Nyt loppu Kärkkäiseltä ostaminen
Kommentit (96)
Minä ehdottomasti tuen Kärkkäistä mahtava mies!! Järjen porukkaa tässä maailman ajassa. Ostan jatkossakin jos pysyy rohkeana kannassaan eikä anna median muuttaa asenteitaan! Just ostettiin sieltä joululahjoja, oli muuten hyvä asiakaspalvelu. Aina myös paketit jotka tilattu tullut nopeasti perille.
Mieti, kun olet töissä tuolla, etkä tiedä, koska johtaja saa kakkua.
Kärkkäisen tyytyväinen asiakas kirjoitti:
Minä ehdottomasti tuen Kärkkäistä mahtava mies!! Järjen porukkaa tässä maailman ajassa. Ostan jatkossakin jos pysyy rohkeana kannassaan eikä anna median muuttaa asenteitaan! Just ostettiin sieltä joululahjoja, oli muuten hyvä asiakaspalvelu. Aina myös paketit jotka tilattu tullut nopeasti perille.
Samoin teen. Autoilen Lahteen kauempaa. Kaikki joululahjat sieltä.
Mua ei kiinnosta kissan vertaa, mitä se ukko horisee. Ostan sieltä, koska niillä on hyvä verkkokauppa ja kilpailukykyiset hinnat. Ostan myös HalpaHallista, vaikka omistajat on uskishihhuleita. Aivan sama mulle.
Ap.lle, Paljon Onnea omaan elämäänsä! 👍🏻
6-0 kirjoitti:
Kaverihan on sissimarkkinoinnin nero, taas veti jonkun tyhmän nwo/fbi/kgb/cia/holokausti yms. jutun ja heti oli juttu ykköslehdissä, ei ainakaan pääse nimi unohtumaan. Eikä varmasti maksanut mitään.
Kyllä ainakin itselleni sillä on suuri merkitys, onko mediassa positiivisesta vai negatiivisesta syystä. Jos on esillä joidenkin päättömien foliohattuteorioiden vuoksi, niin se ei kyllä houkuttele kannattamaan ko. liikettä, päinvastoin.
Ketä tuo holokausti enää kiinnostaa? Joku liki 100 vuoden takainen juttu. Nykymaailmassa on paljon kaikenlaista jo ihan tarpeeksi.
Kävin just äsken Kärkkäisellä ja söinsiinä Hesellä. Molemmissa pirusti asiakkaita. Joten kysymykseni kuuluu: mollinkas se boikotti on tarkoitus aloittaa, meinaan vain että tiedän osallistua?
Vierailija kirjoitti:
Heh, ihankuin sinä sieltä olisit ikinä muutenkaan mitään ostanut.
En minäkään usko woke-silakan ostaneen sieltä mitään. Itse saatan tila Kärkkäiseltä Afrikantähden, vaikka en sitä välttämättä pelaakaan.
Olisiko syytä tilata elokapinan ammattilaiset istuskelemaan Kärkkäisen pihalle? Kuljetus täytyy järjestää koska elokapina tuskin tietää missä on Oulun lääni.
Vierailija kirjoitti:
Mieti, kun olet töissä tuolla, etkä tiedä, koska johtaja saa kakkua.
Mutta johtajalta tuskin saa kankkua.
Vierailija kirjoitti:
Monta vuotta ollu jo boikotissa natseilun takia
Et ole ikinä ostanut sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se hihhuli ollut ihan svitun sekaisin aina. Ei todellakaan mikään yllätys , että kuuluu rokotevastaisiin hörhöihin. Itselläni kyseinen putiikki ollut boikotissa jo vuosia.
Kärkkäinen on hieno isänmaallinen mies, jolla on oikea arvopohja.
Vierailija kirjoitti:
No jos Ylivieskassa asut nii lopeta vaan. Tuskin ton ketjun muut kaupat samaa linjaa seuraa, kyseisessä uutisessahan oli asialla vaan yksi kauppias yhdestä liikkeestä. Ap:n kriittisen ajattelun taitotaso 0.
Mitä horiset? Saman miehen puljuja ne kaikki Kärkkäiset Suomessa on.
Joo kannattaa ennemmin tilata Aliexpressistä, Ebaylta ja Sheiniltä. Saa vähän kirkkaamman woke-kruunun päähän.
Monta vuotta ollu jo boikotissa natseilun takia