Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suunnitelmani on kerätä seuraavat 10 vuotta varallisuutta, ja sitten hakea nainen Aasiasta. Tällä hetkellä olen 35, ja varallisuus noin 150t

Vierailija
18.08.2021 |

Tavoitteena että 10 vuoden päästä olisi noin 500te varallisuus

Miltä tämä suunnitelma kuulostaa?

M35

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tulis mulle sugar boyksi ?

N46 (omaisuus 560 000e)

Vierailija
22/29 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkevä suunnitelma. Älä kuitenkaan odota, että heti ensimmäinen nainen on valmistautunut tapaamiseesi 10 vuotta. Vietä vaikka pidempi loma parissa eri kohteessa ja tutustu paikallisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sulle yks ehdokas jo tiedossa. Oli exän kanssa tovin kunnes jäi varastamisesta kiinni. Sekoili pitkin somea kun joutui takas Thaikkuihin. Haluatko yhteystiedot?

Vierailija
24/29 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todella, todella, todella surulliselta. Jotenkin ällöttävääkin ajatella elävästä ja tuntevasta toisesta ihmisestä kuin jonain leluna, jonka voi ostaa…. Miettisit vielä. Menisit mielummin avoimin mielin TUTUSTUMAAN ihmisiin. Ei rahalla ole silloin merkitystä.

Vierailija
25/29 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tuntuu hyvältä ajatukselta, se kannattaa varmaan toteuttaa.

Vierailija
26/29 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaystävä on sun ikäinen ja sillä on tollanen puolen miltsin varallisuus. Tuli paljon myöhemmin ilmi, ja en oo hänen kaa rahojen takii vaan sen takia et hän on kiva, fiksu ja nuorehko mies.

Vierailija
27/29 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun poikaystävä on sun ikäinen ja sillä on tollanen puolen miltsin varallisuus. Tuli paljon myöhemmin ilmi, ja en oo hänen kaa rahojen takii vaan sen takia et hän on kiva, fiksu ja nuorehko mies.

Nuorehko mies... eli olet itse joku 18v joka kuvittelee, että se ukko on sun kanssa sun kivan luonteen vuoksi....

Vierailija
28/29 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Nuorehko mies... eli olet itse joku 18v joka kuvittelee, että se ukko on sun kanssa sun kivan luonteen vuoksi....[/quote]

Ihanat raget mamma :D Mun 18v synttäreistä on jo yli 10 vuotta

Vierailija
29/29 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöljä, saat kyllä sieltä naisen ihan ilman säästöjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän