Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ovulaatiosta asiaa
12.09.2014 |
Elikkä. Oon testaillu oviksia nyt useamman kierron. Plussa tulee kp 15 testiin, ja limat samana päivänä. Muita ovis"tuntemuksia" ei oo ikinä ollut.
Kysymys kuuluu, eikö noiden testien pitäisi näyttää plussaa silloin, kun ovis on 24-36h päässä? Vai näyttääkö ne todella plussan silloin, kun ovis on "päällä"?
Kiitti!
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Testit näyttävät etukäteen, myös limat tulevat etukäteen.