Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suunnitelmani on kerätä seuraavat 10 vuotta varallisuutta, ja sitten hakea nainen Aasiasta. Tällä hetkellä olen 35, ja varallisuus noin 150t

Vierailija
18.08.2021 |

Tavoitteena että 10 vuoden päästä olisi noin 500te varallisuus

Miltä tämä suunnitelma kuulostaa?

M35

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei suominainen kelpaa?

Vierailija
2/29 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei suominainen kelpaa?

Miksi nostelet tätä avaustasi kun ei ketään kiinnosta. Elä omaa elämääsi ja ole onnellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoinen? Ole oma itsesi, niin sujuu helpomminkin.

Vierailija
4/29 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä noin pieni varallisuus, jos et jää aasiaan vaimon kanssa asumaan. Suomessa summa hujahtaa muutamassa vuodessa elämiseen.

Vierailija
5/29 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn vuosittain "Rantalomalla" Gambiassa. 

Gambialaiset miehet ovat hyvin varusteltuja,

verrattuna suomalaiseen mieheen. Eivätkä ole mörökölleja vaan

kohteliaita herrasmiehiä. Olisipa korona jo ohi niin pääsisi taas  reissuun.

Vierailija
6/29 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialainen teeskentelee tykkäävänsä susta kunnes menet sen kanssa naimisiin. Sen jälkeen makselen sille ja koko sen suvulle IHAN KAIKEN. Siinä meni sun rahat. Velipojalle kävi näin. Aluksi muija oli mielin kielin. Tee ainakin todella tiukka avioehto ulkkarin kanssa!

Vierailija
7/29 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva suunnitelma.

Aasialaiset on ihan parhaita parisuhteessa.

Itselläni korealainen mies.

Vierailija
8/29 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten se Aasian nainen tai mies vie sun rahat kun kuolet . Sen pituinen se satu.

Vierailija
9/29 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aasialainen teeskentelee tykkäävänsä susta kunnes menet sen kanssa naimisiin. Sen jälkeen makselen sille ja koko sen suvulle IHAN KAIKEN. Siinä meni sun rahat. Velipojalle kävi näin. Aluksi muija oli mielin kielin. Tee ainakin todella tiukka avioehto ulkkarin kanssa!

Mun ystävä on n 160 cm pitkä, puoliksi kalju, asuu asossa, tienaa alle keskiarvon.

Niin löysi kivan naisen Thaimaasta.

Heti opetteli suomen, meni miehen työpaikan henksuravintolaan töihin, 3 lasta.

Vaimon sukulaisia käy poimimassa marjoja Suomessa. Asuvat mm mun isän lapsuudenkodissa, kukaan muu ei siellä käykään.

Joka syksy ovat laittaneet paikkoja kuntoon kiitokseksi ja tuo paljon mustikoita.

Avioehto on heilläkin, mutta ei oo mitään jaettavaa. Paljon Thaimaahan menee rahaa, mutta tulevat toimeen yhdellä palkalla

Vierailija
10/29 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on noin 70 000 miestä enemmän kuin naista ikäluokassa 20-39, eikä kaikille ole naista olemassa.

Pakko hakea ulkomailta.

Onkohan 500 000e tarpeeksi varallisuutta, jotta saa laadukkaan Aasialaisnaisen?

ap

Rahalla saa maksullisen naisen. Kiva että sulle kelpaa sellainen. Sisäisestä laadusta toki voi olla montaa mieltä, mutta ainakin muodollisesti pätevän varmaan saa kun riittävästi maksaa.

Vierailija
11/29 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä työttömällä sossupummilla voi olla 150t euroa varallisuutta 35v? Taisit laskea mukaan vanhempiesi asunnonkin?

Vierailija
12/29 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hyvä idea, saat juuri sellaisen vaimon kuin tilaat.

Vierailija
13/29 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukas nainen, joka alkaa ap:n kanssa suhteeseen rahan vuoksi? Jokin ei täsmää, sillä laadukas nainen ansaitsee rahansa itse.

Vierailija
14/29 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele laadukas aasialaisnainen? Ja etenkin miksi kuvittelet rahalla saavasi laadukkaan? 

Turha keräillä lisää rahaa. Ota ne mitä sulla nyt on ja muuta sinne Aasiaan. Asut ja elät halvalla, rahat riittää ja naisista voi siellä rauhassa ajan kanssa valkata hyvän eikä vaan ottaa ensimmäistä onnenonkijaa.

Lisäksi suomen naiset kiittää kun yksi asennevammainen poissa tästä maasta. HeiHeiBeibi!

P.S. Olet todennäköisesti oikeasti elämäänsä kyllästynyt nainen jolla ei ole pankkitilillä saldoa kuin parin viikon tarpeisiin... :)

Vierailija
15/29 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useammalla tutulla näitä imported -vaimoja on ja sitä kautta olen tuota hommaa jonkun verran katsellut.

Aasialaisen ostonaisen ottaessaan pitää varautua ruokkimaan vaimon ohella myös lapset Aasiassa, äiti, äidin sisko, siskon perhe, veljen perhe. Pitää kustantaa sekalaisen porukan matkoja kotimaahan ja takaisin, kesälomat, joululomat ja millon kenenkäkin oleilu millon missäkin maassa, joko Suomessa tai siellä kotimaassa. Köyhän miehen hommaa tämä EI ole.

Hoito voi aasialaismammalta kyllä olla todella hyvää ja jos aasialaistyyppinen ulkomuoto ja vähän lapsekas mieli ja elämänkatsomus viehättävät, ja jos on oikeasti varaa, go for it.

Brassit ja muut latinot on koreita ja reippaita naisia, mutta aasialaisten tavoin kulttuurisesti niin kaukana suomalaisesta, että avioliiton on syytä perustua lähinnä rahan- ja palvelunjakosopimukseen. Rahansa saa tähänkin kaivoon hupenemaan. Tästä huolimatta  tuntuvat olevan kovassa kurssissa suomalaisten perusäijien keskuudessa.

Jos itse pitäisi hakea vaimoa ulkomailta, suuntaisin kuitenkin aika lähelle - Baltia, Venäjä (ei suurkaupungit), Puola, Norja. Näissä maissa kasvaneen ihmisen kanssa voisi edes teoriassa ajatella olevan jonkinlaista henkistä yhteyttä, vaikka mitä sen väliä tarkoitus on lähinnä löytää paineentasausastia ja vakiojalkahieroja.

Vierailija
16/29 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae nyt ja pidä niin kauan kuin sinulla on varallisuutta. Maskotit tulevat kalliiksi.

Vierailija
17/29 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko38 kirjoitti:

Sonja kirjoitti:

Minä käyn vuosittain "Rantalomalla" Gambiassa. 

Gambialaiset miehet ovat hyvin varusteltuja,

verrattuna suomalaiseen mieheen. Eivätkä ole mörökölleja vaan

kohteliaita herrasmiehiä. Olisipa korona jo ohi niin pääsisi taas  reissuun.

Minä käyn vuosittain rantalomalla thaimaassa. Thaimaalaiset naiset ovat piukkapilluisia verrattuna suomalaiseen naiseen. Eivätkä ole miehekkäitä tai karvaisia, vaan huoliteltuja naisellisia naisia. Olisipa korona jo ohi niin pääsisi taas reissuun.

Kyllä suomalainenkin nainen olisi piukka jos panisi 10 miestä päivässä.

Mutta kun eivät edes siihen kykene.

Luulevat että se heidän sillinhajuinen hiivapesä kuluu käytössä ja muutenkin on niin arvokas että fabergen muniinkik koskee useampi..

Vierailija
18/29 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on vähän päälle 50. Varallisuutta varmaan millin verran ja hyvä palkka. Bonuksena mukava vaimo ja kolme lasta. On todella tyytyväinen elämäänsä.

Vierailija
19/29 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/29 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu siihen että elävät sitten koko aasian suvun. 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan