Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kuolleet kerran ilmestyvät NIIN

Vierailija
12.09.2014 |

miksi äitini ei ole koskaan näyttäytynyt tai ilmoittanut olostaan? Hän kuoli kun olin 2v ja hän on perheelle tabu. Kukaan ei asiasta puhu ja minä kyllä kovasti haluaisin edes tavata äitini haamuna. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi sieniä, niin alkaa äitä ilmestymään.

Vierailija
2/10 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän "ilmestyy" sulle parhaiten kun vaan haastattelet perheenjäseniä hänestä. Kertovat varmaan, kun kysyt. Ei sun kannata siitä hätkähtää, että eivät oma-aloitteisesti ota puheeksi vainajaa. Kysy silti, sinnikkäästi.

Kysele äidistäsi nyt, kun vielä hänet tunteneita on elossa. Vanhana sua harmittaa jos et tiedä äidistäsi mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun ne nyt vaan eivät ilmesty muualle kuin ihmisen mielikuvitukseen, jonka kapasiteetti tunnetusti on  rajaton. Siellä vilistää kuolleita ja syntymättömiä yhtä lailla.

Vierailija
4/10 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:59"]Mutta kun ne nyt vaan eivät ilmesty muualle kuin ihmisen mielikuvitukseen, jonka kapasiteetti tunnetusti on  rajaton. Siellä vilistää kuolleita ja syntymättömiä yhtä lailla.
[/quote]

Se on sun rajattu käsitys ja luulo. Miljoonat ihmiset maailmassa ovat kokeneet muuta.

Vierailija
5/10 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pysty, kuollut menee rajan taakse ja pysyy siellä. Jos joku haamu tulee juttelemaan ja väittää olevansa äitisi, se ei ole äitisi vaan vainajahenki vaikka esiintyisi äitinäsi ja tietäisi hänestä asioita.

Vierailija
6/10 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:50"]

miksi äitini ei ole koskaan näyttäytynyt tai ilmoittanut olostaan? Hän kuoli kun olin 2v ja hän on perheelle tabu. Kukaan ei asiasta puhu ja minä kyllä kovasti haluaisin edes tavata äitini haamuna. 

[/quote]

Tähän voi olla syynä ihan se, että ei ole sattunut olemaan äidin lähipiirissä ketään herkkää henkilöä, joka vaistoaisi hengen läsnäoloa. Useimmat ihmiset ei niitä vaistoa ja aisti, ne kun on tavallaan jotenkin "toisessa ulottuvuudessa" eikä niitä ihan normaaliaistein jokainen aisti. Kaikki henget eivät ilmeisesti edes pysty manifestoitumaan kaikille näkyvinä kummitushahmoina tms. Osa myös jatkanee hyvin suoraan pois täältä kokonaan henkien maailmaan.

Jos ap oikeasti kaipaat kontaktia, etsiydy hyvän meedion puheille. Ennen sitä mieti kuitenkin mitkä ovat syyt häiritä jo rauhaan päässyttä. Älä tee sitä jos syy on pelkkä uteliaisuus. Mutta jos oikeasti on asioita jotka on jääneet vaivaamaan eivätkä jätä sinua rauhaan, sitten voi olla ok etsiä kontaktia edesmenneeseen. Yleisesti olen itse sitä mieltä että elävien pitäisi jatkaa elämäänsä ja antaa kuolleiden olla rauhassa, mutta toisaalta olen nähnyt senkin että elävän voi vapauttaa jatkamaan se että saa lohduttavan sanan kuolleelta, joten en voi täysin tuomita. (Ja olen tosiaan nähnyt noita sessioita, äitini on meedionpalveluita pienimuotoisesti antanut, ilman maksua ja lähinnä livenä tutuille ja näiden suosittelemille tosin. Itsekin vaistoan joskus henkiolentoja, mutta en pysty ottamaan yhteyttä sellaiseen henkeen joka ei spontaanisti ole paikalla.)

Vierailija
7/10 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 13:00"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:59"]Mutta kun ne nyt vaan eivät ilmesty muualle kuin ihmisen mielikuvitukseen, jonka kapasiteetti tunnetusti on  rajaton. Siellä vilistää kuolleita ja syntymättömiä yhtä lailla. [/quote] Se on sun rajattu käsitys ja luulo. Miljoonat ihmiset maailmassa ovat kokeneet muuta.

[/quote]

Niinpä. Kokeneet. Todistettavasti ei ole yhtäkään tapausta.

Vierailija
8/10 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 15:19"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:59"]Mutta kun ne nyt vaan eivät ilmesty muualle kuin ihmisen mielikuvitukseen, jonka kapasiteetti tunnetusti on  rajaton. Siellä vilistää kuolleita ja syntymättömiä yhtä lailla. [/quote] Se on sun rajattu käsitys ja luulo. Miljoonat ihmiset maailmassa ovat kokeneet muuta.

[/quote]

Niinpä. Kokeneet. Todistettavasti ei ole yhtäkään tapausta.

[/quote]

No miten tuollaisen ilmestymisen sitten voisi todistaa, kun kyseessä ei tiettävästi ole fyysiset olennot, eli niitä ei pysty millään mittalaitteilla tms havaitsemaan.

Vierailija
9/10 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Heidän kokoemansa ei ole totta. Eikös olekin yksinkertaista?

Vierailija
10/10 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin ainoa syy siihen, miksi tuonpuoleinen kiinnostaa on juurikin koska oma isä kuoli kun olin pieni enkä häntä koskaan pystynyt tuntemaan.

Kaipa voi vaan odottaa että pääsee sinne itsekin minne kuolleiden tie viekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi