Sossu maksaa ajokortinkin!
Sanomalehti Karjalainen 30.4.2011.
"Valtio maksaa esimerkiksi Lieksan vastaanottokeskuksessa oleville nuorille ajokortin, autokoulun ja tulkki tulee Helsingistä tulkkaamaan ajon ajaksi."
Kommentit (88)
en kestä. teen kohtuullisen vaativaa työtä ja saan verojen ym jälkeen 1600 e käteen. palkasta vähennetään yli 700 e veroihin ym kuluihin. haluaisin auttaa omia opiskelevia lapsiani, mutta en paljon pysty.
olen ajatellut että niitä jotka eivät omillaan pärjää täytyy auttaa. en ole tykännyt perussuomalaisista, mutta alan jo harkita, ja uskon että heille on varmasti viime aikaisten tapahtumien perusteella taas JYTKY tulossa.
Lieksan tapauksessa myös ko. kansanryhmän edustajat itse taannoin (Halla-ahon ollessa pitämässä puhetta Lieksassa) TV:n uutislähetyksessä kertoivat kaikesta, mitä heidän VÄITETÄÄN saavan ilmaiseksi (autokoulut, autot, bensat jne.). Mistäköhän olisivat nämä valheena esittelemänsä jutut keksineet, ellei asia juuri olisi näin, kun kukaan muu niistä ei puhunut? Ja sitten tosiaan sosiaalitoimen henkilökunta vielä vahvistaa tiedot
ei maksa- juttu on ankka. joku tehnyt sen.
asia on varmitettu lehdestä. Sääli että niin sokeasti ihmiset
uskovat kuvaa ja ääntä.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 13:46"]
Muuttakaa hetkeksi Ukrainaan ja vaihdatte kansalaisuuden. Sitten muutatte Suomeen mamuksi ja lihapatojen ääreen.
Miten joku voi oikeasti olla kateellinen raukoille ihmisille, jotka ovat joutuneet kotinsa ja sukulaisensa jättämään esim. sodan jalkoihin?
[/quote]
Voi raukkoja, tui tui. Sekin Sahra joka toi tänne itsensä ja lapsensa miehensä luo. Ainut että selvisi, että huijasi. Sai Suomelta katteettomasti yli 50 000 euroa eikä joutunut maksamaan takaisin. Voi sentään moista reppanaa.
Olen aikanaan itse tarkistanut mitä kyseisessä Karjalaisessa kyseisessä jutussa tarkalleen ottaen ssnotaan. Tuossa kuvassahan ei näy koko juttu. Tuo lainattu kohta on sitaatti jonkun tyypin omasta mielipiteestä, mitä totuutena väittää jutun toimittajalle. Kummasti se sitten kääntyi itse uutiseksi. Eli vielä rautalangasta: haastattelussa sanoo tämän sitaatin toimittajalle, omana käsityksenään asiasta ei vedenpitävänä faktana.
ja tuo jossain kommentissa vilahtanut kopio bensakuitista, jossa kaupunki muka maksais mamujen bensat: oisko vaikka kaupungin työautoja käyty tankkaamassa?
Ei tämä ole totta, älkää uskoko. Suomessa on todella hyvä sosiaaliturva kaikille tarvitsijoille.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 22:15"]
Ei tämä ole totta, älkää uskoko. Suomessa on todella hyvä sosiaaliturva kaikille tarvitsijoille.
[/quote]
Älä puhu potaskaa.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 20:54"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 18:41"]
Sosiaalitoimisto EI maksa maahanmuuttajille yhtään sen enempää tukia kuin kantasuomalaisillekkaan! Tämä asia on käsitelty jo monta kertaa! Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014011517935481_uu.shtml
Se, että joku suomalainen levittää netissä kuvankäsittelyohjelmalla väärennettyjä "maahanmuuttajan aitoja tiliotteita", ei muuta tuota asiaa yhtikäs mihinkään!
[/quote]
No mitä jos nämä asiat on lukenut ihan aidosta sanomalehdestä?? Kuka ne on väärentänyt..sen tiedän, että ketään tuntemani kantasuomalainen ei ole ajokorttia sossusta saanut, mutta ihan mustaa valkoisella olen lukenut kun Lieksan sosiaalitoimi MYÖNTÄÄ miten mamut saa ajokortit, bensaa ja autoihinkin tulee rahaa.
[/quote]
Et ole ilmeisesti koskaan tutustunut kuvankäsittelyyn? Tiedoksesi, että kuvia on kuvankäsittelyohjelmilla aika helppo väärentää, ihan tavallisen ihmisenkin. Sanooko esimerkiksi Photoshop sinulle mitään?