Mitä mieltä olet tästä rivitaloasunnosta?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännästi/kivasti tosiaan muutettu sisätilat erinäköisiksi, mitä ne todellisuudessa ovat. Olohuone näyttää aivan erilaiselta vaaleana, vaaleilla kalusteilla. Tosin huijauksen makua, kun lattia on nyt kumminkin tummahkoa parkettia, ja esittelykuvan näköiseksi sen saa vasta remontoimalla.
Ihan kivan oloinen talo, en tutustunut tarkemmin ympäristöön. Hakunilassa on monenlaista.No nämä on näitä digistailauksia ja virtuaalisia remontteja, jotka on tulleet asuntojen myyntikuviin. Tein joskus ketjun tästä tänne, mutta se ei herättänyt paljon keskustelua. Ilmeisesti on monesta ok. Itsestäni tuo on jopa harhaanjohtavaa ja olen ihmetellyt näiden digitaalisten kalusteiden mittasuhteita muutamassakin myynti-ilmoituksessa.
Joo meillä on naapurikämppä myynnissä ja siinä on tv stailattu kohtaan, jossa ei ole tv- tai nettipistokkeita.
Muuten ois tosi hyvä paikka.
Tuokin joo, mutta tarkoitin lähinnä sellaista tilannetta, kun näyttää että seinän päädystä ikkunan reunaan olisi vaikka 1 metri, mutta digistailauksessa siihen on saatu iso parisänky yöpöytineen. En tiedä onko ne siis mittakaavassa?
En koskaan ostaisi tasakatollista!
Totta tosiaan, miten tonne vessaan oikein kuljetaan?
Tilavan oloinen kolmio kivalla pihalla, sellainen kyllä kelpaisi. Kaukolämpö ja putkiremppakin just tehty.
Mu
Vierailija kirjoitti:
Mun vanhemmilla on, ja sen on vielä yli 40 vuoden jälkeen niin hyvässä kunnossa, että kun se arvioitutettiin, niin ei vielä tarvitse tehdä kattoremonttia.
Vierailija kirjoitti:
Halpahan toi on mutta remppaan menee ainakin 100te eikä siinä ole mukana ylläreitä. Ja ylläreitä tossa tulee löytymään.
Mihin remppaan?
Ei osakeyhtiöissä voi itse remppailla kuin pelkkiä pintoja. Aika hulppea kyökki tulisi tuolla hinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Mu
Vierailija kirjoitti:
Mun vanhemmilla on, ja sen on vielä yli 40 vuoden jälkeen niin hyvässä kunnossa, että kun se arvioitutettiin, niin ei vielä tarvitse tehdä kattoremonttia.
Ite olen töissä tasakatollisessa rakennuksessa, jolla melkein 100 v ikää.
Joo meillä on naapurikämppä myynnissä ja siinä on tv stailattu kohtaan, jossa ei ole tv- tai nettipistokkeita.
Muuten ois tosi hyvä paikka.