Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia naapurin kyttäämisestä?

Vierailija
18.08.2021 |

Minulla on naapuri, joka kyttää tekemisiäni ikkunasta sekä lähtee ulos pihalleen heti, jos näkee minun menevän ulos ovesta. Jos lähden jonnekin, niin saattaa huutaa perään ja kysyä olenko menossa töihin vai minne. Kerran kesällä lähdin tenniskassin kanssa autolla. Sen jälkeen tämä naapuri ilmestyi sinne tenniskentälle pyöräilemään. Hän ei harrasta ko. lajia, vaan ajeli pyörällään siitä kentän vierestä. Kerran hän ilmestyi yhtäkkiä pihalleni, kun olin juuri tullut kotiin. En nähnyt miestä ulkona, vaan hän oli ilmeisesti katsellut taas ikkunasta ja tuli sitten meidän takapihalle. En ollut häntä kutsunut meille tulemaan. Lisäksi hän aina olettaa, että minulla on aikaa jutella, vaikka olen vaan kulkemassa ohi ja minulla on kiire esim. töihin.

Olen ollut miehelle ystävällinen, mutta nyt tämä alkaa tuntua kyttäämiseltä ja ahdistavalta. Onko kellään kokemusta tällaisesta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
2/4 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttäsin joskus mut oli niiiiin tylsä et piti ettii uus harrastus.

Aloin pitää kirjaa KAIKISTA😅😅😅😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

p

Vierailija
4/4 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

opetuksena kun roikkuu naapurin persuksissa anemmn tai vähemmän stalkkaamassa, varmasti kyllä tulee punttiin, koska tuskin KUKAAN SIETÄÄ SELLAISTA metelin nostamista..

stalkkaamisesta joskus löydettiin varsiin selontekoinen määritelmä.

tuo mainitsemasi on kaukana todella häiriintyneestä joka ei partionkaan kautta lopu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan