Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hamsterin hankinta

Auttakaa
18.08.2021 |

Olen jo pitkään haaveillut hamsterista, koska se on helppohoitoinen ja helppo elättää. Entuudestaan omistan kaksi kania, jotka olen aikeissa myydä, koska en itse niistä enää mysty huolehtimaan. :( Mutta miten voisin saada syttymään vanhempieni päähän lampun? He eivät anna minun sellaista hankkia, mutta jospa keräisin jo rahat kasaan niin he saattavat myöntyä, koska heidän ei itse tarvitse sitä silloin maksmaan, vastuu jää siten minulle, eikä heidän kontolle. Olen tosiaan vastuullinen 12 vuotian, jolla on monen laista eläintaustaa, tottunut eläinten käsittelyyn täysin :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pure yhdelta kanilta kaula poikki ja sano vanhemmille, että toinen heistä on seuraava, jos ei hamsua ala tulla. :3

Vierailija
2/7 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä varalta, ettei tämä ole vain tylsän illan provo: hamsteri ei ole sen helppohoitoisempi kuin muutkaan eläimet, vaikka onkin kooltaan pieni. Mikäli et pysty huolehtimaan kaneista, kuinka voisit huolehtia hamsterista? Lisäksi, vaikka keräisitkin rahat hamsteriin ja sen tarvikkeisiin (näihin muuten saa uppoamaan huomattavan summan rahaa, mikään eläinkaupan pieni häkki ei todellakaan ole hamsterille soveltuva asumus!), vanhempasi ovat silti täysin vastuussa lemmikistäsi, koska olet alaikäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kaneista pysty huolehtimaan niin kannattaa ne tosiaan antaa pois ja kasvaa sen verran, että pystyy huolehtimaan lemmikeistä. Mikään lemmikki ei ole lapsen lelu. Jos vanhemmat ei ole valmiita huolehtimaan lemmikistä niin sitä ei pidä lapselle hankkia.

Vierailija
4/7 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bebou?

Vierailija
5/7 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamsteri on yöeläin ja juoksentelee mielellään. Sen hillittömään ravaamiseen voi kyllästyä, jos sitä pitää omassa makuuhuoneessaan. Juoksupyörän olisi hyvä olla iso ja äänetön. Kitisevät metallilankajuoksupyörät kannattaa unohtaa. Hyvä uoli on, että hamsterin saa muutamassa päivässä opetettua käyttämään aina samaa kissanhiekkapurnukkaa vessana, jos siirtää muualle ilmaantuneet jätökset purkkiin. Juoma-automaatin vesi pitää vaihtaa päivittäin.

Vierailija
6/7 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että kanit pois ja hamsteri tilalle.  Vastuutonta.  Hanki pehmoleluja.

Vierailija
7/7 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamsteri ei montaa euroa maksa, tuo kotiin ja anna sen asettua taloon. Kun äiti/iskä löytää sen sanot se tuli perässä sisälle kun avasit oven.