty.
Suomenlinna, Lonnan saari, Liuskaluoto, Seurasaari, kiertelyä Etelä-Helsingissä, ravintola Torniin skumpalle ja ihailemaan näköalaa, johonkin gourmet-ravintolaan jossa tarjoillaan Suomalaista ruokaa, pyöräretkelle Viikkiin, päiväretkelle Nuuksioon, Regattaan, kulttuurikierrokselle Kallioon, jne. Tai sitten ei mitään suunnitelmia, kävelkää vain Helsingissä ja menkää spontaanisti johonkin kivannäköiseen kahvilaan, ravintolaan, kivijalkaputiikkiin, jne.
Ok, nyt koostin näistä ohjelman. Ensin sightseeing Jakomäki, sitten alkaakin varmasti jo hiukoa, joten loskat suuhun. Sen jälkeen naku-uinnille uimahalliin. Kiitos av tuhannesti!
aloittaja
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 19:34"]viikonloppuna? Ideoita?
[/quote] Voitte mennä yhdessä kotilaisen luokse opettelemaan suomea.
Jakomäkeen